MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Tror inte ett dugg på att tupac fortfarande lever....men dyker han upp så kan du ju skratta oss i ansiktet hur mkt du vill sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Han kommer alltid leva i mitt huvud som den största rapparen av alla. Men fysiskt så är han död :'( 2pac 4 Life! Peez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Åkte bort den 12:e, så jag han aldrig gratta! Gör det nu istället! Gratz, homie! Lotta' love to ya'! Redigerad 18 juni, 2006 av Xersize Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har ni sett vad det står på cover av Vibe-tidningen som är med i 7 day theory videon? ^^ Han verkar ganska säker på sin sak. Japp, har sett det. Han rappar även om att han planerar att dö I Troublesome '96. Tror det var den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Några sisat saker bara: @Cortez: Keep up the good work @Cyprez: Tack för dokumentet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hänger inte med i denna situationen så mycket men om han skulle kommit tillbaka idag skulle han fortfarande haft fiender då? Finns dom kvar eller är de borta ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Hänger inte med i denna situationen så mycket men om han skulle kommit tillbaka idag skulle han fortfarande haft fiender då? Finns dom kvar eller är de borta ? De är kvar, men ingen har väll sagt att han ska komma tillbaka? Han har bara gett ledtrådar om sitt levande tillstånd, men inget om en återuppståndelse. Ok, han har poserat som Jesus några gånger, men det är allt. iofs. han kanske menade att han ska komma tillbaka, vad vet jag? Ni får fråga honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Japp, har sett det. Han rappar även om att han planerar att dö I Troublesome '96. Tror det var den. Jepp, nog är det den alltid. God forgive me cause its wrong But I plan to die Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vill bara säga en sak till alla som tror han är död.. varje gång ni frågar "varför visar han itne upp sig om han nu lever?" så tänk på att han "dog" ju inte för att senare komma tillbaka. Försäj (stavning ) så har han ju visat upp sig men det var inte med vilja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Vill bara säga en sak till alla som tror han är död.. varje gång ni frågar "varför visar han itne upp sig om han nu lever?" så tänk på att han "dog" ju inte för att senare komma tillbaka. Försäj (stavning ) så har han ju visat upp sig men det var inte med vilja Don't make me go two yards to kick your ass! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 To get to him, you gotta get thrue me, and I am from Eskilstuna. Good luck, esse! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Don't make me go two yards to kick your ass! Hahaha bara för att jag har rätt och du har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcoo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nej jag tror han är död... och den tär siffran 7 teorin funkar ju inte... man kan vill lika gärna få det till en annan siffra om man räknar med andra siffror Sen sa alla att han skulle komma tillbaka för ett tag sen men det gjorde han inte... Men en sak som jag tycker är konstigt. När dom sköt mot bilen som tupac och den andra satt i (vet inte hur många skott men det var ju många alla fall) blev han som köre inte träffad eller skottet snudda bara eller hur det va... Jag tror inte han lever men det finns en schans (stavning?) läs allt jag skrev om 2pac tack , han lever inte .. inte ens likt han på videon .. hahaahh datanördar, sluta leka coola och tro han lever , "dektektiver" . MAKEVELI KAN BETYDA HAN SKA BÖRJA LEVA NYTT LIV I ANANN VÄRLD OCH KROPPSFORM . INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV IDIOTER! så fula är ni datornördar.. skrattar sönder åt er , och de är inte ens MINSTA LIKT HAN PÅ VIDEON HAHAHAHAHAHAH isf hade världens tidningar vetat de men dem skrattar oxå åt er .. samt han kremerades för han kanske ändra sin andliga teori i slutet på livet om han skulle bli kremerad och finnas bland alla ist för ligga begravd? tss så fula är ni Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 läs allt jag skrev om 2pac tack , han lever inte .. inte ens likt han på videon .. hahaahh datanördar, sluta leka coola och tro han lever , "dektektiver" . MAKEVELI KAN BETYDA HAN SKA BÖRJA LEVA NYTT LIV I ANANN VÄRLD OCH KROPPSFORM . INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV IDIOTER! så fula är ni datornördar.. skrattar sönder åt er , och de är inte ens MINSTA LIKT HAN PÅ VIDEON HAHAHAHAHAHAH isf hade världens tidningar vetat de men dem skrattar oxå åt er .. samt han kremerades för han kanske ändra sin andliga teori i slutet på livet om han skulle bli kremerad och finnas bland alla ist för ligga begravd? tss så fula är ni Käften fjortis... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 läs allt jag skrev om 2pac tack , han lever inte .. inte ens likt han på videon .. hahaahh datanördar, sluta leka coola och tro han lever , "dektektiver" . MAKEVELI KAN BETYDA HAN SKA BÖRJA LEVA NYTT LIV I ANANN VÄRLD OCH KROPPSFORM . INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV IDIOTER! så fula är ni datornördar.. skrattar sönder åt er , och de är inte ens MINSTA LIKT HAN PÅ VIDEON HAHAHAHAHAHAH isf hade världens tidningar vetat de men dem skrattar oxå åt er .. samt han kremerades för han kanske ändra sin andliga teori i slutet på livet om han skulle bli kremerad och finnas bland alla ist för ligga begravd? tss så fula är ni Även om du var lite väl hård och överdriven så är det ungefär så jag också tänker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 läs allt jag skrev om 2pac tack , han lever inte .. inte ens likt han på videon .. hahaahh datanördar, sluta leka coola och tro han lever , "dektektiver" . MAKEVELI KAN BETYDA HAN SKA BÖRJA LEVA NYTT LIV I ANANN VÄRLD OCH KROPPSFORM . INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV IDIOTER! så fula är ni datornördar.. skrattar sönder åt er , och de är inte ens MINSTA LIKT HAN PÅ VIDEON HAHAHAHAHAHAH isf hade världens tidningar vetat de men dem skrattar oxå åt er .. samt han kremerades för han kanske ändra sin andliga teori i slutet på livet om han skulle bli kremerad och finnas bland alla ist för ligga begravd? tss så fula är ni Hahahahahahhahahhahaha, kan inte hålla mig från att skratta. ursäkta, kanske har fel men försökte du förolämpa oss ? Hahahaha, skit, inte för att jag är rasistisk mot svenskar men om du är det så är det ännu värre för i så fall har du kommit på en ny grej, "W-latte" för "tss så fula är ni" är riktigt blattigt !! (JAAA JAG ÄR BLATTE "JUDGE ME" för jag vet att det finns folk här som hatar blattar!!) Han skulle aldrig börja under samma liv som rap stjärna nej. det är det jag har försökt säga din dumma W-latte(säger så tills jag får veta om du är blatte eller svenne) men det betyder inte att tupac "Makaveli" Amuru Shakur är död? det du också måste lära dig är att om du har en teori eller nånting du tycker du vet finns så måste du ha en background på det. du kan inte komma och säga sveriges kung suger !! men varför suger han ? han gör ju sitt jobb. vad är felet? det är sånt man måste veta. som t.ex "samt han kremerades" han kremerades 3 dagar efter dagen han "dog" och vad jag vet så får man inte det så nu kanske du har lärt dig en nya grejer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hahahahahahhahahhahaha, kan inte hålla mig från att skratta. ursäkta, kanske har fel men försökte du förolämpa oss ? Hahahaha, skit, inte för att jag är rasistisk mot svenskar men om du är det så är det ännu värre för i så fall har du kommit på en ny grej, "W-latte" för "tss så fula är ni" är riktigt blattigt !! (JAAA JAG ÄR BLATTE "JUDGE ME" för jag vet att det finns folk här som hatar blattar!!) Han skulle aldrig börja under samma liv som rap stjärna nej. det är det jag har försökt säga din dumma W-latte(säger så tills jag får veta om du är blatte eller svenne) men det betyder inte att tupac "Makaveli" Amuru Shakur är död? det du också måste lära dig är att om du har en teori eller nånting du tycker du vet finns så måste du ha en background på det. du kan inte komma och säga sveriges kung suger !! men varför suger han ? han gör ju sitt jobb. vad är felet? det är sånt man måste veta. som t.ex "samt han kremerades" han kremerades 3 dagar efter dagen han "dog" och vad jag vet så får man inte det så nu kanske du har lärt dig en nya grejer. Varför just "W"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 läs allt jag skrev om 2pac tack , han lever inte .. inte ens likt han på videon .. hahaahh datanördar, sluta leka coola och tro han lever , "dektektiver" . MAKEVELI KAN BETYDA HAN SKA BÖRJA LEVA NYTT LIV I ANANN VÄRLD OCH KROPPSFORM . INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV IDIOTER! så fula är ni datornördar.. skrattar sönder åt er , och de är inte ens MINSTA LIKT HAN PÅ VIDEON HAHAHAHAHAHAH isf hade världens tidningar vetat de men dem skrattar oxå åt er .. samt han kremerades för han kanske ändra sin andliga teori i slutet på livet om han skulle bli kremerad och finnas bland alla ist för ligga begravd? tss så fula är niDitt inlägg är patetiskt, men jag håller med om detta: INTE HAN FEJKAR SIN DÖD FÖR BÖRJA NYTT UNDER SAMMA LIV Sedan kan du ju lära dig att använda stor bokstav i början på meningar, blir lättare att läsa då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Hahahahahahhahahhahaha, kan inte hålla mig från att skratta. ursäkta, kanske har fel men försökte du förolämpa oss ? Hahahaha, skit, inte för att jag är rasistisk mot svenskar men om du är det så är det ännu värre för i så fall har du kommit på en ny grej, "W-latte" för "tss så fula är ni" är riktigt blattigt !! (JAAA JAG ÄR BLATTE "JUDGE ME" för jag vet att det finns folk här som hatar blattar!!) Han skulle aldrig börja under samma liv som rap stjärna nej. det är det jag har försökt säga din dumma W-latte(säger så tills jag får veta om du är blatte eller svenne) men det betyder inte att tupac "Makaveli" Amuru Shakur är död? det du också måste lära dig är att om du har en teori eller nånting du tycker du vet finns så måste du ha en background på det. du kan inte komma och säga sveriges kung suger !! men varför suger han ? han gör ju sitt jobb. vad är felet? det är sånt man måste veta. som t.ex "samt han kremerades" han kremerades 3 dagar efter dagen han "dog" och vad jag vet så får man inte det så nu kanske du har lärt dig en nya grejer. Du kanske ska lägga mindre tid på playahead och mer tid på att lära dig formulera saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Varför just "W"? Wannabe blatte som wigga (white nigga/wannabe nigga) Du kanske ska lägga mindre tid på playahead och mer tid på att lära dig formulera saker. eh orka formulera och du sluta hata mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts