NamChai Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Fan vad du är tuff. Jag vet att jag e tuff, Du är oxå tuff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Precis som R2D2 sa igår, du blir skitusr och köpr med påhopp ifall man säger emot dig. Du kanske ska läsa vad jag svarade med... och se om han bröt någon av punkterna... jag är inte sur... Jag ser bara mina tillfällen att göra några drag när jag får chansen och göra så vi ligger jämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Du kanske ska läsa vad jag svarade med... och se om han bröt någon av punkterna... jag är inte sur... Jag ser bara mina tillfällen att göra några drag när jag får chansen och göra så vi ligger jämt. Han svarade på frågan i tråden och du hoppade på honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jaja skit i det nu... Nu vill jag veta några sköna/tunga låtar med Tupac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Han svarade på frågan i tråden och du hoppade på honom? Läs närmare på vad han skrev. Han nöjde sig inte med att säga vad han tyckte och tänkte om frågan, han kallade även alla som tror på att han lever korkade... Han hoppade på ett massivt antal. Dessutom så påstår han att ingen bryr sig om han lever eller inte, vilket inte stämmer. Så han svarade på frågan i tråden, men drog även förolämpningar och saker går som de går. Tjänster och gentjänster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Läs närmare på vad han skrev. Han nöjde sig inte med att säga vad han tyckte och tänkte om frågan, han kallade även alla som tror på att han lever korkade... Han hoppade på ett massivt antal. Dessutom så påstår han att ingen bryr sig om han lever eller inte, vilket inte stämmer. Så han svarade på frågan i tråden, men drog även förolämpningar och saker går som de går. Tjänster och gentjänster. Han kallade det korkat, inte att alla som trodde så var korkade. Du kan göra en dum grej, men hela du behöver ju inte vara dum. Du förstår principen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Han kallade det korkat, inte att alla som trodde så var korkade. Du kan göra en dum grej, men hela du behöver ju inte vara dum. Du förstår principen? Ja, men det är ändå en förolämpning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Nån som vet då den här videon utspelar sig? Syftade mäst på att dom sista orden lät intressant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Varför tror ni 2pac lämna massa med spår efter han "dog" ? som 7 teorin ? och massa med låtar ? jag vet inte vad jag ska tro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Varför tror ni 2pac lämna massa med spår efter han "dog" ? som 7 teorin ? och massa med låtar ? jag vet inte vad jag ska tro För att det var ett par desperata fans som precis hade lärt sig räkna, så då kollade dom lite och märkte att man kunde plussa lite och få ihop en 7:a i några av fallen, och då blev dom jätteglada och spred det som fakta att han skulle vara vid livet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Nån som vet när den här videon spelades in? http://video.google.com/videoplay?docid=-6...36678659&q=2pac Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Nån som vet när den här videon spelades in? http://video.google.com/videoplay?docid=-6...36678659&q=2pac Innan han vart skjuten i alla fall (vad jag vet) [EDIT]kanske inte ?!? Redigerad 4 mars, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Innan han vart skjuten i alla fall (vad jag vet) [EDIT]kanske inte ?!? Jag undrar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Onödig skit tråd, den här tråden skapade du bara för att "bevisa" för oss som inte tror på spöken att vi är idioter. Här misslyckades du varje fall. Man kan inte gömma sig, det är omöjligt. Vem som helst kan hitta en om man bara vill, Eichmann misslyckades, Mengele likaså. Fast jag antar väll att tupac har större förutsättningar, han bor säkert i fortknox utan att någon vet om det................. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Onödig skit tråd, den här tråden skapade du bara för att "bevisa" för oss som inte tror på spöken att vi är idioter. Här misslyckades du varje fall. Man kan inte gömma sig, det är omöjligt. Vem som helst kan hitta en om man bara vill, Eichmann misslyckades, Mengele likaså. Fast jag antar väll att tupac har större förutsättningar, han bor säkert i fortknox utan att någon vet om det................. Trådar som klassas som skit hamnar ofta I papperskorgen eller blir dom låsta. Självklart så finns det spöken och andar, men nu handlar det om Tupac. Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig. Och man kan gömma sig. Det är inte alls omöjligt. Finns heller inget som tyder på att han rent av gömmer sig. Man kan göra om sig själv mycket, vet du det? Han kan vara var som hälst. Han har heller inte lyckats gömma sig allt för bra med tanke på vissa bilder om nu dom är relevanta och ens inte är fake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Trådar som klassas som skit hamnar ofta I papperskorgen eller blir dom låsta. Självklart så finns det spöken och andar, men nu handlar det om Tupac. Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig. Och man kan gömma sig. Det är inte alls omöjligt. Finns heller inget som tyder på att han rent av gömmer sig. Man kan göra om sig själv mycket, vet du det? Han kan vara var som hälst. Han har heller inte lyckats gömma sig allt för bra med tanke på vissa bilder om nu dom är relevanta och ens inte är fake. Denna hör hemma i den s.k papperskorgen.. Ja du, finns många bilder på "hitler" också från tiden efter hans död. Men han är tvärdöd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Denna hör hemma i den s.k papperskorgen.. Ja du, finns många bilder på "hitler" också från tiden efter hans död. Men han är tvärdöd. Det är vad du tycker ja. Reglerna tycker inte så och är inte så. Jag syftar inte bara på bilder på Tupac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Europén, stick. Du är bara här för att tjata. Din tid är över. Tyskarna förlorade. Hejdå. Marchera iväg till Berlin med dig. Nazisterna har ingen chans nå mer. HeeEEEeej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig. Ju högre IQ=Ju bättre logiskt tänkande. Ska man tänka logiskt är det ju självklart att spöken och andar inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ju högre IQ=Ju bättre logiskt tänkande. Ska man tänka logiskt är det ju självklart att spöken och andar inte finns. Man har inte så högt IQ om man inte accepterar att dom finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts