Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WTF?  :P

Jay-Z

This all began when Jay-Z appeared on a song "New York's Finest" with Biggie which dissed 2Pac. Jay-Z was close to Biggie and appeared on many Bad Boy albums. 2Pac replied by dissing Jay-Z on "Bomb First (My Second Reply)," "Against All Odds" and "All Out." Even though they were enemies at some award show when Jay-Z got his award he said "2Pac 4 Eva" which showed he really liked Pac.

Dessa låtar kom ut på Makaveli - The 7 day theory, det vill säga, samma skiva som "Me and my girlfriend" var på.

Kan nog lägga upp klippet, men då måste jag klippa ut det ur låten först, och har inget program till det ändamålet för tillfället.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har inte lyssnat på 2pac så mycket sen ja va riktiigt lite men undrar hur hans röst låter i den där låten på SA Just Dont Give A Fuck så sjunger tre snubbar vem av dom är 2pac? Lite off-topic men undrar tänkte börja lyssna på honom han ÄR bra. Han Lever!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han lever fortfarande P.g.a att han har släppt 1 album eller fler efter sin död plus att det där med 7 teorin och att om man ändrar om Makaveli (amalive) slang istället för I am alive

Jag vet att han lever , men i makaveli = amalive, vart är K:et i amalive ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...