Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snälla. Många tror att Elvis lever. Det finns massor med böcker och skit som berättar hur man kan få fram liknande siffor från olika tal (syftar på '7').

Och finns det någon källkritik? Detta kan ju lika gärna vara påhittad av Malcolm, 14 bast som är Tupacs största fan (kom bara på Malcolm och hans ålder).

Nu läste jag aldrig texterna på Tupacfans.com så jag vet inte om det finns någon källa. Det verkar klart mysko med alla dessa videor, datum, siffor och dylikt men nej.

Jag tror inte att han lever.

*Puh* ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla. Många tror att Elvis lever. Det finns massor med böcker och skit som berättar hur man kan få fram liknande siffor från olika tal (syftar på '7').

Och finns det någon källkritik? Detta kan ju lika gärna vara påhittad av Malcolm, 14 bast som är Tupacs största fan (kom bara på Malcolm och hans ålder).

Nu läste jag aldrig texterna på Tupacfans.com så jag vet inte om det finns någon källa. Det verkar klart mysko med alla dessa videor, datum, siffor och dylikt men nej.

Jag tror inte att han lever.

*Puh*  ;)

Allvarligt så är han den där "källan" du snackar om ..? ;)

edit: med han menar jag såklart 2pac ;)

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt så är han den där "källan" du snackar om ..? ^_^

edit: med han menar jag såklart 2pac ;)

Men jag menar, finns det någon källa till att Tupac blev skjuten efter en boxningsmatch? Eftersom ingen vet (då borde det ju antagligen finnas vittnen), så är det inte bevisat. Finns det bevis att han blev kremerad dagen efter?

Självklart måste det ha läckt ut sådan info + källa om det var så att han lever fortfarande eftersom folk vill skydda honom då (för jag antar att t.ex. Suge Knight vet om han lever eller inte).

Det jag menade var alltså om det finns källa till att han blev skjuten där och där, att han inte hade skottsäker väst m.m.

Han kanske hade det, men blev skjuten 5 ggr i huvudet?

Jag vet inte..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag menar, finns det någon källa till att Tupac blev skjuten efter en boxningsmatch? Eftersom ingen vet (då borde det ju antagligen finnas vittnen), så är det inte bevisat. Finns det bevis att han blev kremerad dagen efter?

Självklart måste det ha läckt ut sådan info + källa om det var så att han lever fortfarande eftersom folk vill skydda honom då (för jag antar att t.ex. Suge Knight vet om han lever eller inte).

Det jag menade var alltså om det finns källa till att han blev skjuten där och där, att han inte hade skottsäker väst m.m.

Han kanske hade det, men blev skjuten 5 ggr i huvudet?

Jag vet inte..

Det har jag svårt att tro då man vet hur många skott som avlossades, och skotthålen ligger nere vid midjahöjd. Jag tror inte Tupac låg ner i bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är Dr.Dre.

Nej det är inte Dr.Dree det är...Ice Cube eller 2pac...eller kanske Royce 5´9 eller Eazy-E(nä han var bara cool inte särskilt bra) eller så är det Dr.Dre... :mellow:

Det är iallafall inte 50cent...åhhåhåhh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är inte Dr.Dree det är...Ice Cube eller 2pac...eller kanske Royce 5´9 eller Eazy-E(nä han var bara cool inte särskilt bra) eller så är det Dr.Dre... >_<

Det är iallafall inte 50cent...åhhåhåhh.

Ok. håller med om 50cent .. fastt det är faaaaaan heller icecube

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...