Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej, inte därför faktiskt. Snarare för att grabben har tagit hela Cortez stil och åsikter (och nästan hans namn). Men kul att se att Cotez kan påverka folk till den graden. Då har iallafall han gjort något rätt.

Om det nu mot all förmodan är så att det inte är Cortez själv som är den användaren.

Cyprez hette Cyper innan men den slutade funka och han kanske ville ha ett liknande namn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, inte därför faktiskt. Snarare för att grabben har tagit hela Cortez stil och åsikter (och nästan hans namn). Men kul att se att Cotez kan påverka folk till den graden. Då har iallafall han gjort något rätt.

Om det nu mot all förmodan är så att det inte är Cortez själv som är den användaren.

Det här namnet har jag andvänt på chatt sidor osv, sedan 2003. Och att jag tagit hans ''stil'' är ju löjligt. Menar du att jag inte få tro som jag vill? Min föra andvändare som jag hade (Cyper) är det strul med, så nu kan jag inte skriva med den. Och jag byter inte namn för att du vill det. Och inte ''stil'' heller, finns bara ett sätt för mig att vara - mig själv?

Och det är inte hans andvädare. Kan även säga att jag andvände namnet ''Cyper'' innan jag kom hit till gtasajten. Ändrar aldrig åsikter för att nån skitunge vill det. Kom inte med motargument, jag har ändå rätt. Och snälla, Kan du förklara vad som är Cortez stil?

Edit: Inte en satans jävel kan påvärka mitt beteende eller åsikter.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det är olagligt att fakea sin egen död I USA.

2. Enligt lag obduceras ALLA dödsoffer i USA, här är det mycket troligt att dem tog DNA-prov och fastställt att det var tupac.

1. Jasså, det vet jag också.

2. Finns säkert folk på insidan som hjälper till mot pengar. Pengar smörjer alla dörrar.

@Alpha: Kommer väl naturligt antar jag. Hur jag skulle reagera? Varför spekulera, när om det händer så kommer man få se det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det är olagligt att fakea sin egen död I USA.

2. Enligt lag obduceras ALLA dödsoffer i USA, här är det mycket troligt att dem tog DNA-prov och fastställt att det var tupac.

1. Tupac var ju känd för att följa lagen till punkt och pricka så att fejka sin egen död borde för honom ha varit helt otänkbart... Eller? :D

Jag tror snubben lever. Hoppas det iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac är död.

Hört talas om Konspiration '58?

Kolla på den "Dokumentären" och se hur lätt man kan skapa konspirationsteorier.

Existerade förintelsen? Var det inte ett flygplan som kraschade i Pentagon?

Det enda som behövs är påståenden och kanske siffer-kombinationer som inte går att motbevisa så enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac är död.

Det enda som behövs är påståenden och kanske siffer-kombinationer som inte går att motbevisa så enkelt.

Exakt! Det händer om och om igen! Jag antar att ni som tror att 2-pac lever även tror att Elvis lever och att månlandningen aldrig skett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac är död.

Du får gärna visa nån annan konspirationteori som har lika många "sammanträffanden" och videos och gömda meddelanden som den som diskuteras i den här tråden.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ho! Har verkligen 133 pers röstat på att tvåpac skulle vara vid liv? Eller kan man rösta flera gånger? Om inte så går hatten av till Cortez... who'da thought that there was a man with a Ph.d on Tupac's death.

Selah!

Värkar som det. Ännu fler är väll övertygade nu.

Nix: Måste du spamma?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får gärna visa nån annan konspirationteori som har lika många "sammanträffanden"  och videos och gömda meddelanden som den som diskuteras i den här tråden.

Månlandningen

Flera påstår att den aldrig ägde rum och att den var inspelad in en studio.

Finns hur många bevis som helst som visar att "den inte kan ha ägt rum".

T ex att skuggorna inte stämde överens, flaggan rörde sig fastän alla vet att det inte finns någon luft på månen, månlandaren skulle aldrig kunna ta sig igenom atmosfären när den landade på jorden... för att nämna några få påståenden.

Själv tror jag att månlandningen har ägt rum.

Förintelsen

Denna konspirationsteori har jag inte hört så mycket utav.

De flesta som tror på att förintelsen aldrig ägde rum är nazister eller någon form av Hitler-vänliga. Men grundtanken är att förintelsen inte kan ha ägt rum eftersom "enligt forskare" var gaskamrarna alldeles för små för att kunna användas som utrotningsläger.

Detta har jag själv sett nazister skriva i forum och dylikt och har dessutom skrivit att det är en professor eller liknande som kommit fram till detta.

Behöver man tro på sånt här för att någon påstår att en professor har skrivit detta? Knappast!

Area 51

Om jag inte minns fel heter området egentligen "Groom Lake" och är/var en bas av något slag. Somliga påstår att man provkörde UFO:n där och att (tro det eller ej) utomjordingar arbetade där.

Ett högt staket med varningsskyltar omringar området med skyltar som uppmanar en att hålla sig borta. Vid ett tillfälle kom en militärhelikopter mot några som gick in i området och hotade med eldgivning om de inte gav sig iväg.

Amatörfilmer har visat konstiga ljus flyga runt i området och vissa har t.o.m påstått att de har sett UFOn i området runt Groom Lake.

Eftersom att invånarna i en stad/ort nära Groom Lake kan försörja sig på turister som kommer dit på guidade turer så kan man väl påstå att denna fråga har väckt mer uppståndelse om frågan ifall Tupac Lever eller ej?

Bara för att det med Tupac är en färsk händelse och att han egentligen skulle ha kommit tillbaka för inte så länge sedan så är det klart att man hör mer om det än t ex Area 51 eller månlandningen.

Månlandningen skedde 1969 och jag vet inte ens när det där med Area 51 startade.

USAs säkerhetstjänst gav till-och-med ut en bok som förklarade alla oförklarliga händelser i och runt området Area 51 (även runt vissa storstäder).

Sedan så får jag väl säga att jag inte vet så mycket mer om dessa ämnen.

Det finns säkert ett tiotal teorier till som med största sannolikhet är större än Tupac-teorin.

Men man ska ALDRIG lita på något till 100% om man inte efterforskat lite grann själv.

Påståenden som att Tupacs lyckonummer är 7 till exempel.

Det börjar med att någon "antar" att hans lyckonummer är 7.

Till slut säger alla att hans lyckonummer är 7 utan att ha en enda säker källa.

Egentligen så tycker jag hela teorin är långsökt.

Alla tar ut textrader från hans låtar som har det minsta lilla sammanhang med att fejka sin död.

Kanske borde man tänka annorlunda som att han t ex har en identisk klon?

"jaa han nämner 2 i en av sina låtar så det kan ligga något i det..."

"mm det tog 7 dagar för forskar-teamet att planera hur han skulle klonas, 7 Day Theory? AHA!"

Precis som mina påståenden är tanken att han lever idag ganska löjlig, enligt mig.

Ni som tror på att Tupac Shakur fortfarande lever får väl helt enkelt vänta och se.

Själv ville jag bara få säga min åsikt kring detta ämne och tillägga att det är enkelt att tro på såna här teorier eftersom de i princip inte kan motbevisas och är otroligt spännande på samma gång.

*suck* blev ganska lång text :ermm:

Redigerad av korvgubben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...