Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mjo då. Tupac kommer att leva ett bra tag till, vare sig han vill eller inte.

Gobi, som producerade "I ain't mad at cha", "Hit 'em up", "How do U want it", "Made Niggaz", "2 of amerikaz most wanted", "All about you", och en officiell video till "Life goes on" som inte blivit släppt. En vän till Tupac. I alla fall, han kommer att släppa en fotobok med Tupac, i förorden skriver han:

Han kommer även att skriva om hur han kände Tupac, från första vattenkriget vid Tupacs hus de hade, till slutet, om man nu kan kalla det det.

En förtitt(Quicktimeformat)

Och så kommer hans sista TV-intervju att återsändas snart på TV(för de som har den kanalen).

Utdrag från intervjun.

Har även hört att Death Row ska släppa om alla de mest bästsäljande albumen, dock så följer videos till låtarna med denna gång. I dessa album ingår All Eyez On Me and Makaveli – The 7 Day Theory. Det ska släppas i USA 22'a november, vet inte när det kommer till Sverige.

Nice ju ^_^ men det med deathrow grejen e det värsta att jag tror inte det kommer komma till sverige i alla fall inte stort som i U.S.A? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du Cortez, vet du några bra filmer om Tupac's död som är värt att ta en titt på?

Tupac Shakur - Thug Angel - The life of an outlaw, väldigt bra. Det finns som vanlig och med "extramaterial".

Btw, jag såg filmen Gang Related(vilket är Tupac's sista film som han gjorde), han dör i

den filmen också. Och i början när Tupac och Belushi(hans partner) skjuter in i den andra killens bil, det påminner om Tupac-beskjutningen.

Faktiskt så är Gang Related en riktigt bra film tycker jag också. Rekommenderar att folk som inte sett den ser den. En av Tupac's bästa filmer som jag sett hittills. Härligt soundtrack också. Tupac är såklart med där också. Se gärna videon "Made Niggaz"(låt med på soundtrackskivan som tillhör Gang Related) och hör låten.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac Shakur - Thug Angel - The life of an outlaw, väldigt bra. Det finns som vanlig och med "extramaterial".

Btw, jag såg filmen Gang Related(vilket är Tupac's sista film som han gjorde), han dör i

den filmen också. Och i början när Tupac och Belushi(hans partner) skjuter in i den andra killens bil, det påminner om Tupac-beskjutningen.

Faktiskt så är Gang Related en riktigt bra film tycker jag också. Rekommenderar att folk som inte sett den ser den. En av Tupac's bästa filmer som jag sett hittills.

Jävlar så kul med extramatrial! Skulle vilja se Gang Related, några förslag på vart man kan köpa den?

Ska försöka få tag på dom bästa och mäst värdefulla filmerna med Tupac.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac - Live at the house of blues

Låten How Do U Want It - LIVE - Tupac på scen(tillsammans med ett par andra, exempelvis Jodeci), live, video som streamas.

http://www.redmusic.com/video/Tupac/HowDoYouWantIt.asx

Du kan bara streama den(men det är verkligen värt det), och mods och roots, DETTA ÄR FULLT LAGLIGT, det är företaget som säljer DVD:en som streamar. Köp DVD:en Tupac - Live at the house of Blues för hela konserten!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac - Live at the house of blues

Låten How Do U Want It - LIVE - Tupac på scen(tillsammans med ett par andra, exempelvis Jodeci), live, video som streamas.

http://www.redmusic.com/video/Tupac/HowDoYouWantIt.asx

Du kan bara streama den(men det är verkligen värt det), och mods och roots, DETTA ÄR FULLT LAGLIGT, det är företaget som säljer DVD:en som streamar. Köp DVD:en Tupac - Live at the house of Blues för hela konserten!

Jag är lite efter, men villket år gjordes den?

Skulle vara bra om det gick att ladda ner den lagligt till datorn och spara den som wmp-fil. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite efter, men villket år gjordes den?

Skulle vara bra om det gick att ladda ner den lagligt till datorn och spara den som wmp-fil. :mellow:

Låten gjordes 1996, konserten spelades in 1996, DVD:en Live at the house of Blues släpptes i USA för kanske en månad snart sen nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...