R2D2 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ok har lite tråkigt fasst det ända jag kan säga är 2pac lever och vi alla vet det.. Nej. En del tror att han lever och en del tror inte det. Men ingen vet, hur mycket ni än hoppas och gråter på kvällarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 hur mycket jag än hoppas och gråter på kvällarna. Jahapp, då vet man vad du gör på kvällarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jahapp, då vet man vad du gör på kvällarna. Vad roligt att du vet hur man ändrar quotes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vad tråkigt att jag gråter på kvällarna. *Klapp på axeln.* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 *Klapp på axeln.* Tihi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Vad roligt att du vet hur man ändrar quotes. *HAHA* jag ändra din quote!! skit "svårt" Är det typ svårt ?? (vet att du va ironisk) (annars e du ju helt borta) Redigerad 16 februari, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det typ svårt ?? (vet att du va ironisk) (annars e du ju helt borta) Ja, det var han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Ja, det var han. Tänkte väl.. Haha på din signatur ser det ut som det står tupac fasst med k på slutet EDIT: vet att det inte står tupac.. Redigerad 17 februari, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ja, han lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tänkte väl.. Haha på din signatur ser det ut som det står tupac fasst med k på slutet EDIT: vet att det inte står tupac.. Ja fan! Vill ha en anna font, eller vad det heter, men Anticlimax, skaparen av signaturen, kudne inter fixa det.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Han e död, försök att förstå, om han dog 96.. så dog han ju får 10 år sen, försök att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Ja fan! Vill ha en anna font, eller vad det heter, men Anticlimax, skaparen av signaturen, kudne inter fixa det.. Hehe ok Han e död, försök att förstå, om han dog 96.. så dog han ju får 10 år sen, försök att förstå. Haha så tänkte jag också innan jag börja verkligen lyssna på vad han sa.. jag kan erkänna att jag var en sånn som lyssna på hit em up och tyckte att han var värsta "cooool" sånt med westside och skit . men sen börja jag lyssna på han seriösa låtar .. så försåt man honom bättre och bättre.. kollade på hans filmer . det får en att ändra sig.. man får mer hopp . jag säger inte att du kommer göra det .. Men varför reta upp alla här utan bevis. P.S din signatur skrämmer mig var skit rädd ör han när jag var liten Redigerad 17 februari, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Han är död och vem bryr sig, lika korkat som att säga att Elvis lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Han är död och vem bryr sig, lika korkat som att säga att Elvis lever. Vem bryr sig om dig... fler som bryr sig om Tupac. Och det är lika korkat att säga att Elvis lever som att du har någon hjärnaktivitet pågående. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vem bryr sig om dig... fler som bryr sig om Tupac. Och det är lika korkat att säga att Elvis lever som att du har någon hjärnaktivitet pågående. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Säg några sköna låtar med Tupac! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Säg några sköna låtar med Tupac! Skulle inte du dra? Otroligt tufft. Och så lite fel val av tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skulle inte du dra? Otroligt tufft. Och så lite fel val av tråd. Jag drog.. och nu e jag är igen! Jag ser bara att det står Tupac och då skriver jag i denna tråd om jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag drog.. och nu e jag är igen! Jag ser bara att det står Tupac och då skriver jag i denna tråd om jag vill. Fan vad du är tuff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vem bryr sig om dig... fler som bryr sig om Tupac. Och det är lika korkat att säga att Elvis lever som att du har någon hjärnaktivitet pågående. Precis som R2D2 sa igår, du blir skitusr och köpr med påhopp ifall man säger emot dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts