Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men det är väl svårt att hålla sig gömd så länge. eller? Liksom nån måste ha sett honom och alla går inte att tysta ner... :P

Ja, folk har sett honom och rapporterat det flertal gånger, vilket nämnts i tråden. Och sen går det att hålla sig undan, då t.e.x en maffiaboss från Sicilien(från den näst största familjen därifrån) har varit gömt i över 40 år eller liknande vilket också nämnts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det är väl svårt att hålla sig gömd så länge. eller? Liksom nån måste ha sett honom och alla går inte att tysta ner... ^_^

Det är det cortez försökt säga, kommer ihåg det från tidigare, men han sa nånting om att det var folk som hade sett honom och tagit bild på honom men ingen tror dom, eller har jag fel ?

[EDIT]Oj såg att du redan hade skrivit efter cortez :(

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, folk har sett honom och rapporterat det flertal gånger, vilket nämnts i tråden. Och sen går det att hålla sig undan, då t.e.x en maffiaboss från Sicilien(från den näst största familjen därifrån) har varit gömt i över 40 år eller liknande vilket också nämnts.

Ja men du sa att han var i Los Angeles förorter(kanske). eller nåt i börja av topicen men där skulle han väl blivit sedd efter 3 sek. Han kanske är på Fiji öarna

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar var din hjärna har gömt sig, för det verkar ju inte så att du andvänder en.

Jag tror att Tupac lever, men ärligt talat, frågan är ju om han lever eller inte och du måste ju acceptera att folk inte tror han lever, och om han inte lever så är det ju rätt så troligt att han ligger i en grav, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Tupac lever, men ärligt talat, frågan är ju om han lever eller inte och du måste ju acceptera att folk inte tror han lever, och om han inte lever så är det ju rätt så troligt att han ligger i en grav, eller hur?

Jepp, jag accepterar folks åsikter fullt. De som tittat på det hela. Vilket vissa inte gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, jag accepterar folks åsikter fullt. De som tittat på det hela. Vilket vissa inte gjort.

Man behöver inte tro på alla fakta du visar och det. Jag har inte kollat varenda sida i den här tråden, jag orkar inte läsa 62 sidor men jag har läst dina viktigaste post (sidan 38 är det va?), och tror att han lever.. Men han kan ju tro att Tupac är död ändå att han har läst allt(säger inte att han har det). Och jag tycker man ska få tro vad man vill utan att läsa igenom 62 sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver inte tro på alla fakta du visar och det. Jag har inte kollat varenda sida i den här tråden, jag orkar inte läsa 62 sidor men jag har läst dina viktigaste post (sidan 38 är det va?), och tror att han lever.. Men han kan ju tro att Tupac är död ändå att han har läst allt(säger inte att han har det). Och jag tycker man ska få tro vad man vill utan att läsa igenom 62 sidor.

Nope, det behöver man inte, jag nöjer mig med att man har läst det som är tillgängligt. Jag har aldrig påstått nåt annat heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, det behöver man inte, jag nöjer mig med att man har läst det som är tillgängligt. Jag har aldrig påstått nåt annat heller.

Du kommer med oväsentliga saker, grejen är ju den att han får tro att Tupac är död utan att du ska undra var hans hjärna har gömt sig. Alla 62 sidorna är tillgängliga, så det tyder på att du tycker man ska läsa alla 62 sidor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer med oväsentliga saker, grejen är ju den att han får tro att Tupac är död utan att du ska undra var hans hjärna har gömt sig. Alla 62 sidorna är tillgängliga, så det tyder på att du tycker man ska läsa alla 62 sidor?

Nej, infon om det som är frågan i topicen(det är ju självklart, duuh?), det finns en hel del med korkskallar rent ut sagt som skrivit "han är död" ungefär 10 gånger var för att leka balla. Vill de säga sin åsikt så kan de säga den en gång. Jag vet inte vilken gång Morix var inne på, men det var sannerligen inte den första.

Och vad är oväsentligt? Jag får undra var hans hjärna har gömt sig ända tills riksdagen kommer upp med en lag som säger att jag inte får det. Och jag lär ändå inte sluta då. B)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, infon om det som är frågan i topicen(det är ju självklart, duuh?), det finns en hel del med korkskallar rent ut sagt som skrivit "han är död" ungefär 10 gånger var för att leka balla. Vill de säga sin åsikt så kan de säga den en gång. Jag vet inte vilken gång Morix var inne på, men det var sannerligen inte den första.

Och vad är oväsentligt? Jag får undra var hans hjärna har gömt sig ända tills riksdagen kommer upp med en lag som säger att jag inte får det. Och jag lär ändå inte sluta då. ^_^

Nästintill allt du säger är oväsentligt då man inte får göra personliga påhopp på detta forumet enligt reglerna.. Aja, vi lär inte komma överens, ska vi skita i det här eller? btw, är det Morix som är rasist/patriot/whatever? Isåfall tar jag tillbaka allt jag har sagt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kolla, för mig spelar det ingen roll om de finns fakta eller inte, jag tror han lever av hopp och vilja, men pågrund av att det finns så mycket fakta på att han lever, tror jag att han lever, så säg inte att vi tror det bara pågrund av fakta ?

[EDIT] och det finns ju mer bevis på att han lever än på att han är död

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...