pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag tycker hon e jävligt söt iaf Det är bra att du har någon iaf, då dom flesta här säkert inte haft en tjej på 5-6 år. Jag tycker din tjej är jättefin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Läste på någon sida att det var en Italjensk strids strategist som typ fakade sin död för att lura människor, och Tupac, han läste den där mannens böcker flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Läste på någon sida att det var en Italjensk strids strategist som typ fakade sin död för att lura människor, och Tupac, han läste den där mannens böcker flera gånger. Makaveli hette han väl eller något? Och därför gjorde 2pac samma sak? Och jag är hårdrockare?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Makaveli hette han väl eller något? Och därför gjorde 2pac samma sak? Och jag är hårdrockare?! Nicholas Machiavelli nått sånt .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Läste på någon sida att det var en Italjensk strids strategist som typ fakade sin död för att lura människor, och Tupac, han läste den där mannens böcker flera gånger. Han var ingen italiensk stridsstrategist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har nån sett before i wake? Så jävla bra film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nicholas Machiavelli nått sånt .. Det var det enda jag visste med 2pac. Haha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det var det enda jag visste med 2pac. Haha! WoOWW vikken Tjöff håjrdrjokkare du är!!1!!11!!oNE!1!OnENONEONe1!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 WoOWW vikken Tjöff håjrdrjokkare du är!!1!!11!!oNE!1!OnENONEONe1!!!!! Vad fan har du för fel då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 WoOWW vikken Tjöff håjrdrjokkare du är!!1!!11!!oNE!1!OnENONEONe1!!!!! Mår du bra ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 WoOWW vikken Tjöff håjrdrjokkare du är!!1!!11!!oNE!1!OnENONEONe1!!!!! Kom här och ta på dig den vita tröjan...kom nu...vi ska inte skada dig...så ja...MOHAHAH Nu åker du till PSYKET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 WoOWW vikken Tjöff håjrdrjokkare du är!!1!!11!!oNE!1!OnENONEONe1!!!!! Håller med till 100%!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Är det nån som vet vad 2pac säger på slutet av changes som man inte hör ? man hör att han pratar. men man hör inte vad han säger ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Är det nån som vet vad 2pac säger på slutet av changes som man inte hör ? man hör att han pratar. men man hör inte vad han säger ? Han säger "Some things never changes". Eller det kanske inte var det du mena för det hör man tydligt. Fick låten When Thugs Cry av en kompis, tyckte inte om den. Nån som har nån bra 2pac låt? Redigerad 9 januari, 2006 av Reve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Hahahahahahhaahha, aaa jätte "fina" tjejer .. Haha Hähähähähäh. Hahahahahahahahahaha. LOL!!!!!! ROFL!!! LMAO!!!!! HAHAHAHAHAHAHA. *ASGARV* ÄDIT: Första gången GRIM inte fick psykryck när man smutskastade honom. HAHAHAHA Wieeeee!! "Någon som dig, skulle kunna få mig å bli gay.." Redigerad 9 januari, 2006 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Haha Hähähähähäh. Hahahahahahahahahaha. LOL!!!!!! ROFL!!! LMAO!!!!! HAHAHAHAHAHAHA. *ASGARV* ÄDIT: Första gången GRIM inte fick psykryck när man smutskastade honom. HAHAHAHA Wieeeee!! "Någon som dig, skulle kunna få mig å bli gay.." Sluta va så avis att jag e straight o inte wankar söndermej till ugla heladagarna som vissa andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sluta va så avis att jag e straight o inte wankar söndermej till ugla heladagarna som vissa andra Haha, jag é glad att du säger så. Uggla heter han förresten, med två G. Tja, jag "wankar" hellre sönder mig med Uggla än till någon jävla dunka-dunka-techno-fjortis-musik om jag får uttrycka det så. "Och vi njöt av att folk kalla oss fjollor, popoffer, tokiga stollar" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Min engelska lärare heter Moira Uggla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Min engelska lärare heter Moira Uggla. Vad har det med Tupac att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vad har det med Tupac att göra. Ungefär lika mycket som ditt inlägg, mitt inlägg och diskussionen Grim och Bobbo_Viking hade. Äkta översittar-smiley jag fick till där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts