YooSho Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 (redigerad) Yoosho du är så tuff värsta ganstah. Och cortez du vräkar ju vara helt besatt sök hjälp eller nå. Jag e ingen "gangstah" men du e fortfarande tragisk plus att du fortfarande kommer in i den här topicen fassten att du inte snackar om 2pac's död..? Redigerad 4 september, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag e ingen "gangstah" men du e fortfarande tragisk plus att du fortfarande kommer in i den här topicen fassten att du inte snackar om 2pac's död..? Dina senaste inlägg har inte heller handlat om det. Ska tillägga en sak bara, som ingen har tagit upp. Then, in November 1994, he was shot five times and robbed of $40,000 worth of jewelry in the lobby of a New York recording studio. 2pac tog revanch, och sen togs den tillbaka i September 1996 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Dina senaste inlägg har inte heller handlat om det. Ska tillägga en sak bara, som ingen har tagit upp. 2pac tog revanch, och sen togs den tillbaka i September 1996 Hur tog han revansch? Hur kan en revansch tas tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Hur tog han revansch? Hur kan en revansch tas tillbaka? Om du vinner mot mig. Sen tar jag revanch. Sen vinner du igen. Jag vet inte hur han tog revanch, det var mest nåt jag la till för att min post skulle tillföra något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Dina senaste inlägg har inte heller handlat om det. Ska tillägga en sak bara, som ingen har tagit upp. 2pac tog revanch, och sen togs den tillbaka i September 1996 Men de bara för ni har hållt på anklaga mig om att vara en "gangstah" ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Men de bara för ni har hållt på anklaga mig om att vara en "gangstah" ? Och det är väl din största dröm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Och det är väl din största dröm? Men snälla. Lägg ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nej, han blev skjuten 7:e september och dog 13:e september, så snart är det hans "årsdag". En speciell tid. Man ska stanna uppe lätt den natten och kolla när klockan blir 04:03. Natten han "dog" eller den han blen skjuten? Den han "dog" väl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Natten han "dog" eller den han blen skjuten? Den han "dog" väl? Han "dog" inte han DOG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Och det är väl din största dröm? Inte min men verkar vara din, för du verkar vara avundsjuk på din dröm om mig .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Han "dog" inte han DOG! Och det vet du? Var du med i bilen eller?... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tvåpack borde ha rakat sig.. han ser förjävlig ut .... "hiphop" must die (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Och det vet du? Var du med i bilen eller?... Mm jag satt i handskfacket jag såg allt han dog. Han hade även råsa kalsonger med hjärtan på när han dog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tvåpack borde ha rakat sig.. han ser förjävlig ut .... "hiphop" must die (:!!! Åsikter som dina must die. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Åsikter som dina must die. Så alla som inser sanningen måste dö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Åsikter som dina must die. Förlåt att ja sa sanningen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 GTasajtens största poll? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tvåpack borde ha rakat sig.. han ser förjävlig ut .... "hiphop" must die Skriver du inte något vettigt här borde du lämna den här topicen ifred, att klaga på nån sångares utseende eller säga att Hiphop suger och borde förbjudas bara för att du gillar rock är ju bara löjligt. ...men du vet väl inte bättre... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Åsikter som dina must die. Juste, "Åsikter som dina must die" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Skriver du inte något vettigt här borde du lämna den här topicen ifred, att klaga på nån sångares utseende eller säga att Hiphop suger och borde förbjudas bara för att du gillar rock är ju bara löjligt. ...men du vet väl inte bättre... Håller faktist med dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts