Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle väl gissa på att big_mámá är runt 13, liten ganstah som går runt med byxorna till lilltån. Och skiter på sig så fort hans polare inte är med honom.

Hahahahaha!? Ja ja e 13½ men jag jag e ingen ''Gangstah'' utan jag e ett ''Guns N' Roses fan''(hårdrock)... och jag går inte runt med hängbyxor heller om de var det du syftade på... :(

Och jag skiter inte på mig om mina polare inte e med mig... :huh:

Och Cortez jag håller inte vapen rakt, jag håller dom tilt duvet som CJ....Som en äkta 'Gangstah'.

:blink: Grove 4 Life :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smokah, jag har också hört den låten där tupac dissar dr.dre, eminem, snoop... men den är inte särskilt ny. Jag hörde den för några månader sen. I låten så suger han inte av honom, Dr.Dre sätter på honom. Men du har rätt den heter så som du sa och inte Tha Realest- Fuck Dre feat. Twista, det är en annan låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smokah, jag har också hört den låten där tupac dissar dr.dre, eminem, snoop... men den är inte särskilt ny. Jag hörde den för några månader sen. I låten så suger han inte av honom, Dr.Dre sätter på honom. Men du har rätt den heter så som du sa och inte Tha Realest- Fuck Dre feat. Twista, det är en annan låt.

Ok skicka lyrics då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok låt mig säga det igen .. Om vi visste det hade säkert alla som gillar 2pac lika mycket som jag gör vart me honom nu eller kämpat för att få hans autograph!

Haha, det lät kul =)

- ...vad ska du göra i helgen?

- Hänga med Tupac, vi ska spela Tv-spel. Nu när han är tillbaka så tar han tid med sina fans. We're tight like SHIT!!

Stämning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det lät kul =)

- ...vad ska du göra i helgen?

- Hänga med Tupac, vi ska spela Tv-spel. Nu när han är tillbaka så tar han tid med sina fans. We're tight like SHIT!!

Stämning.

Om man kollar lite längre upp på samma sida så ser man att jag skrev nästan likadant utan "kämpat för autograph grejen" men asså om han levde och man visste det hade världen redat hittat honom och då hade inte den här topicen funnits eller kommer jag på allt det här nu ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...