Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

R2 och Okka, jag förstår om ni trodde att jag sa att det var mera livsstil än rock, punk m.m, men jag tycker att alla får ha vilken livsstil eller religion som helst (vad nu religon har med saken att göra!) och alla de sakerna är lika mycket värda, eller vad man nu ska säga. Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2 och Okka, jag förstår om ni trodde att jag sa att det var mera livsstil än rock, punk m.m, men jag tycker att alla får ha vilken livsstil eller religion som helst (vad nu religon har med saken att göra!) och alla de sakerna är lika mycket värda, eller vad man nu ska säga. Ok?

Ja? Har jag sagt nåt annat eller ville du bara ha nåt fint att skriva?

Det enda jag sa var att jag inte förstod varför du var tvungen att påpeka att Cortez var superklok när han sa att hiphop var en livssstil.

Ja, det är en livsstil.

Nej, jag har inte sagt att det inte är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men HipHop är mer än bara musiken. Graffitti, B-boying och DJing är också faktorer i HipHop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men HipHop är mer än bara musiken. Graffitti, B-boying och DJing är också faktorer i HipHop.

Haha! Haha, he, hehe, heeeh*...

Naaw.

Så roligt.

Dock sant, men ack, och ve, så kul.

Xercise: naaw, medelsvenssonstolerans, alla är lika värda-resoneringar och vardagsfilosofi blandat med hiphopförespråkningar. Fint. Verkligen!

* = "hå-hå-ja-ja"-suckande avslutning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw.

Så roligt.

Xercise: naaw, medelsvenssonstolerans, alla är lika värda-resoneringar och vardagsfilosofi blandat med hiphopförespråkningar. Fint. Verkligen!

Vad vill du ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw.

Så roligt.

Han är vår nya webbradio. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men JA. Tänkte nyss skriva att en del av er är så jävla tröga, men ångrade mig för att inte få en varning.

Rock är också mycket mer än musiken. Man ska knarka och banga brudar. Men vad spelar det för roll, vad har det med 2pac att göra? Ingen har sagt emot er i den här tråden. Det har absolut inget med ämnet att göra och alla vet det ändå.

Vad vill du ha sagt?

*edit*

Quotade fel, menade att quota xerrsizes post. Förlåt P-C gullet ^_^

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men JA. Tänkte nyss skriva att en del av er är så jävla tröga, men ångrade mig för att inte få en varning.

Rock är också mycket mer än musiken. Man ska knarka och banga brudar. Men vad spelar det för roll, vad har det med 2pac att göra? Ingen har sagt emot er i den här tråden. Det har absolut inget med ämnet att göra och alla vet det ändå.

Vad vill du ha sagt?

Vad jag vill ha sagt? Inte tillräckligt många vet att hiphop är mer än musik (speciellt hiphoparna) och jag ville bara säga att det .. är så .. uhm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...