Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker hiphop är värdelös. Jag har väldigt många vänner utifall du undra. Jag komm inte in i topicen och skrev att hiphop sög. Utan jag börja argumentera mot er som tror 2pac lever och då blev ni ägd och började grina. Tycker det är ni som är tragiska jag.

Inte för att reta upp dig men de nått me dig som allvarligt e tragiskt, men ajja om du tror vi börja gråta så kan du lika gärna lägga in dig i ett mental sjukhus och ta ett stort ögonblick me spegeln .. men du kan lika gärna gömma dig i nått hörn där de mörkt för du kommer säkert bara få madrömmar om du kollar i spegeln ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att reta upp dig men de nått me dig som allvarligt e tragiskt, men ajja om du tror vi börja gråta så kan du lika gärna lägga in dig i ett mental sjukhus och ta ett stort ögonblick me spegeln .. men du kan lika gärna gömma dig i nått hörn där de mörkt för du kommer säkert bara få madrömmar om du kollar i spegeln ..

Wow. Gansta :(

Bra försök dock :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yoosho du är så tuff värsta ganstah. Och cortez du vräkar ju vara helt besatt sök hjälp eller nå.

Normala människor märker inget fel, kanske det var tänkt som en förolämpning? Ser inget seriöst fel. :D

Edit: Gangstah. :D

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...