Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:unsure: Skratta så jag fick ont i magen när jag bläddrade genom den här tråden.

"7 teorin" och "i am alive" va nästan bäst...

"men då finns det inget K, fast tar man bort K blir det 7 bokstäver."

Det är ett "i" för lite och blir ju därför 8 bokstäver eftersom man måste lägga till ett "i". Eller får man lägga till och ta bort lite hur man vill bara för att det ska passa ens teori? :)

Då tar jag bort ett A, och tror att han vill förmedla att han reparerar kavlar i sitt nya liv med ny identitet som kavel reparatör. Och för att min teori ska hålla lägger jag då till ett L.

K behövs inte? Han kanske ville ha det där? Så det kan bli Kavellim.

Sådär... nu har jag löst mysteriet!

Tupac är kavel repratatör i Kiev! eftersom det va nåt speciellt med det där K:et.

veikko heter min morfar och tar man bort K så blir det fem bokstäver. Och man kan skapa Kiev! Och Viekko med utropstecken blir 7 tecken! HAN HETER NUMER VIEKKO! och jobbar som kavel reparatör i keiv!

Och då får vi på lodrätt 5 ordet "läggner".

Och på vägrätt 7 "skaffaettliv".

:):D:lol::lol:

Sannaste posten i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:unsure:  Skratta så jag fick ont i magen när jag bläddrade genom den här tråden.

"7 teorin" och "i am alive" va nästan bäst...

"men då finns det inget K, fast tar man bort K blir det 7 bokstäver."

Det är ett "i" för lite och blir ju därför 8 bokstäver eftersom man måste lägga till ett "i". Eller får man lägga till och ta bort lite hur man vill bara för att det ska passa ens teori?  :)

Då tar jag bort ett A, och tror att han vill förmedla att han reparerar kavlar i sitt nya liv med ny identitet som kavel reparatör. Och för att min teori ska hålla lägger jag då till ett L.

K behövs inte? Han kanske ville ha det där? Så det kan bli Kavellim.

Sådär... nu har jag löst mysteriet!

Tupac är kavel repratatör i Kiev! eftersom det va nåt speciellt med det där K:et.

veikko heter min morfar och tar man bort K så blir det fem bokstäver. Och man kan skapa Kiev! Och Viekko med utropstecken blir 7 tecken! HAN HETER NUMER VIEKKO! och jobbar som kavel reparatör i keiv!

Och då får vi på lodrätt 5 ordet "läggner".

Och på vägrätt 7 "skaffaettliv".

:)  :D  :lol:  :lol:

Som jag uppfattat så fattar du inte mycket.

I är fortfarande samma bokstav, den kan skrivas 2 gånger.

Annars kan det skrivas Am Alive vilket kan tolkas utan nånting före. Men du kanske behöver en komplett mening för att fatta nåt.

Och din teori bygger på absolut ingenting, och har inget som stöder på det. Och med hjälp av den kan man dra slutsatsen att du är lika korkad som din teori. Och du är väl en sån som vägrar tro på sånt som du inte sett med egna ögon. Trångsynt alltså.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag uppfattat så fattar du inte mycket.

I är fortfarande samma bokstav, den kan skrivas 2 gånger.

Annars kan det skrivas Am Alive vilket kan tolkas utan nånting före. Men du kanske behöver en komplett mening för att fatta nåt.

Och din teori bygger på absolut ingenting, och har inget som stöder på det. Och med hjälp av den kan man dra slutsatsen att du är lika korkad som din teori. Och du är väl en sån som vägrar tro på sånt som du inte sett med egna ögon. Trångsynt alltså.

Haha ja, så kan man ju också se på saker och ting! :unsure:

Hoppas inte för mycket bara...

Men ställ dig till skaran elvis fans och har du tur kanske han kommer ner från nån mystisk planet i nåt UFO tillsammans med Elvis.

*Bzzzzblip blipp*

"Hello earthlings, we are here to destroy your planet"

*Bzzzzzblip blipp blipp*

Alltså... ser du inte själv hur dumt det låter med alla dessa teorier? Seriöst?

Du sitter ju och ändrar på för eget behov för att det ska passa in.

haha ja man slutar ju aldrig förvånas iof...

Föresten är man nog minst lika trångsynt om man sitter och vänder och vrider på bokstäver i absurdum för att få nåt mystierum. Då är man trångsynt, även dum.

Och om han nu ville försvinna. Så måste din idol vara den dummaste människan som vandrat i ett par skor om han nu lämnar så enormt många självklara ledtrådar som bevisar att han lever, varför skulle han göra det med tanke på allt besvär han gått igenom för att spela död? :)

Redigerad av Janos79
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja, så kan man ju också se på saker och ting!  :wub:

Hoppas inte för mycket bara...

Men ställ dig till skaran elvis fans och har du tur kanske han kommer ner från nån mystisk planet i nåt UFO tillsammans med Elvis.

*Bzzzzblip blipp*

"Hello earthlings, we are here to destroy your planet"

*Bzzzzzblip blipp blipp*

Alltså... ser du inte själv hur dumt det låter med alla dessa teorier? Seriöst?

Du sitter ju och ändrar på för eget behov för att det ska passa in.

haha ja man slutar ju aldrig förvånas iof...

Föresten är man nog minst lika trångsynt om man sitter och vänder och vrider på bokstäver i absurdum för att få nåt mystierum. Då är man trångsynt, även dum.

Och om han nu ville försvinna. Så måste din idol vara den dummaste människan som vandrat i ett par skor om han nu lämnar så enormt många självklara ledtrådar som bevisar att han lever, varför skulle han göra det med tanke på allt besvär han gått igenom för att spela död?  ^_^

Elvis och Tupac hör inte på något sätt ihop. Du försöker dra in nåt annat i diskussionen. som inte hör till. Jag ändrar inget för eget behov. Ehm, nej, det finns nåt som kallas gåtor där man får vrida och vända på saker för att få fram ett svar. Men du är väl så dum så du aldrig klarat en enda gåta.

Anledningen till att han skulle lämna ledtrådar skulle vara att han ville visa sina riktiga fans att han fortfarande lever, vilket de som inte var det inte skulle förstå sånt. Som du.

@Gizmo: Det finns anledningar till varför man gör så.

Och allt det här har redan diskuterats så...

Men visst, ni får tänka och tro som vill. Det är en fri värld.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...