R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 eh orka formulera och du sluta hata mig Jag hatar dig inte. Varför skulle jag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Jag hatar dig inte. Varför skulle jag? Både du och P-C sa att ni hata mig fasst jag har ju träffat P-C ett antal gånger innan så tror inte han hatar mig, hoppas att han inte gör det iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Både du och P-C sa att ni hata mig fasst jag har ju träffat P-C ett antal gånger innan så tror inte han hatar mig, hoppas att han inte gör det iaf Nej. Inte hata dig. Däremot var P-C rädd för Dalil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nej. Inte hata dig. Däremot var P-C rädd för Dalil. ok bra ÄLSKAR DIG MED HAHAHAHA hihi .. tim (alltså thootim) sa det fasst trodde inte tim menade allvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Såg Ressurection idag (set den typ 10 gånger innan BOKSTVLIGT ) och hur faaaan kunde han snacka om sin död om folk säger att han är död? han säger typ att han vet vad som ska hända och skit .. MEN HUR FAAAN KAN MAN VETA HUR MAN SKA DÖÖÖ ?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Såg Ressurection idag (set den typ 10 gånger innan BOKSTVLIGT ) och hur faaaan kunde han snacka om sin död om folk säger att han är död? han säger typ att han vet vad som ska hända och skit .. MEN HUR FAAAN KAN MAN VETA HUR MAN SKA DÖÖÖ ?!?!? Ja vet! Han blev skjuten i bilen i las vegas, precis när han fick skotten i sig så (om han hade med sig sskottsäker väst) sa han "I've Been Shot! Exit 2pac, Enter Makaveli, Im Alive!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 En sak jag inte fattar. Jag tror på att han lever men ändå. Om man vill lura allt folk att man är död, varför "fixar" man massa spår som tyder på att man lever då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 En sak jag inte fattar. Jag tror på att han lever men ändå. Om man vill lura allt folk att man är död, varför "fixar" man massa spår som tyder på att man lever då? Kul? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kul? Exakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vem är Tupac?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Han lever i GTA jag har sett han! http://img382.imageshack.us/img382/8886/nimtetrapackthen1cq.jpg iaf på bild Källa--> GTA-Action Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vote: Nej. Inte elvis heller! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Han lever i GTA jag har sett han! http://img382.imageshack.us/img382/8886/nimtetrapackthen1cq.jpg iaf på bild Källa--> GTA-Action Det är grim som har gjort det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ja det står det XD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det är grim som har gjort det där Haha, nej det menar du inte xD Du blir bara smartare och smartare efter varje inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vem är Tupac?? ehh .. kan inte ens säga nånting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 En väldigt lång teori men han tar upp saker som jag inte visste något om innan. Har märkt att den funnits ute ett tag men har missat den. Han går verkligen in djupt på saker och ting, och verkar ha gjort en hel del forskning så att säga. http://rap-talk.net/viewtopic.php?t=16152&highlight=grapes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tupac dog 96 va? Det var samma år som Eminem klev in i bilden, scary Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tupac dog 96 va? Det var samma år som Eminem klev in i bilden, scary Var väl därför han stack... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Var väl därför han stack... haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts