Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mellan? :)

Vi säger såhär.

12 September.

När klockan slår 00:00, midnatt(så blir det den 13 september), så är det 4 timmar och 3 minuter kvar tills det var 9 år sen Tupac blåste hela världen.

Tack. Ja, mellan, alltså natten när 12 blir 13..Du fattar.Ska också sitta uppe ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morix har förmodligen blivit utsatt för något mindre trevligt där hiphopare var inblandade.

Fast orka snacka om honom, jag tycker vi bar aska skita i honoms inlägg och snacka vidare.

Jag har dock inte så mycket att säga om Tupac, jag lyssnar ju inte ens på han fast det finns ett par bra låtar som "I dont give a fuck" och "Troublesome 96".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara skriva att idag är det 9 år sen han blev skjuten ett kvarter från The Strip i Las Vegas.

Visserligen om du frågar mig så överlevde han, men ändå han blev skjuten.

Tänker på det som hände jag. Kan även säga att gatan där han blev skjuten heter ''Flamingo Road''.

Edit: Cortez, du kan ju skriva in länken I din signatur till sida 38, dvs ''uppdateringen''.:teehee:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer han då :teehee: tyckte dom flesta av årtalen som stog tidigare i topicen redan passerat =P Men alltså om han har fejkat sin död så läre ju nån fått reda på det och det hade läckt ut.

Även om han lever, vem har sagt att han kommer "tillbaka"?

Ja du, om det läckt ut. En av Tupac's gamla vänner t.e.x. Big Syke har sagt att han lever i en intervju.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alla som inte hört låten Tupac - This Life I Lead ft. Outlawz borde göra det, då det är en väldigt bra låt. Förresten har jag upptäckt nåt med denna låt som för mig är verkligen intressant. Ni har säkert hört om dolda budskap i låtar förut. Verkar som Tupac gjorde sånt han också. Så vad hör man om man spelar upp en viss del av låten Tupac - This Life I Lead baklänges? Ni kan ju höra själva.

http://rapidshare.de/files/4895311/2pac_-_...lenges.wma.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alla som inte hört låten Tupac - This Life I Lead ft. Outlawz borde göra det, då det är en väldigt bra låt. Förresten har jag upptäckt nåt med denna låt som för mig är verkligen intressant. Ni har säkert hört om dolda budskap i låtar förut. Verkar som Tupac gjorde sånt han också. Så vad hör man om man spelar upp en viss del av låten Tupac - This Life I Lead baklänges? Ni kan ju höra själva.

http://rapidshare.de/files/4895311/2pac_-_...lenges.wma.html

Soft ^_^

Ere du som spelat baklänges eller har du hittat den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...