Ceone Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Han e död som en sten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag tycker hiphop är värdelös. Jag har väldigt många vänner utifall du undra. Jag komm inte in i topicen och skrev att hiphop sög. Utan jag börja argumentera mot er som tror 2pac lever och då blev ni ägd och började grina. Tycker det är ni som är tragiska jag. Inte för att reta upp dig men de nått me dig som allvarligt e tragiskt, men ajja om du tror vi börja gråta så kan du lika gärna lägga in dig i ett mental sjukhus och ta ett stort ögonblick me spegeln .. men du kan lika gärna gömma dig i nått hörn där de mörkt för du kommer säkert bara få madrömmar om du kollar i spegeln .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Inte för att reta upp dig men de nått me dig som allvarligt e tragiskt, men ajja om du tror vi börja gråta så kan du lika gärna lägga in dig i ett mental sjukhus och ta ett stort ögonblick me spegeln .. men du kan lika gärna gömma dig i nått hörn där de mörkt för du kommer säkert bara få madrömmar om du kollar i spegeln .. Wow. Gansta Bra försök dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ingen Tupac ännu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ingen Tupac ännu? Nej, han blev skjuten 7:e september och dog 13:e september, så snart är det hans "årsdag". En speciell tid. Man ska stanna uppe lätt den natten och kolla när klockan blir 04:03. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nej, han blev skjuten 7:e september och dog 13:e september, så snart är det hans "årsdag". En speciell tid. Man ska stanna uppe lätt den natten och kolla när klockan blir 04:03. Nyss sa du att han levde`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Nyss sa du att han levde`? Det gör jag fortfarande. Jag glömde " " över "dog". Men det är ändå speciellt att stanna uppe. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Han e död som en sten Du har sagt det många gånger nu och alla vet att han är död tillochmed Cortez erkände. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Du har sagt det många gånger nu och alla vet att han är död tillochmed Cortez erkände. Låt mig omformulera det där. Jag tror fortfarande att han lever. Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Wow. Gansta Bra försök dock Om de skulle va gangsta skulle jag sagt nått helt annat som "jag komemr knulla din mamma horunge" men du kan ju inte se skillnad .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Om de skulle va gangsta skulle jag sagt nått helt annat som "jag komemr knulla din mamma horunge" men du kan ju inte se skillnad .. Skitsamma vad det var. Jag är inte insatt i hiphopen olika "språk". Men det lät töntigt iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Skitsamma vad det var. Jag är inte insatt i hiphopen olika "språk". Men det lät töntigt iaf Ett tips, om du inte vet så tro inte nått som du säger e sant .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ett tips, om du inte vet så tro inte nått som du säger e sant .. På svenska tack? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) På svenska tack? Översättning: Ett tips, du ska inte tror på saker som du inte vet helt säkert om det är sant eller ej. Nåt sånt tror jag Redigerad 3 september, 2005 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Du har sagt det många gånger nu Jamen ingen fattar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jamen ingen fattar Såvitt som jag ser det verkar det vara du som inte fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nej, han blev skjuten 7:e september och dog 13:e september, så snart är det hans "årsdag". En speciell tid. Man ska stanna uppe lätt den natten och kolla när klockan blir 04:03. Bra ide. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Yoosho du är så tuff värsta ganstah. Och cortez du vräkar ju vara helt besatt sök hjälp eller nå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Yoosho du är så tuff värsta ganstah. Och cortez du vräkar ju vara helt besatt sök hjälp eller nå. Normala människor märker inget fel, kanske det var tänkt som en förolämpning? Ser inget seriöst fel. Edit: Gangstah. Redigerad 3 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Yoosho du är så tuff värsta ganstah. Och cortez du vräkar ju vara helt besatt sök hjälp eller nå. Yoosho har ju redan skrivt att han inte är gangsta. Och jag ser inget som Cortez behöver hjälp med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts