YooSho Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Får väl ta och ringa han =P Haha tänkte göra det .. men vågade inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 R2 och Okka, jag förstår om ni trodde att jag sa att det var mera livsstil än rock, punk m.m, men jag tycker att alla får ha vilken livsstil eller religion som helst (vad nu religon har med saken att göra!) och alla de sakerna är lika mycket värda, eller vad man nu ska säga. Ok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 R2 och Okka, jag förstår om ni trodde att jag sa att det var mera livsstil än rock, punk m.m, men jag tycker att alla får ha vilken livsstil eller religion som helst (vad nu religon har med saken att göra!) och alla de sakerna är lika mycket värda, eller vad man nu ska säga. Ok? Ja? Har jag sagt nåt annat eller ville du bara ha nåt fint att skriva? Det enda jag sa var att jag inte förstod varför du var tvungen att påpeka att Cortez var superklok när han sa att hiphop var en livssstil. Ja, det är en livsstil. Nej, jag har inte sagt att det inte är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 R2 och Okka, jag förstår om ni trodde att jag sa att det var mera livsstil än rock, punk m.m, men jag tycker att alla får ha vilken livsstil eller religion som helst (vad nu religon har med saken att göra!) och alla de sakerna är lika mycket värda, eller vad man nu ska säga. Ok? Men HipHop är mer än bara musiken. Graffitti, B-boying och DJing är också faktorer i HipHop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Men HipHop är mer än bara musiken. Graffitti, B-boying och DJing är också faktorer i HipHop. Tråkigt att folk inte vet det nu för tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Men HipHop är mer än bara musiken. Graffitti, B-boying och DJing är också faktorer i HipHop. Haha! Haha, he, hehe, heeeh*... Naaw. Så roligt. Dock sant, men ack, och ve, så kul. Xercise: naaw, medelsvenssonstolerans, alla är lika värda-resoneringar och vardagsfilosofi blandat med hiphopförespråkningar. Fint. Verkligen! * = "hå-hå-ja-ja"-suckande avslutning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Haha! Haha, he, hehe, heeeh*... Naaw. Så roligt. Dock sant, men ack, och ve, så kul. Xercise: naaw, medelsvenssonstolerans, alla är lika värda-resoneringar och vardagsfilosofi blandat med hiphopförespråkningar. Fint. Verkligen! * = "hå-hå-ja-ja"-suckande avslutning Vad vill du ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad vill du ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nämen allvarligt vad vill han ? fattar faan inte ens vad han skrev ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nämen allvarligt vad vill han ? fattar faan inte ens vad han skrev ? Han är "känd" på Gtasajten för att skriva så där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha! Haha, he, hehe, heeeh*... Naaw. Så roligt. Dock sant, men ack, och ve, så kul. Xercise: naaw, medelsvenssonstolerans, alla är lika värda-resoneringar och vardagsfilosofi blandat med hiphopförespråkningar. Fint. Verkligen! * = "hå-hå-ja-ja"-suckande avslutning Han är vår nya webbradio. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Han är "känd" på Gtasajten för att skriva så där. På positivt sätt eller negativt ? för om jag skulle skriva så, så skulle ni alla börja hata mig ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 På positivt sätt eller negativt ? för om jag skulle skriva så, så skulle ni alla börja hata mig ? Positivt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 för om jag skulle skriva så, så skulle ni alla börja hata mig ? Precis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nämen allvarligt vad vill han ? fattar faan inte ens vad han skrev ? Det fattar han inte själv. Han mixar bara med ord och försöker få sig att verka "svår". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det fattar han inte själv. Han mixar bara med ord och försöker få sig att verka "svår". Tror faktiskt samam sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tror faktiskt samam sak Får jag lägga en mök på den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Får jag lägga en mök på den här tråden? Om jag får bajsa på din mök ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Men JA. Tänkte nyss skriva att en del av er är så jävla tröga, men ångrade mig för att inte få en varning. Rock är också mycket mer än musiken. Man ska knarka och banga brudar. Men vad spelar det för roll, vad har det med 2pac att göra? Ingen har sagt emot er i den här tråden. Det har absolut inget med ämnet att göra och alla vet det ändå. Vad vill du ha sagt? *edit* Quotade fel, menade att quota xerrsizes post. Förlåt P-C gullet Redigerad 1 maj, 2006 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Men JA. Tänkte nyss skriva att en del av er är så jävla tröga, men ångrade mig för att inte få en varning. Rock är också mycket mer än musiken. Man ska knarka och banga brudar. Men vad spelar det för roll, vad har det med 2pac att göra? Ingen har sagt emot er i den här tråden. Det har absolut inget med ämnet att göra och alla vet det ändå. Vad vill du ha sagt? Vad jag vill ha sagt? Inte tillräckligt många vet att hiphop är mer än musik (speciellt hiphoparna) och jag ville bara säga att det .. är så .. uhm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts