Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Om 2Pac lever kommer jag fan "BLASTA" honom. Du skulle inte ens kunna hålla ett vapen rakt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Du skulle inte ens kunna hålla ett vapen rakt. Du baserar den faktan på...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Du baserar den faktan på...? Skulle väl gissa på att big_mámá är runt 13, liten ganstah som går runt med byxorna till lilltån. Och skiter på sig så fort hans polare inte är med honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Inse . tupac lever inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Inse . tupac lever inte.. Här kommer IQ fiskmås och berättar vad han tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Här kommer IQ fiskmås och berättar vad han tror. Hihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Om Tupac lever..var är han då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Skulle väl gissa på att big_mámá är runt 13, liten ganstah som går runt med byxorna till lilltån. Och skiter på sig så fort hans polare inte är med honom. Hahahahaha!? Ja ja e 13½ men jag jag e ingen ''Gangstah'' utan jag e ett ''Guns N' Roses fan''(hårdrock)... och jag går inte runt med hängbyxor heller om de var det du syftade på... Och jag skiter inte på mig om mina polare inte e med mig... Och Cortez jag håller inte vapen rakt, jag håller dom tilt duvet som CJ....Som en äkta 'Gangstah'. Grove 4 Life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Om Tupac lever..var är han då? Om jag visste hade jag vart med honom nu .. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ni kommer tro att han lever tills ni blir 80år? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Här kommer IQ fiskmås och berättar vad han tror. Förhelvete, badboll ska det vara, IQ som en badboll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Ni kommer tro att han lever tills ni blir 80år? Vem har sagt det ? jag skulle kunna tro att han lever tills HAN blir 80 ..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Smokah, jag har också hört den låten där tupac dissar dr.dre, eminem, snoop... men den är inte särskilt ny. Jag hörde den för några månader sen. I låten så suger han inte av honom, Dr.Dre sätter på honom. Men du har rätt den heter så som du sa och inte Tha Realest- Fuck Dre feat. Twista, det är en annan låt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Han lever nog. Tycker det är rätt bra teorier. Men var gömmer han sig i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Han lever nog. Tycker det är rätt bra teorier. Men var gömmer han sig i så fall? Ok låt mig säga det igen .. Om vi visste det hade säkert alla som gillar 2pac lika mycket som jag gör vart me honom nu eller kämpat för att få hans autograph! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Smokah, jag har också hört den låten där tupac dissar dr.dre, eminem, snoop... men den är inte särskilt ny. Jag hörde den för några månader sen. I låten så suger han inte av honom, Dr.Dre sätter på honom. Men du har rätt den heter så som du sa och inte Tha Realest- Fuck Dre feat. Twista, det är en annan låt. Ok skicka lyrics då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Han lever nog. Tycker det är rätt bra teorier. Men var gömmer han sig i så fall? Tja, antaglien under ny identittet, Rukahs Caput i guess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ok låt mig säga det igen .. Om vi visste det hade säkert alla som gillar 2pac lika mycket som jag gör vart me honom nu eller kämpat för att få hans autograph! Haha, det lät kul =) - ...vad ska du göra i helgen? - Hänga med Tupac, vi ska spela Tv-spel. Nu när han är tillbaka så tar han tid med sina fans. We're tight like SHIT!! Stämning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Haha, det lät kul =) - ...vad ska du göra i helgen? - Hänga med Tupac, vi ska spela Tv-spel. Nu när han är tillbaka så tar han tid med sina fans. We're tight like SHIT!! Stämning. Om man kollar lite längre upp på samma sida så ser man att jag skrev nästan likadant utan "kämpat för autograph grejen" men asså om han levde och man visste det hade världen redat hittat honom och då hade inte den här topicen funnits eller kommer jag på allt det här nu ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men det är väl svårt att hålla sig gömd så länge. eller? Liksom nån måste ha sett honom och alla går inte att tysta ner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts