Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snobb. Och varför du tycker dom är bs är för att du är för dum för att förstå vad jag skriver.

Nu börjas det igen. Han förstår preics vad du säger, bara att ditt senaste svar inte tillförde någonting, utan bara frågade P-Cs frågor igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjas det igen. Han förstår preics vad du säger, bara att ditt senaste svar inte tillförde någonting, utan bara frågade P-Cs frågor igen.

Det gjorde det ju. Han påstod att 2Pacs språkval inte tilltalar honom. Det är engelska. Det låter EXAKT likadant som "vanlig" engelska, bara att vid vissa tillfällen säger han det lite snabbare och hans slang syns oftast bara i texten, den hörs inte. Alltså tilltalar inte engelska honom. Eller så är han så dum så han tror tal och text(det kan låta likadant även om det är stavat olika) är samma sak.

Dessutom svarade jag på hans löjliga och patetiska uttalande där han förolämpade folk som gillade hans musik genom att kalla dom hundar och påstår att folk gillar honom för han skriver i slang. Du hör ju hur jävla korkat det låter. Och jag vet inte om P-C fattar det själv, men om han inte gör det är han ju helt blåst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom svarade jag på hans löjliga och patetiska uttalande där han förolämpade folk som gillade hans musik genom att kalla dom hundar och påstår att folk gillar honom för han skriver i slang. Du hör ju hur jävla korkat det låter. Och jag vet inte om P-C fattar det själv, men om han inte gör det är han ju helt blåst.

Inom hiphopen kallar man varandra "dog/dawg/whatever", right? Jag tror P-C översatte det bara! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom svarade jag på hans löjliga och patetiska uttalande där han förolämpade folk som gillade hans musik genom att kalla dom hundar

Men snälla Cortez - du sa själv att hans 'bitches' var hans 'hundar'. Nu ska du inte skapa en paradox mot dig själv.

- Tupac säger bitches för han menar sina hundar - sin kompisar.

- Jaha, han kallar sina kompisar för hundar?

- Asså walla! Kallar du hans kompisar och fans hundar? Jevla rasse!

Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla Cortez - du sa själv att hans 'bitches' var hans 'hundar'. Nu ska du inte skapa en paradox mot dig själv.

- Tupac säger bitches för han menar sina hundar - sin kompisar.

- Jaha, han kallar sina kompisar för hundar?

- Asså walla! Kallar du hans kompisar och fans hundar? Jevla rasse!

Typ.

Jag har aldrig skrivit att Tupac menar hundar när han säger bitches. Du blandar ihop mig med någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Istället för att hålla på med hans gramatik så tänk såhär !!!!!

istället för att skriva do not så skriver man don't.

han gjorde samma sak fasst med andra ord !!

vet itne om nån skrivit det här har inte orkat läsa :angry:

Du kanske inte orkar bry dig om andras argument istället för att själv fälla dumma uttalanden.

Bussa inte Dalil på mig på DH, youseff. :huh:

Är fan asrädd för honom. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske inte orkar bry dig om andras argument istället för att själv fälla dumma uttalanden.

Bussa inte Dalil på mig på DH, youseff. :)

Är fan asrädd för honom. :)

Va ?? fattar ingenting .!

haha varför ska jag bussa honom på dig :angry: .. jag e ingen sånn fjant :huh:-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@R2D2 och P-C: Fattar inte mycket om detta, men om ni nu hatar Cortez, 2pac och hans slang så kan ni väl bara skita i och posta här?

Sen så ska det alltid vara denna 2/eller fler vs. 1. Och endå så lyckas Cortez hålla emot er. Ni tjatar på att han pratar bort sig. Hur enkelt tror ni själv det är när han får fråga efter fråga?

Om en börjar disskutera kan den ena skita i och svara och se vad som händer, istället för att hoppa på den som håller på fajtas lite.

Tycker att Cortez har svarat jävligt bra på era frågor, och ja, alla vet att bitches = tjejer.. So what?

Hårdrocken hade faktist mer diskriminering på tjejer på 80talet, än vad hiphoparna har nu. Tro det eller ej.

Woho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@R2D2 och P-C: Fattar inte mycket om detta, men om ni nu hatar Cortez, 2pac och hans slang så kan ni väl bara skita i och posta här?

Sen så ska det alltid vara denna 2/eller fler vs. 1. Och endå så lyckas Cortez hålla emot er. Ni tjatar på att han pratar bort sig. Hur enkelt tror ni själv det är när han får fråga efter fråga?

Om en börjar disskutera kan den ena skita i och svara och se vad som händer, istället för att hoppa på den som håller på fajtas lite.

Tycker att Cortez har svarat jävligt bra på era frågor, och ja, alla vet att bitches = tjejer.. So what?

Hårdrocken hade faktist mer diskriminering på tjejer på 80talet, än vad hiphoparna har nu. Tro det eller ej.

Woho.

Kör bara ! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag vet att det kan vara inspelat för länge sedan, men på skivan Better Dayz så finns det ett "Hidden track" där Tupac säger "Expect me like Jesus, I'm gonna' come back". Som sagt, vet att det kan vara inspelat innan, men jag lever på hoppet! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...