Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Finns det någon annan teori förutom WTC där 2 torn dyker upp. OJ NEJH!?!!?

Vad har den teorin med siffran 7 att göra? Svara på min fråga eller var tyst. Sluta dra in saker som inte har något med ämnet att göra.

Den gruppen som har (bäst) bevis.

Självklart, jag håller med. Var/Vad är era bevis på att han är död? Och kom inte med det där urgamla falska obduktionsbilden. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad har den teorin med siffran 7 att göra? Svara på min fråga eller var tyst. Sluta dra in saker som inte har något med ämnet att göra.

Självklart, jag håller med. Var/Vad är era bevis på att han är död? Och kom inte med det där urgamla falska obduktionsbilden. :lol:

Men vadå bevis på att han är död? Vad är dina bevis på att min farmor är död? Min farfar? Jag råkar veta att min farfar "dog" 05/05, hur ofta ser du siffran 5 dyka upp i en teori?

Kom inte med det där dumma beviset om att hans gravsten finns, den är såå gammal.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men vadå bevis på att han är död? Vad är dina bevis på att min farmor är död? Min farfar? Jag råkar veta att min farfar "dog" 05/05, hur ofta ser du siffran 5 dyka upp i en teori?
Hur ska jag veta det? Desssutom då diskuterar vi inte din släkt i den här tråden.

Kom inte med det där dumma beviset om att hans gravsten finns, den är såå gammal.

Nä, det kunde man läsa i min länk i första posten i den här tråden om jag minns rätt. :lol:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez, jag ville bara ge dig beröm för att du har lyckats tjafsa emot alla utom mig helt själv utan att tappa humöret. Själv är jag van vid slagsmål och liknande, men du håller dig jämt lugn Bravo och hats off!

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez, jag ville bara ge dig beröm för att du har lyckats tjafsa emot alla utom mig helt själv utan att tappa humöret. Själv är jag van vid slagsmål och liknande, men du håller dig jämt lugn Bravo och hats off!

Men visste du inte att han kör förbi P-Cs och R2D2 hus varanan fredag och slår i sönder deras fågelbad i plast. Okej han kanske inte gör det men tro mig han vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Bugar och bockar*

Tackar. :shifty:

Men visste du inte att han kör förbi P-Cs och R2D2 hus varanan fredag och slår i sönder deras fågelbad i plast. Okej han kanske inte gör det men tro mig han vill.

Ja, tanken har dykit upp ibland. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara droppa in om Tupac har dykt upp ännu, verkar dessvärre inte som det? Att du fortfarande håller på alltså.

Jag har inte sagt att han kommer tillbaka. Dessutom är det inte jag som "håller på", det är de här "Tupac-lever-ju-inte-lol-jag-har-sett-en-falsk-obduktionsbild-på-honom!!111 och dina och alla andras teorier orkar jag inte läsa men eftersom jag är så elit har jag rätt!!111".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har ni sett vad det står på cover av Vibe-tidningen som är med i 7 day theory videon? ^^

This is my last interview. If I get killed, I want the people to have the real story.

Han verkar ganska säker på sin sak.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...