chiligr Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kommer ni fram till nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Kommer ni fram till nåt? Aaa, att 2pac lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Aaa, att 2pac lever Precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Precis. Slår vad om att ni bara att hade hört Tupac på radio/MTV innan Cortez skrev den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år? Ja [ 150 ] [33.04%] Nej [ 303 ] [66.74%] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Slår vad om att ni bara att hade hört Tupac på radio/MTV innan Cortez skrev den här tråden. Då vann jag det du nyss slåg vad om, för jag visste om 2pac, hade hört hans låtar och visste att han levde och fortfarande lever, innan jag vart medlem i den här sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Ni vet det gömde meddelandet i This Life I Lead, det finns liknande saker i "Me and my girlfriend". Om man spelar den baklänges i refrängen hör man en förvrängd röst säga: "Fuck Jay-Z". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ni vet det gömde meddelandet i This Life I Lead, det finns liknande saker i "Me and my girlfriend". Om man spelar den baklänges i refrängen hör man en förvrängd röst säga: "Fuck Jay-Z". Lägg upp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan inte någon åka köpa ett skjutjärn, leta upp 2pac skjuta han sju gånger. Så slipper vi allt altande i denna tråd =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan inte någon åka köpa ett skjutjärn, leta upp 2pac skjuta han sju gånger. Så slipper vi allt altande i denna tråd =) Gillar du inte tråden så har du egentligen inget här att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan inte någon åka köpa ett skjutjärn, leta upp 2pac skjuta han sju gånger. Så slipper vi allt altande i denna tråd =) Kan inte någon köpa ett skjutjärn och peppra Explosiv Anka så att han håller käften? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ni vet det gömde meddelandet i This Life I Lead, det finns liknande saker i "Me and my girlfriend". Om man spelar den baklänges i refrängen hör man en förvrängd röst säga: "Fuck Jay-Z". WTF? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan inte någon köpa ett skjutjärn och peppra Explosiv Anka så att han håller käften? Gärna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) WTF? Jay-Z This all began when Jay-Z appeared on a song "New York's Finest" with Biggie which dissed 2Pac. Jay-Z was close to Biggie and appeared on many Bad Boy albums. 2Pac replied by dissing Jay-Z on "Bomb First (My Second Reply)," "Against All Odds" and "All Out." Even though they were enemies at some award show when Jay-Z got his award he said "2Pac 4 Eva" which showed he really liked Pac. Dessa låtar kom ut på Makaveli - The 7 day theory, det vill säga, samma skiva som "Me and my girlfriend" var på. Kan nog lägga upp klippet, men då måste jag klippa ut det ur låten först, och har inget program till det ändamålet för tillfället. Redigerad 16 november, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja har inte lyssnat på 2pac så mycket sen ja va riktiigt lite men undrar hur hans röst låter i den där låten på SA Just Dont Give A Fuck så sjunger tre snubbar vem av dom är 2pac? Lite off-topic men undrar tänkte börja lyssna på honom han ÄR bra. Han Lever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 WTF? Bli inte förvånad, på fuck friends så säger han klart och tydligt fuck jay-z, he broke and i smoke daily inte för att jag gillar att han säger så om du tror det .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N3MTr3X Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag tror att han lever fortfarande P.g.a att han har släppt 1 album eller fler efter sin död plus att det där med 7 teorin och att om man ändrar om Makaveli (amalive) slang istället för I am alive Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag tror att han lever fortfarande P.g.a att han har släppt 1 album eller fler efter sin död plus att det där med 7 teorin och att om man ändrar om Makaveli (amalive) slang istället för I am alive Jag vet att han lever , men i makaveli = amalive, vart är K:et i amalive ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag vet att han lever , men i makaveli = amalive, vart är K:et i amalive ? Im alive Kuksugare! Kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag vet att han lever , men i makaveli = amalive, vart är K:et i amalive ? K Am Alive .. K = Kejj = Okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts