Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• My ambitions as a ridah!: "Not bitches over money. Stay on your grind nigga"
  • So many tears: [låt om att han snackar med gud - förståeligt att han lyckades hålla sig borta]
  • Troublesome 96: Got me a dog and named her my bitch nigga eata
  • Hit 'em up: That's why I fucked yo' bitch, you fat motherfucker
  • Tattoo tears: [inget 'bitch' men väl en massa andra svordomar]
  • All about you: At how I got my ass caught up with this bad bitch
  • Never call U bitch again: I swear I'll never call you bitch again
  • How Do U want it: Tell me is it cool to fuck?
  • 2 of amerikaz most wanted: Bitches get ready for the throwdown,

Seså, orkar inte äga dig mer. Godnatt.

Jag ser inget om "pop a biatch"? Det var ju ditt exempel. Jag ser "bitch", kallar du det en svordom? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ser inget om "pop a biatch"? Det var ju ditt exempel. Jag ser "bitch", kallar du det en svordom? :teehee:

Men snälla, fittbög. Förstå att jag sa 'och liknande' - bitch är en svordom, det förstår varenda idiot. Det används kanske så mycket i hiphopen att man kan gå runt och kalla tjejer hora hur man vill. Du sa också att det bara cencurerades i 4/10 - humm.. är visst svordomar i 10/10 låtar. Host, host.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men snälla, fittbög. Förstå att jag sa 'och liknande' - bitch är en svordom, det förstår varenda idiot. Det används kanske så mycket i hiphopen att man kan gå runt och kalla tjejer hora hur man vill. Du sa också att det bara cencurerades i 4/10 - humm.. är visst svordomar i 10/10 låtar. Host, host.

Jaa... din omogna lilla fjortis. Haha... du är ju en idiot. Bitch betyder inte hora. Kan du inte engelska? Whore är ordet, och bitch är inte slang för det. Aaah, sen, så korkad som du är, så vet du antagligen inte om att hora är prostituerad. Och troligtvis vet du inte vad det betyder heller.

Men du kanske tror att rappare går runt och kallar andra rappare för prostituerade? Jo då. Du är ju aningen knäpp.

Håll dig till det du kan - vad det nu kan vara.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa... din omogna lilla fjortis. Haha... du är ju en idiot. Bitch betyder inte hora. Kan du inte engelska? Whore är ordet, och bitch är inte slang för det. Aaah, sen, så korkad som du är, så vet du antagligen inte om att hora är prostituerad. Och troligtvis vet du inte vad det betyder heller.

Men du kanske tror att rappare går runt och kallar andra rappare för prostituerade? Jo då. Du är ju aningen knäpp.

Mina ögon blöder. Nu när du inte har nåt att säga till ditt försvar så ska du vara så bokstavlig som möjligt och kalla folk dumma. Hoho, tacka vet jag folk som kan stå för sin sak..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håll dig till det du kan - vad det nu kan vara.

Kommer ju från rätt käft. Du gör ju likadant, bara att du använder ett ord som ser mer intelligent ut, efterbliven.

PS: Bitch

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina ögon blöder. Nu när du inte har nåt att säga till ditt försvar så ska du vara så bokstavlig som möjligt och kalla folk dumma. Hoho, tacka vet jag folk som kan stå för sin sak..

Haha, jo tjena. Vem var det som skrev fittbög när han blev ägd? Jaaa, det var ju du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo tjena. Vem var det som skrev fittbög när han blev ägd? Jaaa, det var ju du.

Jag sa det för jag sitter och sliter mitt hår för att man tydligen inte kan banka in lite information i din jävla konservativa skalle. Eller är svordomar det enda sättet att komma åt dig?

H'okay: yo' maffakka if u do not pop a cap in yo' ass ai'll rip u up in a battel, yo.

Förstår du?

-- stava kunde han inte heller, den där tupack.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa det för jag sitter och sliter mitt hår för att man tydligen inte kan banka in lite information i din jävla konservativa skalle. Eller är svordomar det enda sättet att komma åt dig?

H'okay: yo' maffakka if u do not pop a cap in yo' ass ai'll rip u up in a battel, yo.

Förstår du?

Låt mig rätta dig. Du sitter och sliter ditt hår för att du inte kan banka in felaktig information i en intelligent persons huvud för att han är för smart för att lyssna på en idiot som du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig rätta dig. Du sitter och sliter ditt hår för att du inte kan banka in felaktig information i en intelligent persons huvud för att han är för smart för att lyssna på en idiot som du.

Vad grundar du det på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att Tupac svor i endast 4/10 låtar. Men jag bevisade att Tupac svor i 10/10 låtar. Är jag då dum och du smart? =O

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Du sa att Tupac svor i endast 4/10 låtar. Men jag bevisade att Tupac svor i 10/10 låtar. Är jag då dum och du smart? =O

Bitch ÄR INTE en svordom. Oavsett vad media och dina föräldrar försökt trycka in i skallen på dig. Det kan uppfattas som kvinnoförnedrande(eller förolämpning till en man), men det betyder verkligen inte hora.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitch ÄR INTE en svordom. Oavsett vad media och dina föräldrar försökt trycka in i skallen på dig. Det kan uppfattas som kvinnoförnedrande(eller förolämpning till en man), men det betyder verkligen inte hora.

Så att bara för att det inte betyder hora så är det absolut inte en svordom?

Och, vad får du dina fakta ifrån, du som är så säker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitch ÄR INTE en svordom. Oavsett vad media och dina föräldrar försökt trycka in i skallen på dig. Det kan uppfattas som kvinnoförnedrande, men det betyder verkligen inte hora.

In colloquial use, the w0rd bitch is often employed in a metaphorical sense to either insult a woman, or to describe a woman who is malicious, spiteful, domineering, intrusive, unpleasant or even a prostitute.

Det är en svordom.

Vänta lite nu .. hora är ju ett yrke som vilket annat. Varför är det en svordom? Det är ju bara en kvinna som har sex för pengar?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
In colloquial use, the w0rd bitch is often employed in a metaphorical sense to either insult a woman, or to describe a woman who is malicious, spiteful, domineering, intrusive, unpleasant or even a prostitute.

Det är en svordom.

Aaah, en medianisse! Och var står det i den meningen att det är en svordom? Det säger att det är en förolämpning, men svordom? Och att människan påstår att bitch kan betyda prostituerad visar den totala okunskapen, och jag hoppas att den personen aldrig skriver en ordbok.

Det är samma sak som jag skulle säga att hångla var samma sak som knulla.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med om att det är väldigt störande när låtar blir censurerade, specielt hiphop låtar, de innehåller ganska mycket sådana ord.

Fast jag tycker det låter konstigt att SVT skulle ha gjort det, de brukar väl inte göra så. Det är väl i USA de censurerar allt som låter fult.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-- stava kunde han inte heller, den där tupack.

och hur kom du fram till det ? på alla lyrics sidor jag kollat på står det olika stavningar på alla jävla låtar..

det betyder itne att 2pac har suttit inne på dom här hemsidorna och skrivit nått ? :P:mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...