Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vafan är alla så anti emot möjligheten att Tupac finns vid liv? För som några få här har förstått - alla meddelanden 2pac lämnade efter sig är för många till antalet för att vara skapade utan betydelse. Sedan om det betyder just att han är vid liv, är en annan sak.

Och vad gäller andra som "gömt sig undan", så hade t.ex. Eichmann helt andra förutsättningar. Det är inte omöjligt för en individ att gömma sig undan, speciellt inte för 2pac då han verkar ha planerat det hela väldigt noggrant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo. IQ är hur bra logiskt tänkande man har, och ska man tänka logiskt så är det ju självklart att spöken inte finns.. Inse.

Om det inte finns någon logisk förklaring då?

Vill inte höra att allt har en naturlig förklaring eftersom det inte är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara hur saker kan kastas runt utan någon persons närvaro, till att börja med.

Förklaringen är att det gör de inte.. Saker kastas inte runt utan någon persons närvaro.. Och hur skulle man kunna ha sett det, om det inte var någon där? ^_^

P-C: Wtf, eko? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara hur saker kan kastas runt utan någon persons närvaro, till att börja med.

Meh - det är ju som när man hör ljud mitt i natten. Är det ett spöke eller bara rören som låter? Duh.. spöken finns inte - möjligtvis så finns kanske ektoplasma men inga andar som du kan komma i kontakt met.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh - det är ju som när man hör ljud mitt i natten. Är det ett spöke eller bara rören som låter? Duh.. spöken finns inte - möjligtvis så finns kanske ektoplasma men inga andar som du kan komma i kontakt met.

Om man hör någon sjunga nere I köket vid nattetid - förklara.

Och om ectoplasma finns så finns andar eftersom dom är gjorda av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man hör någon sjunga nere I köket vid nattetid - förklara.

Och om ectoplasma finns så finns andar eftersom dom är gjorda av det.

Om man hör någon sjunga i köket nattetid så finns det två alternativ. Antingen inbillar man sig eller så är det ens mamma som övar lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om täcket dras av dig utan att någon förutom du själv är där?

Mer än hälften av täcket kan ha åkt ner över kanten på sängen och dragits ner av tyngdkraften? :lol:

Du inbillar dig!

P-C: Vafan, andra gången du upprepar det jag säger idag, i samma tråd? -_-^_^

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer än hälften av täcket kan ha åkt ner över kanten på sängen och dragits ner av tyngdkraften? :lol:

Du inbillar dig!

P-C: Vafan, andra gången du upprepar det jag säger idag, i samma tråd? -_-^_^

Okej, du vägrar att inse sanningen. Men vi alla dör nån gång och du är inget undantag.

Du kommer att få se att jag har rätt. Avbryter diskusionen för att inte gå mer offtopic.

Känns det viktigt att diskutera får du (och andra för den delen) mycket gärna skriva ett PM till mig så kan ni få min msn så diskuterar vi där eller allternativt genom att skicka PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid tänkt på vad Tupac säger i låten "Ghost"...

han pratar om att komma tillbaka som "Makaveli" i början, och nämner "Let me die as I rest in peace". Låt mig dö medans jag vilar i frid. Och nu säger ju alla R.I.P om honom... nån som vet vad jag tänker på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid tänkt på vad Tupac säger i låten "Ghost"...

han pratar om att komma tillbaka som "Makaveli" i början, och nämner "Let me die as I rest in peace". Låt mig dö medans jag vilar i frid. Och nu säger ju alla R.I.P om honom... nån som vet vad jag tänker på?

Att folk säger R.I.P för att dom tror att han är död(han är död)?

Och att det är först då som han är död?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...