Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Han lever utan tvekan! Finns videobevis här! Kolla på filen pac2.wmv

EDIT: thx Cyprez för dokumentet!

EDIT 2: Bara så att ni vet så är jag ingen preson som tror på allt han ser i en film på internet! Har sett flera bevis som pekar på att han lever. Är även ett 2Pac-fan så jag vägrar tro att han är död!

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

EDIT 2: Bara så att ni vet så är jag ingen preson som tror på allt han ser i en film på internet! Har sett flera bevis som pekar på att han lever. Är även ett 2Pac-fan så jag vägrar tro att han är död!

Den videon har blivit visad minst 81233728917389173891 gånger (w00t) men varje gång jag ser den så får jag upp hoppet på att han lever :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, du kunde kanske lista några 'bevis'? Don't get me wrong, du har sääkert rätt. Man kan inte döda en 'gudar'. För med 'gudar' så menar du väl förortspojkar som springer runt i för stora baskettröjor och smycken värdig en grevinna och sjunger om hur många 'bitches' dom har 'poppat' idag fast då dom EGENTLIGEN suttit i sitt övermastodonta hus och smuttar campari i californiasolen.

Men om du säger att han lever så är det väl så. När han och jultomten äntligen bestämmer sig för att äntligen visa sig så slå mig en signal - I'll be there.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, du kunde kanske lista några 'bevis'? Don't get me wrong, du har sääkert rätt. Man kan inte döda en 'gudar'. För med 'gudar' så menar du väl förortspojkar som springer runt i för stora baskettröjor och smycken värdig en grevinna och sjunger om hur många 'bitches' dom har 'poppat' idag fast då dom EGENTLIGEN suttit i sitt övermastodonta hus och smuttar campari i californiasolen.

Men om du säger att han lever så är det väl så. När han och jultomten äntligen bestämmer sig för att äntligen visa sig så slå mig en signal - I'll be there.

Ville du ha bevis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville du ha bevis?

Bevis? Du menar dessa meningslösa antaganden och sammanträffanden? Pah, aldrig att jag ser det som 'bevis'. Ett bevis är ett föremål eller en upptäckt vars förekomst har förmåga att övertyga människor om något. Jag är inte övertygad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevis? Du menar dessa meningslösa antaganden och sammanträffanden? Pah, aldrig att jag ser det som 'bevis'. Ett bevis är ett föremål eller en upptäckt vars förekomst har förmåga att övertyga människor om något. Jag är inte övertygad.

Ok, jag ska inte försöka övertyga dig mer. Låt oss bara säga såhär: Jag tror att han lever och du förnekar allt!

Men men, nu går vi och steker lite pannkakor! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt att du pratar om en artist du uppenbarligen inte vet ett dugg om... kul att inget om vad du skriver om Tupac i den där texten stämmer. Du får gärna bevisa det. Men det kanske inte är sant, du kanske bara gillar att skriva skit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt att du pratar om en artist du uppenbarligen inte vet ett dugg om... kul att inget om vad du skriver om Tupac i den där texten stämmer. Du får gärna bevisa det. Men det kanske inte är sant, du kanske bara gillar att skriva skit?

Stora baskettröjor: check

Överdrivet mycket smycken: check

Skrev texter om att 'poppa bitches': check

Levde inget vidare 'thug life' som världsstjärna: check

Vad är problemet? Allt stämmer. Du får gärna överbevisa mig men ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är du dum i huvet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stora baskettröjor: Visa mig en bild där Tupac går i en basketbolltröja som INTE är ifrån en film.

Överdrivet mycket smycken: Det han hade var ringar, och halsband. Alla smycken representerade någonting. Death Row-halsband, och ringar vid vissa tillfällen med text på sig.

Skrev texter om att poppa bitches: Visa mig en text där han andvänder de orden. Får se hur många du hittar. Sen kan vi jämföra dom mot de låtarna han har som det inte nämns i.

Levde inget vidare thug life som världsstjärna: Njä, eller hur. Vet du vad han menade med thug life? Han har förklarat det grundligt, och då menar jag inte videon där han sitter med ett barn, och det har inget att göra med att slå ner eller råna folk eller liknande.

Sen kan man väl säga vad man vill om det... du följde honom säkert dagarna i ända och såg vad han gjorde under dagarna. Och du tror sääääkert att media fick med allt han gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D12 rapparen Proof vart skjuten i tisdags utanför en klubb!! Han vart träffad i huvudet och när dom kom fram till sjukhuset så var han redan död. Och för er som inte vet vem Proof är så kan ni skita ner er, han var också en mästare i hiphop precis som 2Pac, Biggie och Bugz (Om ni vet vem han är). Proof var en av Eminems bästa vänner, och iallafall jag sörjer honom, precis som jag sörjer 2Pac. R.I.P Proof :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D12 rapparen Proof vart skjuten i tisdags utanför en klubb!! Han vart träffad i huvudet och när dom kom fram till sjukhuset så var han redan död. Och för er som inte vet vem Proof är så kan ni skita ner er, han var också en mästare i hiphop precis som 2Pac, Biggie och Bugz (Om ni vet vem han är). Proof var en av Eminems bästa vänner, och iallafall jag sörjer honom, precis som jag sörjer 2Pac. R.I.P Proof :'(

Ursäkta men... Vad fan har det med Tupac att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...