Cyper Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Ni som är intresserad kan ladda ner den här videon. http://rapidshare.de/files/5669754/2PAC-_7...1___1_.mpg.html Redigerad 29 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag tror att tupac fejkade sin egen "död" för att slippa undan sina fiender etc. etc. men vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag tror att tupac fejkade sin egen "död" för att slippa undan sina fiender etc. etc. men vem vet? Kan vara så. Men han sa själv att han ville lämna rampljuset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Han skulle komma tillbaka efter 7år på nån konsert men kom han tillbaka? nope döda kan inte leva Aaa men de läskiga med det är att 50 cent kom på den konserten .. jag har en fråga för om 50 cent vart skjuten 9 gånger så har jag en teori som jag inte vill tro på ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aaa men de läskiga med det är att 50 cent kom på den konserten .. jag har en fråga för om 50 cent vart skjuten 9 gånger så har jag en teori som jag inte vill tro på ? 50cent i "In Da Club". They like me, I want them to love me like they love 'Pac Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aaa men de läskiga med det är att 50 cent kom på den konserten .. jag har en fråga för om 50 cent vart skjuten 9 gånger så har jag en teori som jag inte vill tro på ? 50cent är en plastikopererad 2pac eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 50cent är en plastikopererad 2pac eller? Jag tror inte det men folk tror det och jag har en teori .. 50 cent vart skjuten 9 gånger (vad jag vet) samma med 2pac, 50 cent kom på konserten 2pac skulle komma tillbaka i, 0:an i 50 är: 0 = 0 vad är kvar en 5:a 2:an i 2pac är bara en 2:a och 2 + 5 = 7, 7day theory. kanske var lite rörigt så sorry men fråga om ni inte förstår .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Tror att 2pac lever, väldigt rörande historia :'( :'( EDIT: 400+ post,,,YEEES Redigerad 4 oktober, 2005 av Martin-123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Såg ett nyhets klipp med 2pac i.... någon som vet om de e bekreftat att det fake eller på riktigt? Filmen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 .kan faktiskt erknna att dhetto gospel är en rätt skön låt...men inget annat jag har hört! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Såg ett nyhets klipp med 2pac i.... någon som vet om de e bekreftat att det fake eller på riktigt? Filmen... Fejk såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vadå fejk såklart, har du bevis på att det e fake? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Såg ett nyhets klipp med 2pac i.... någon som vet om de e bekreftat att det fake eller på riktigt? Filmen... Tvivlar på att det behövs nån bekräftelse, han som pratar i början har sitt eget program på MTV och är relativt känd i musikvärlden. Varför skulle han ljuga? Dessutom har videon varit ute ett tag och han har aldrig sagt att det är fejk. =) Blablabla...kanske skulle skriva att det är FunkMaster Flex. Redigerad 5 oktober, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Ledsen för dubbelpost men vill skriva det här. I videon "Until the end of time" hör man Tupac i slutet säga: "I'm comin' one day". Jag har sett videon och lyssnat på låten ett par gånger men aldrig riktigt hört att han sa det. Men nu hörde jag det! Det är liksom i bakgrunden. Lyssna gärna själva! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Någon som hört 2pac - Disses Aftermath Record Company Han dissar Eminem, Dre och 50cent och snoop tror jag... Konstigt att han kan sjunga om eminem å sånt när eminem inte fanns 1996 och neråt..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Någon som hört 2pac - Disses Aftermath Record Company Han dissar Eminem, Dre och 50cent och snoop tror jag... Konstigt att han kan sjunga om eminem å sånt när eminem inte fanns 1996 och neråt..? Är förmodligen som med dom låtarna som Eminem klippte ihop. Tagit massa ord som Tupac (eller 2pac om man kan skriva om man är cool) sjungit och klippt ihop så att det låter så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Har du hört låten? Lite svårt att klippa ihop när när han rappar i sånt tempo... och det är ingen shout out, I texten sjunger han om eminem Edit: det roliga är på slutet säger han "the glocks cack, bulletproofwest, Can ya niggas see me? ha" Redigerad 8 oktober, 2005 av Smokah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Har du hört låten? Lite svårt att klippa ihop när när han rappar i sånt tempo... och det är ingen shout out, I texten sjunger han om eminem Edit: det roliga är på slutet säger han "the glocks cack, bulletproofwest, Can ya niggas see me? ha" Nope. Jag har inte hört den. Ska bara säga dock, att, ja det är svårt att klippa ihop när det går snabbt, men det går. Ge mig några ljudklipp och en hel del tid så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Du kanske tänker på Tha Realist - Fuck Dre ft. Twista... Eller asså går refrängen som Dr. Dre - Forgot about dre?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Nej det är en ny låt 2pac - Disses Aftermath Record Company Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts