Miike Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Man behöver fan inte säga sina åsikter rakt ut, dölj dom istället om det bara ska bli tjaffs om dom! Jag gillar inte hårdrock, fast det suger iaf inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Förlåt att ja sa sanningen.. Sanningen? Du dömer inte vad som är rätt och fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Förlåt att ja sa sanningen.. Uhm, sanningen är inte alltid vad du hittat på i dina rosa fantasivärld eller vad media försöker trycka in i dina öron. Trodde folk fattade det redan. Men du är väl helt insnöad så du tror väl på allt du ser. Jag såg en dinosaurie igår. Skrev jag sanningen nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Sanningen? Du dömer inte vad som är rätt och fel! Eller hur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Uhm, sanningen är inte alltid vad du hittat på i dina rosa fantasivärld eller vad media försöker trycka in i dina öron. Trodde folk fattade det redan. Men du är väl helt insnöad så du tror väl på allt du ser. Jag såg en dinosaurie igår. Skrev jag sanningen nu? Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Skriver du inte något vettigt här borde du lämna den här topicen ifred, att klaga på nån sångares utseende eller säga att Hiphop suger och borde förbjudas bara för att du gillar rock är ju bara löjligt. ...men du vet väl inte bättre... Vart ståre att ja gillar rock? . sökte lite. hitta inget.. varför säga något sånt onödigt ? edit: ojojoj. sa en grej om eran "gud" eller något.. ni verkar älska han iaf... ehm. å då fick tydligen alla utbrott. gullungar Redigerad 6 september, 2005 av MoriX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vart ståre att ja gillar rock? . sökte lite. hitta inget.. varför säga något sånt onödigt ? edit: ojojoj. sa en grej om eran "gud" eller något.. ni verkar älska han iaf... ehm. å då fick tydligen alla utbrott. gullungar Hur många fick utbrott? Inga, iaf inte jag. Jag tycker bara det är kul att läsa allt skit du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hahaha ojoj. små hiphoppojkar. usch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Man behöver fan inte säga sina åsikter rakt ut, dölj dom istället om det bara ska bli tjaffs om dom! Jag gillar inte hårdrock, fast det suger iaf inte. Folk bör tåla åsikter enligt mig, om vi håller oss på en vis gräns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Folk bör tåla åsikter enligt mig, om vi håller oss på en vis gräns. Samma här MoriX: vad är fel att vara en hiphoppare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Vart ståre att ja gillar rock? . sökte lite. hitta inget.. varför säga något sånt onödigt ? Du tipsade bl a om en Rock/metal låt i Musiktips topicen lite tidigare idag edit: ojojoj. sa en grej om eran "gud" eller något.. ni verkar älska han iaf... ehm. å då fick tydligen alla utbrott. gullungar Skulle knappast få ett utbrott av något sånt här. Jag skrattar åt sånna som dig och tycker bara att du är väldigt patetisk och barnslig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Tvåpack borde ha rakat sig.. han ser förjävlig ut .... "hiphop" must die Du ser en tråd som heter ''Tupac - Lever han?''. Du går in I tråden, och börjar klaga? den här tråden är inte till för att klaga på hiphopen och/eller Tupac. Det gäller om hans ''död''. Vi gör det enkelt, gå från tråden om du inte gillar den eller innehållet! Redigerad 6 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Du tipsade bl a om en Rock/metal låt i Musiktips topicen lite tidigare idag Skulle knappast få ett utbrott av något sånt här. Jag skrattar åt sånna som dig och tycker bara att du är väldigt patetisk och barnslig. Omg. ja kunde tipsat om en "tupack" låt också. lyssnar ja på hiphop då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Omg. ja kunde tipsat om en "tupack" låt också. lyssnar ja på hiphop då? Ganska svårt att lyssna på en livstil eller kan man lyssna på hippie?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Han "dog" inte han DOG! Tack för svaret,kompis Nu vet jag, fan, schysst alltså.. *Stark sarkasm* Än en gång: Är det natten mellan 12 och 13 man ska sitta upp eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hur många fick utbrott? Inga, iaf inte jag. Jag tycker bara det är kul att läsa allt skit du skriver. Inte jag heller, och samma här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Tack för svaret,kompis Nu vet jag, fan, schysst alltså.. *Stark sarkasm* Än en gång: Är det natten mellan 12 och 13 man ska sitta upp eller? Mellan? Vi säger såhär. 12 September. När klockan slår 00:00, midnatt(så blir det den 13 september), så är det 4 timmar och 3 minuter kvar tills det var 9 år sen Tupac blåste hela världen. Redigerad 6 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Mellan? Vi säger såhär. 12 September. När klockan slår 00:00, midnatt(så blir det den 13 september), så är det 4 timmar och 3 minuter kvar tills det var 9 år sen Tupac blåste hela världen. Ok tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag är inte helt säker, vem är personen Tupac syftar på i låten "I ain't mad at cha"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Vart ståre att ja gillar rock? . sökte lite. hitta inget.. varför säga något sånt onödigt ? edit: ojojoj. sa en grej om eran "gud" eller något.. ni verkar älska han iaf... ehm. å då fick tydligen alla utbrott. gullungar Jag fick inte utbrott. Det finns bara en Gud och det är inte Tupac. Men varför går du in på tråden och börjar skriva massa jävla skit?... Redigerad 6 september, 2005 av Crille_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts