dibel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ok hur börjar låten då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Någon som snackar med Dre och frågar "how can I get down with ya?" så knäpper Dre upp brallorna och han börjar suga av dre.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Någon som snackar med Dre och frågar "how can I get down with ya?" så knäpper Dre upp brallorna och han börjar suga av dre.... Ja det är Tha Realest - Fuck Dre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tupac är död. :0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Tupac är död. :0 Intressant påstående. Vad har du för att backa upp det som inte redan lagts upp i tråden(och redan förklarats fake/annan anledning)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Intressant påstående. Vad har du för att backa upp det som inte redan lagts upp i tråden(och redan förklarats fake/annan anledning)? Ärligt talat så var jag inte speciellt seriös. Tupac lever. :0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 You people got to be shittin' me, 60 sidor med bara struntprat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 You people got to be shittin' me, 60 sidor med bara struntprat. Neeeee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Nej det är en ny låt 2pac - Disses Aftermath Record Company Jag har inte hört den men hört att han har gjort en låt med dom dissarna men han dissar väll inte snoop ? You people got to be shittin' me, 60 sidor med bara struntprat. nope 60 sidor med ett jävligt fu**ed up inlägg (och alla vet väll att jag menar just det quotet) Redigerad 8 oktober, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 You people got to be shittin' me, 60 sidor med bara struntprat. Vad har du och göra här i forumet om du inte vill se strunprat?! Vote: Ja, han lever för det finns många som tror på detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 60 sidor. Kan inte folk börja inse? Inse att han lever, och inte är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 nope 60 sidor med ett jävligt fu**ed up inlägg (och alla vet väll att jag menar just det quotet) ??? Vad har du och göra här i forumet om du inte vill se strunprat?! ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 ??? ??? Oj, haha råkade skriva forumet istället för topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 ??? ??? Du ska ge upp med och klaga. Det han menar? Och den idiotiska quoten under dessa 60 sidor var din. Pusshej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Han lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja jag förstår att han lever för er och att det är ju det som är viktigt! Barn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Du ska ge upp med och klaga. Det han menar? Och den idiotiska quoten under dessa 60 sidor var din. Pusshej. Puss på dig själv du, din lilla kissråtta. Redigerad 10 oktober, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Om 2Pac lever kommer jag fan "BLASTA" honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 ??? ??? Hääärlig kontring. *Tummen upp i taket med stolthet* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Om 2Pac lever kommer jag fan "BLASTA" honom. Med vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts