Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror att 2pac är död.

Eminem lever. 2pac är död. NWA vet jag ingenting om. 2pac är död. 50cent lever. Proof är död. Looptroop lever. Elvis var oattraktiv. 2pac är död.

hmm ? :P vad har eminem, NWA, 50, proof, looptroop och elvis med 2pac att göra ? :rolleyes: har alltid undrat varför folk drar in andra kändisar som är döda eller lever i en 2PAC TRÅD som VÄLDIGT många personer säger att han lever ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm ? :P vad har eminem, NWA, 50, proof, looptroop och elvis med 2pac att göra ? :rolleyes: har alltid undrat varför folk drar in andra kändisar som är döda eller lever i en 2PAC TRÅD som VÄLDIGT många personer säger att han lever ?

Det finns konspirationsteorier om Elvis också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gör en jävla tråd om den där elvis .. jag skiter fullständigt i honom .. det här är en 2PAC TRÅD ! inte elvis skit .

Det har med saken att göra.

Eftersom 2pac's död är en konspirationsteori likaså Elvis, så är det väldigt mycket gemensamt. Att just denna tråden handlar om 2pac gör det inte mindre troligt att Elvis är lika levande eller död som 2pac.

Det dom menar är att om nu 2pac lever så är det lika står sannolikhet att alla andra konspirationsteorier är sanna likså.

Btw, din signatur är på tok för stor. Ändra illa kvickt annars gör jag det, och då blir jag arg på dig för du inte lyssnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har med saken att göra.

Eftersom 2pac's död är en konspirationsteori likaså Elvis, så är det väldigt mycket gemensamt. Att just denna tråden handlar om 2pac gör det inte mindre troligt att Elvis är lika levande eller död som 2pac.

Det dom menar är att om nu 2pac lever så är det lika står sannolikhet att alla andra konspirationsteorier är sanna likså.

Btw, din signatur är på tok för stor. Ändra illa kvickt annars gör jag det, och då blir jag arg på dig för du inte lyssnar.

Ja, det förstår jag, men det har kommit up för många gånger. det börjar bli "liiite" bara "liiiiite" irriterande :D

ja vet den är förstor .. ska tabort den :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag vet att ingen gillar när det händer, men ni får förlåta mig för att jag drar upp en oaktiv tråd. Ville bara säga att jag håller med de flesta av er, t.ex, StellHell när han säger att om 2Pac lever så är chansen lika stor att Elvis gör det, men jag säger som YooShoo: Varför dra upp 50, Eminem, NWA med flera? OCh de som vill prata om Elvis, om han lever eller inte, borde faktiskt göra en egen tråd och inte skriva allt i en tråd som från början handlade om Tupac. The end!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att ingen gillar när det händer, men ni får förlåta mig för att jag drar upp en oaktiv tråd. Ville bara säga att jag håller med de flesta av er, t.ex, StellHell när han säger att om 2Pac lever så är chansen lika stor att Elvis gör det, men jag säger som YooShoo: Varför dra upp 50, Eminem, NWA med flera? OCh de som vill prata om Elvis, om han lever eller inte, borde faktiskt göra en egen tråd och inte skriva allt i en tråd som från början handlade om Tupac. The end!

Men varför ska du dra upp den här tråden med bara skit hela tiden?

Verkar som att du tror att om fler ser tråden så kommer fler att tro på era sifferteorier och grejs och då är chansen större att den där 2pac lever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag tror inte att bara för att jag drar upp tråden så kommer fler att tro att han lever. Jag tycker att alla får tro vad de vill, och jag kollade bara upp tråden nyss och såg en massa snack om Elvis. Ville bara påpeka vad jag tyckte. Tycker också att alla ska sluta tjafsa (det ska jag iallafall göra så länge ingen kommer med dryga kommentarer om mig) och bara tro det dom tror. Det är nog bäst för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vad i helvete är det här? Jag förstår inte hur man kan förvänta sig respekt av folk när man sitter o kallar folk för idioter för att dom inte fattar att "2Pac lever faktiskt, det har jag sett på TV" ungefär..

Vadå obduktionsfoto? Jag har aldrig sett nåt obduktionsfoto på Freddie Mercury, shit, han måste fan gömma sig nånstans va?

Vad fan menar Cortez med att "sjukhuset försökte lura morsan"?? Alltså, varför tror du att sjukhuset kontaktar familjen för? Det kan väl inte vara precis som du sa, för att identifiera personen i fråga? Nej nej, det är för att lura dom att deras nära släkting är död.

"han kremerades, ändå sjöng han om att begravas", hmm, det är jävligt vanligt att man sjunger om att kremeras ja...

"siffran 7 uppstår överallt, OMG" Jaha, och? Sån där jävla skit hittar man i varenda jävla konspirationsteori, och hur ofta får man höra att sånt stämt i andra teorier?

just fan, var det inte 2005 (2+0+0+5 = OMG 7) förra året? Skulle han inte komma tillbaka då? Varför gjorde han inte det? Missade han planet kanske? = /

Ajja, ni får tro vad fan ni vill, men när den där j**la Cortez pissar på andra för att dom har annan musiksmak, och inte tror på hans skitteori, då blir jag jävligt förbannad.

Just my 2(pac) cents.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vad i helvete är det här? Jag förstår inte hur man kan förvänta sig respekt av folk när man sitter o kallar folk för idioter för att dom inte fattar att "2Pac lever faktiskt, det har jag sett på TV" ungefär..

Vadå obduktionsfoto? Jag har aldrig sett nåt obduktionsfoto på Freddie Mercury, shit, han måste fan gömma sig nånstans va?

Vad fan menar Cortez med att "sjukhuset försökte lura morsan"?? Alltså, varför tror du att sjukhuset kontaktar familjen för? Det kan väl inte vara precis som du sa, för att identifiera personen i fråga? Nej nej, det är för att lura dom att deras nära släkting är död.

"han kremerades, ändå sjöng han om att begravas", hmm, det är jävligt vanligt att man sjunger om att kremeras ja...

"siffran 7 uppstår överallt, OMG" Jaha, och? Sån där jävla skit hittar man i varenda jävla konspirationsteori, och hur ofta får man höra att sånt stämt i andra teorier?

just fan, var det inte 2005 (2+0+0+5 = OMG 7) förra året? Skulle han inte komma tillbaka då? Varför gjorde han inte det? Missade han planet kanske? = /

Ajja, ni får tro vad fan ni vill, men när den där j**la Cortez pissar på andra för att dom har annan musiksmak, och inte tror på hans skitteori, då blir jag jävligt förbannad.

Just my 2(pac) cents.

Ungefär vad jag har velat säga men aldrig vågat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I tråden har jag aldrig påstått att jag tror på vad media påstår. Snarare motsatsen. Men folk som inte lyssnar utan bara pratar tror väl som du.

Du har väl inte letat. Vem är det förresten?

Än en gång har du inte läst. Jag skrev att de kontaktade hennes mamma, och visar upp en kropp. Hon säger att det inte är hennes son, därför vissa tatueringar saknas på hans kropp samt hon ser olikheter på hur kroppen ser ut emot hur hon minns sin son. De visar alltså upp en kropp som inte tillhör hennes son vilket de tror/påstår. Get the point?

Okej. Jag är inte allt för stort fan av konspirationsteorier, men hitta gärna en teori som funnits om t.e.x. WTC planerades av USA eller Elvis lever som har något med siffran 7 att göra som faktiskt existerat i flera år. Bra om många tror på den också. Och att den dyker upp flera gånger.

Vem har sagt att han ska komma tillbaka det datumet?... Sluta skriva massa svammel. Datumet 2005 togs först upp av de som inte trodde på att han levde.

Just my 2(pac) cents.

Ah, äntligen är du tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I tråden har jag aldrig påstått att jag tror på vad media påstår. Snarare motsatsen. Men folk som inte lyssnar utan bara pratar tror väl som du.

Du har väl inte letat. Vem är det förresten?

Än en gång har du inte läst. Jag skrev att de kontaktade hennes mamma, och visar upp en kropp. Hon säger att det inte är hennes son, därför vissa tatueringar saknas på hans kropp samt hon ser olikheter på hur kroppen ser ut emot hur hon minns sin son. De visar alltså upp en kropp som inte tillhör hennes son vilket de tror/påstår. Get the point?

Okej. Jag är inte allt för stort fan av konspirationsteorier, men hitta gärna en teori som funnits om t.e.x. WTC planerades av USA eller Elvis lever som har något med siffran 7 att göra som faktiskt existerat i flera år. Bra om många tror på den också. Och att den dyker upp flera gånger.

Vem har sagt att han ska komma tillbaka det datumet?... Sluta skriva massa svammel. Datumet 2005 togs först upp av de som inte trodde på att han levde.

Ah, äntligen är du tyst.

Det märks att du gillar att debattera utan att smutskasta opponenten (groooov ironi)

vadå än en gång har du inte läst? Vet du ens varför dom kontaktar närstående? Det kanske är just för att dom inte är säkra på vem personen i fråga är....

Jag säger ffs inte ett skit om just siffran sju, men det finns en helvetes massa liknande svammel-konspirationer som tar upp liknande scenarion, typ wow, vecka 3 i mars, 2003, wow, coolt, ett tecken, mummel mummel.

Varför är det bra om många tror på en konspirationsteori? För att den är en bra lögn som många går på? Eller vad?

Nae, nu räcker det, orkar inte argumentera med ignoranta människor (självklart kommer du interpretera detta som att jag ger upp alternativt erkänner mig besegrad, guess again....)

Edit: det här är ren och skär fanatism, oavsett om han lever eller inte, då de som propagerar för hans existens inte accepterar att folk har andra åsikter än dom själva, sånt tolererar inte jag, hej då.

Redigerad av Erik HK
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Erik, först och främst måste jag hålla med Cortez, vem är du egentligen. Sen, sluta snacka illa om Cortez bara för att du inte tror som han. Alla har olika teorier. Låt Cortez ha sin så kan du ha din och hålla tyst. Tråden var till för att folk skulle få säga vad dom trodde, inte att slänga skit på varandra. Och en sista sak, ja, han kanske gillar att debattera utan att smutskasta opponenten. Prova det själv någon gång, kanske samma dag som du läser igenom trådar innan du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
vadå än en gång har du inte läst? Vet du ens varför dom kontaktar närstående? Det kanske är just för att dom inte är säkra på vem personen i fråga är

Japp, och hon säger att det inte var hennes son. Och Afeni har inte kallats för identifera en annan kropp, vilket tyder på att de inte har eller varken någonsin har haft Tupacs kropp.

Jag säger ffs inte ett skit om just siffran sju, men det finns en helvetes massa liknande svammel-konspirationer som tar upp liknande scenarion, typ wow, vecka 3 i mars, 2003, wow, coolt, ett tecken, mummel mummel.
Med andra ord har du ingen annan teori där siffran 7 dyker upp flera gånger.

Varför är det bra om många tror på en konspirationsteori? För att den är en bra lögn som många går på? Eller vad?

1 miljon tror på en teori. 1 person tror på en annan teori. Vilken av grupperna har störst trovärdighet?

Nae, nu räcker det, orkar inte argumentera med ignoranta människor

Edit: det här är ren och skär fanatism, oavsett om han lever eller inte, då de som propagerar för hans existens inte accepterar att folk har andra åsikter än dom själva

Jag är inte ignorant. Det är bara ett panikförsök ifrån dig att smutskasta mig genom att kalla mig det då du inte har någon som helst bevis för att kalla mig det. Eller så kan det vara så att du inte vet innebörden av ordet. Jag respekterar andras åsikter sålänge de respekterar min. Och det har jag alltid gjort. Enbart när de har gjort diskussionen personlig(vilket enbart folk som inte kan diskutera gör) har jag sagt vissa ord åt dom och hur dom tror. Eller när de har påstått något som redan förklarat otaliga gånger vilket betyder att de inte läser.

Och det är bevisat att du är dålig på att diskutera. T.e.x.

I en mening hinner du med att göra diskussionen personlig genom att förolämpa inte en utan 2 gånger. Bravo.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med andra ord har du ingen annan teori där siffran 7 dyker upp flera gånger.

Finns det någon annan teori förutom WTC där 2 torn dyker upp. OJ NEJH!?!!?

1 miljon tror på en teori. 1 person tror på en annan teori. Vilken av grupperna har störst trovärdighet?

Den gruppen som har (bäst) bevis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den gruppen som har (bäst) bevis.

Japp där har vi det!

Cortez jag tror du måste erkänna att du har fel, så är det eftersom Ärrtvå har rätt. Jag vet att du inte kommer ge upp argumentationen eftersom du är så envis, men innerst inne tror jag att du också förstår att Ärrtvå har rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...