Random Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Vafan är alla så anti emot möjligheten att Tupac finns vid liv? För som några få här har förstått - alla meddelanden 2pac lämnade efter sig är för många till antalet för att vara skapade utan betydelse. Sedan om det betyder just att han är vid liv, är en annan sak. Och vad gäller andra som "gömt sig undan", så hade t.ex. Eichmann helt andra förutsättningar. Det är inte omöjligt för en individ att gömma sig undan, speciellt inte för 2pac då han verkar ha planerat det hela väldigt noggrant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) ''Han blev skjuten'' - Något som många bara vet. Redigerad 7 mars, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Man har inte så högt IQ om man inte accepterar att dom finns. Jo. IQ är hur bra logiskt tänkande man har, och ska man tänka logiskt så är det ju självklart att spöken inte finns.. Inse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jo. IQ är hur bra logiskt tänkande man har, och ska man tänka logiskt så är det ju självklart att spöken inte finns.. Inse. Om det inte finns någon logisk förklaring då? Vill inte höra att allt har en naturlig förklaring eftersom det inte är sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om det inte finns någon logisk förklaring då? Vill inte höra att allt har en naturlig förklaring eftersom det inte är sant. Allt har en naturlig förklaring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om det inte finns någon logisk förklaring då? Vill inte höra att allt har en naturlig förklaring eftersom det inte är sant. Allt har en naturlig förklaring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Allt har en naturlig förklaring. Förklara hur saker kan kastas runt utan någon persons närvaro, till att börja med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Förklara hur saker kan kastas runt utan någon persons närvaro, till att börja med. Förklaringen är att det gör de inte.. Saker kastas inte runt utan någon persons närvaro.. Och hur skulle man kunna ha sett det, om det inte var någon där? P-C: Wtf, eko? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Förklara hur saker kan kastas runt utan någon persons närvaro, till att börja med. Meh - det är ju som när man hör ljud mitt i natten. Är det ett spöke eller bara rören som låter? Duh.. spöken finns inte - möjligtvis så finns kanske ektoplasma men inga andar som du kan komma i kontakt met. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Meh - det är ju som när man hör ljud mitt i natten. Är det ett spöke eller bara rören som låter? Duh.. spöken finns inte - möjligtvis så finns kanske ektoplasma men inga andar som du kan komma i kontakt met. Om man hör någon sjunga nere I köket vid nattetid - förklara. Och om ectoplasma finns så finns andar eftersom dom är gjorda av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Och om ectoplasma finns så finns andar eftersom dom är gjorda av det. Det är ju som att säga "Om trä finns så finns hus eftersom dom är gjorda av det". Ja, kan vara sant men behöver inte vara det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om man hör någon sjunga nere I köket vid nattetid - förklara. Och om ectoplasma finns så finns andar eftersom dom är gjorda av det. Om man hör någon sjunga i köket nattetid så finns det två alternativ. Antingen inbillar man sig eller så är det ens mamma som övar lite? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om man hör någon sjunga i köket nattetid så finns det två alternativ. Antingen inbillar man sig eller så är det ens mamma som övar lite? Om täcket dras av dig utan att någon förutom du själv är där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Om man hör någon sjunga nere I köket vid nattetid - förklara. Det är din mamma som sjunger eller nåt. @Cyprez nya: Har det hänt dig? HAH! Säkert. Redigerad 7 mars, 2006 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Om täcket dras av dig utan att någon förutom du själv är där? Mer än hälften av täcket kan ha åkt ner över kanten på sängen och dragits ner av tyngdkraften? Du inbillar dig! P-C: Vafan, andra gången du upprepar det jag säger idag, i samma tråd? Redigerad 7 mars, 2006 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Mer än hälften av täcket kan ha åkt ner över kanten på sängen och dragits ner av tyngdkraften? Du inbillar dig! P-C: Vafan, andra gången du upprepar det jag säger idag, i samma tråd? Okej, du vägrar att inse sanningen. Men vi alla dör nån gång och du är inget undantag. Du kommer att få se att jag har rätt. Avbryter diskusionen för att inte gå mer offtopic. Känns det viktigt att diskutera får du (och andra för den delen) mycket gärna skriva ett PM till mig så kan ni få min msn så diskuterar vi där eller allternativt genom att skicka PM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 P-C: Vafan, andra gången du upprepar det jag säger idag, i samma tråd? Märkte också det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag gör ett imponerande avslutande; Tupac lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Alltid tänkt på vad Tupac säger i låten "Ghost"... han pratar om att komma tillbaka som "Makaveli" i början, och nämner "Let me die as I rest in peace". Låt mig dö medans jag vilar i frid. Och nu säger ju alla R.I.P om honom... nån som vet vad jag tänker på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Alltid tänkt på vad Tupac säger i låten "Ghost"... han pratar om att komma tillbaka som "Makaveli" i början, och nämner "Let me die as I rest in peace". Låt mig dö medans jag vilar i frid. Och nu säger ju alla R.I.P om honom... nån som vet vad jag tänker på? Att folk säger R.I.P för att dom tror att han är död(han är död)? Och att det är först då som han är död? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts