YooSho Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Mjo då. Tupac kommer att leva ett bra tag till, vare sig han vill eller inte. Gobi, som producerade "I ain't mad at cha", "Hit 'em up", "How do U want it", "Made Niggaz", "2 of amerikaz most wanted", "All about you", och en officiell video till "Life goes on" som inte blivit släppt. En vän till Tupac. I alla fall, han kommer att släppa en fotobok med Tupac, i förorden skriver han: Han kommer även att skriva om hur han kände Tupac, från första vattenkriget vid Tupacs hus de hade, till slutet, om man nu kan kalla det det. En förtitt(Quicktimeformat) Och så kommer hans sista TV-intervju att återsändas snart på TV(för de som har den kanalen). Utdrag från intervjun. Har även hört att Death Row ska släppa om alla de mest bästsäljande albumen, dock så följer videos till låtarna med denna gång. I dessa album ingår All Eyez On Me and Makaveli – The 7 Day Theory. Det ska släppas i USA 22'a november, vet inte när det kommer till Sverige. Nice ju men det med deathrow grejen e det värsta att jag tror inte det kommer komma till sverige i alla fall inte stort som i U.S.A? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nice ju men det med deathrow grejen e det värsta att jag tror inte det kommer komma till sverige i alla fall inte stort som i U.S.A? Om det inte skulle komma till Sverige så finns det affärer som importerar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Du Cortez, vet du några bra filmer om Tupac's död som är värt att ta en titt på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Du Cortez, vet du några bra filmer om Tupac's död som är värt att ta en titt på? Tupac Shakur - Thug Angel - The life of an outlaw, väldigt bra. Det finns som vanlig och med "extramaterial". Btw, jag såg filmen Gang Related(vilket är Tupac's sista film som han gjorde), han dör i den filmen också. Och i början när Tupac och Belushi(hans partner) skjuter in i den andra killens bil, det påminner om Tupac-beskjutningen. Faktiskt så är Gang Related en riktigt bra film tycker jag också. Rekommenderar att folk som inte sett den ser den. En av Tupac's bästa filmer som jag sett hittills. Härligt soundtrack också. Tupac är såklart med där också. Se gärna videon "Made Niggaz"(låt med på soundtrackskivan som tillhör Gang Related) och hör låten. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tupac Shakur - Thug Angel - The life of an outlaw, väldigt bra. Det finns som vanlig och med "extramaterial". Btw, jag såg filmen Gang Related(vilket är Tupac's sista film som han gjorde), han dör i den filmen också. Och i början när Tupac och Belushi(hans partner) skjuter in i den andra killens bil, det påminner om Tupac-beskjutningen. Faktiskt så är Gang Related en riktigt bra film tycker jag också. Rekommenderar att folk som inte sett den ser den. En av Tupac's bästa filmer som jag sett hittills. Jävlar så kul med extramatrial! Skulle vilja se Gang Related, några förslag på vart man kan köpa den? Ska försöka få tag på dom bästa och mäst värdefulla filmerna med Tupac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jävlar så kul med extramatrial! Skulle vilja se Gang Related, några förslag på vart man kan köpa den? Ska försöka få tag på dom bästa och mäst värdefulla filmerna med Tupac. Här kan man hyra den i alla fall. http://www.brafilm.com/film_fact.asp?art_i...ion=&Country=se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Här kan man hyra den i alla fall. http://www.brafilm.com/film_fact.asp?art_i...ion=&Country=se Tackar så mycket. Konstigt att jag inte tänkte på brafilm, har gått reklam på TV på den sidan ganska mycket. Redigerad 30 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tupac - Live at the house of blues Låten How Do U Want It - LIVE - Tupac på scen(tillsammans med ett par andra, exempelvis Jodeci), live, video som streamas. http://www.redmusic.com/video/Tupac/HowDoYouWantIt.asx Du kan bara streama den(men det är verkligen värt det), och mods och roots, DETTA ÄR FULLT LAGLIGT, det är företaget som säljer DVD:en som streamar. Köp DVD:en Tupac - Live at the house of Blues för hela konserten! Redigerad 31 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Tupac - Live at the house of blues Låten How Do U Want It - LIVE - Tupac på scen(tillsammans med ett par andra, exempelvis Jodeci), live, video som streamas. http://www.redmusic.com/video/Tupac/HowDoYouWantIt.asx Du kan bara streama den(men det är verkligen värt det), och mods och roots, DETTA ÄR FULLT LAGLIGT, det är företaget som säljer DVD:en som streamar. Köp DVD:en Tupac - Live at the house of Blues för hela konserten! Jag är lite efter, men villket år gjordes den? Skulle vara bra om det gick att ladda ner den lagligt till datorn och spara den som wmp-fil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag är lite efter, men villket år gjordes den? Skulle vara bra om det gick att ladda ner den lagligt till datorn och spara den som wmp-fil. Låten gjordes 1996, konserten spelades in 1996, DVD:en Live at the house of Blues släpptes i USA för kanske en månad snart sen nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Låten gjordes 1996, konserten spelades in 1996, DVD:en Live at the house of Blues släpptes i USA för kanske en månad snart sen nu? Okej. Måste försöka få tag på den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Okej. Måste försöka få tag på den. Jag med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, det är precis dubbelt så många som har röstat Nej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Haha, det är precis dubbelt så många som har röstat Nej! He he, vad "gulligt" Redigerad 31 oktober, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 JA HAN LEVER JKAG SÅG HONOM IGÅR PÅ MTV! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, det är precis dubbelt så många som har röstat Nej! Om man skulle göra en omröstning tror jag inte lika många skulle svarat ''Nej''. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 JA HAN LEVER JKAG SÅG HONOM IGÅR PÅ MTV! Och? Vote: Well, ja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Om man skulle göra en omröstning tror jag inte lika många skulle svarat ''Nej''. ...Är detta inte en omröstning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ...Är detta inte en omröstning? Oj, dumma mig. Jag menar om man skulle göra en ny röstning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 JA HAN LEVER JKAG SÅG HONOM IGÅR PÅ MTV! HAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts