P-C Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja, låt oss alla hedra en gangster! ? Haha! ftw! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 He´s alive mothafucka!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det nån som gillar nelly? (Ja, plåster mannen!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det nån som gillar nelly? (Ja, plåster mannen!) Försöka hålla tråden vid liv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Är det nån som gillar nelly? (Ja, plåster mannen!) Nej, men jag diggar hans löständer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Nej, men jag diggar hans löständer Även kallat Grillz Btw så är Paul Walls fetare Redigerad 4 april, 2006 av dibel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (Ja, plåster mannen!) Btw så hade han det där plåstret för att hylla en gammal vän till honom som dött i krig .. (EOV nr 928 - Extremt Onödigt Vetande) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tupac var 1337, för 1+3+3=7! Ännu en 7-teori. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tupac var 1337, för 1+3+3=7! Ännu en 7-teori. HAHAHAHAAHHAHAHAHAHA, lätt den bästa teorin.. Faktiskt så är det den ENDA tråden som.. öh.. makes sense Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tupac var 1337, för 1+3+3=7! Ännu en 7-teori. Ja, beviset på att han är den bästa rapparen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ja, beviset på att han är den bästa rapparen. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Snälla. Många tror att Elvis lever. Det finns massor med böcker och skit som berättar hur man kan få fram liknande siffor från olika tal (syftar på '7'). Och finns det någon källkritik? Detta kan ju lika gärna vara påhittad av Malcolm, 14 bast som är Tupacs största fan (kom bara på Malcolm och hans ålder). Nu läste jag aldrig texterna på Tupacfans.com så jag vet inte om det finns någon källa. Det verkar klart mysko med alla dessa videor, datum, siffor och dylikt men nej. Jag tror inte att han lever. *Puh* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Snälla. Många tror att Elvis lever. Det finns massor med böcker och skit som berättar hur man kan få fram liknande siffor från olika tal (syftar på '7'). Och finns det någon källkritik? Detta kan ju lika gärna vara påhittad av Malcolm, 14 bast som är Tupacs största fan (kom bara på Malcolm och hans ålder). Nu läste jag aldrig texterna på Tupacfans.com så jag vet inte om det finns någon källa. Det verkar klart mysko med alla dessa videor, datum, siffor och dylikt men nej. Jag tror inte att han lever. *Puh* Allvarligt så är han den där "källan" du snackar om ..? edit: med han menar jag såklart 2pac Redigerad 7 april, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ja, beviset på att han är den bästa rapparen. Nej, det är Dr.Dre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Allvarligt så är han den där "källan" du snackar om ..? edit: med han menar jag såklart 2pac Men jag menar, finns det någon källa till att Tupac blev skjuten efter en boxningsmatch? Eftersom ingen vet (då borde det ju antagligen finnas vittnen), så är det inte bevisat. Finns det bevis att han blev kremerad dagen efter? Självklart måste det ha läckt ut sådan info + källa om det var så att han lever fortfarande eftersom folk vill skydda honom då (för jag antar att t.ex. Suge Knight vet om han lever eller inte). Det jag menade var alltså om det finns källa till att han blev skjuten där och där, att han inte hade skottsäker väst m.m. Han kanske hade det, men blev skjuten 5 ggr i huvudet? Jag vet inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Men jag menar, finns det någon källa till att Tupac blev skjuten efter en boxningsmatch? Eftersom ingen vet (då borde det ju antagligen finnas vittnen), så är det inte bevisat. Finns det bevis att han blev kremerad dagen efter? Självklart måste det ha läckt ut sådan info + källa om det var så att han lever fortfarande eftersom folk vill skydda honom då (för jag antar att t.ex. Suge Knight vet om han lever eller inte). Det jag menade var alltså om det finns källa till att han blev skjuten där och där, att han inte hade skottsäker väst m.m. Han kanske hade det, men blev skjuten 5 ggr i huvudet? Jag vet inte.. Det har jag svårt att tro då man vet hur många skott som avlossades, och skotthålen ligger nere vid midjahöjd. Jag tror inte Tupac låg ner i bilen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Han säger att Tupac lever, och det ser ut som om det är Tupac dom har filmat. Man kan ju aldrig vara för säker, men ja, jag tror han lever. Tupac is alive Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nej, det är Dr.Dre. Nej det är inte Dr.Dree det är...Ice Cube eller 2pac...eller kanske Royce 5´9 eller Eazy-E(nä han var bara cool inte särskilt bra) eller så är det Dr.Dre... Det är iallafall inte 50cent...åhhåhåhh. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nej det är inte Dr.Dree det är...Ice Cube eller 2pac...eller kanske Royce 5´9 eller Eazy-E(nä han var bara cool inte särskilt bra) eller så är det Dr.Dre... Det är iallafall inte 50cent...åhhåhåhh. Ok. håller med om 50cent .. fastt det är faaaaaan heller icecube Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Prutt med 'Pac Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts