Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis som R2D2 sa igår, du blir skitusr och köpr med påhopp ifall man säger emot dig.

Du kanske ska läsa vad jag svarade med... och se om han bröt någon av punkterna... jag är inte sur... Jag ser bara mina tillfällen att göra några drag när jag får chansen och göra så vi ligger jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han svarade på frågan i tråden och du hoppade på honom? ^_^

Läs närmare på vad han skrev. Han nöjde sig inte med att säga vad han tyckte och tänkte om frågan, han kallade även alla som tror på att han lever korkade... Han hoppade på ett massivt antal. Dessutom så påstår han att ingen bryr sig om han lever eller inte, vilket inte stämmer.

Så han svarade på frågan i tråden, men drog även förolämpningar och saker går som de går. Tjänster och gentjänster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs närmare på vad han skrev. Han nöjde sig inte med att säga vad han tyckte och tänkte om frågan, han kallade även alla som tror på att han lever korkade... Han hoppade på ett massivt antal. Dessutom så påstår han att ingen bryr sig om han lever eller inte, vilket inte stämmer.

Så han svarade på frågan i tråden, men drog även förolämpningar och saker går som de går. Tjänster och gentjänster.

Han kallade det korkat, inte att alla som trodde så var korkade. Du kan göra en dum grej, men hela du behöver ju inte vara dum. Du förstår principen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror ni 2pac lämna massa med spår efter han "dog" ? som 7 teorin ? och massa med låtar ? jag vet inte vad jag ska tro :rolleyes:

För att det var ett par desperata fans som precis hade lärt sig räkna, så då kollade dom lite och märkte att man kunde plussa lite och få ihop en 7:a i några av fallen, och då blev dom jätteglada och spred det som fakta att han skulle vara vid livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödig skit tråd, den här tråden skapade du bara för att "bevisa" för oss som inte tror på spöken att vi är idioter. Här misslyckades du varje fall. Man kan inte gömma sig, det är omöjligt. Vem som helst kan hitta en om man bara vill, Eichmann misslyckades, Mengele likaså. Fast jag antar väll att tupac har större förutsättningar, han bor säkert i fortknox utan att någon vet om det.................

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onödig skit tråd, den här tråden skapade du bara för att "bevisa" för oss som inte tror på spöken att vi är idioter. Här misslyckades du varje fall. Man kan inte gömma sig, det är omöjligt. Vem som helst kan hitta en om man bara vill, Eichmann misslyckades, Mengele likaså. Fast jag antar väll att tupac har större förutsättningar, han bor säkert i fortknox utan att någon vet om det.................

Trådar som klassas som skit hamnar ofta I papperskorgen eller blir dom låsta.

Självklart så finns det spöken och andar, men nu handlar det om Tupac. Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig.

Och man kan gömma sig. Det är inte alls omöjligt. Finns heller inget som tyder på att han rent av gömmer sig. Man kan göra om sig själv mycket, vet du det? Han kan vara var som hälst. Han har heller inte lyckats gömma sig allt för bra med tanke på vissa bilder om nu dom är relevanta och ens inte är fake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trådar som klassas som skit hamnar ofta I papperskorgen eller blir dom låsta.

Självklart så finns det spöken och andar, men nu handlar det om Tupac. Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig.

Och man kan gömma sig. Det är inte alls omöjligt. Finns heller inget som tyder på att han rent av gömmer sig. Man kan göra om sig själv mycket, vet du det? Han kan vara var som hälst. Han har heller inte lyckats gömma sig allt för bra med tanke på vissa bilder om nu dom är relevanta och ens inte är fake.

Denna hör hemma i den s.k papperskorgen..

Ja du, finns många bilder på "hitler" också från tiden efter hans död. Men han är tvärdöd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna hör hemma i den s.k papperskorgen..

Ja du, finns många bilder på "hitler" också från tiden efter hans död. Men han är tvärdöd.

Det är vad du tycker ja. Reglerna tycker inte så och är inte så. Jag syftar inte bara på bilder på Tupac.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom som tror på andar är inte idioter om du vill veta. Beviset är alla dessa parapsykologiska avdelningar och alla människor som har desto högre IQ än dig.

Ju högre IQ=Ju bättre logiskt tänkande. Ska man tänka logiskt är det ju självklart att spöken och andar inte finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...