Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, jag står fast vid att jag tror att Tupac lever.

Jag med :shifty:;)

[EDIT]:

Nä men snälla säg varför jag är så tragisk har aldrig undrat? Kan ju inte fråga mina vänner heller för jag har ju inga, haha

ska jag äns svara ?

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först kan du lära dig att stava. Sen kan du ge mig ett svar varför jag är tragisk.

För de första, Ja pallar inte stava på nån mamma Knu**ande data så håll Käften och va glad att du lever, för de andra va de inte jag som sa att du va tragisk men jag hållde me så jag ska svara ..

Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x

"För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D

hiphop e inte värdelös .. men de kan ju inte du veta för du har ju inga vänner som du sa .. och du kommer in i en topic som för de andra handlar om hiphop och säger att de skit fast de handlar mest om 2pac så har du allvarligt inge liv .. och som du beter dig så e du patetisk och tragisk..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hiphop e inte värdelös .. men de kan ju inte du veta för du har ju inga vänner som du sa .. och du kommer in i en topic som för de andra handlar om hiphop och säger att de skit fast de handlar mest om 2pac så har du allvarligt inge liv .. och som du beter dig så e du patetisk och tragisk..

Hiphopen börjar bli ganska värdelös, det kan du väl inte neka?

Meningslös är nog ett bättre uttryck...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart han träffad 4 eller 5 gånger för jag har för mig att de var 4 .. ? så säger dom i alla fall i nån av hans filmer eller har jag hört fel .. det va ju därför jag tyckte att de va ett sammanträffande att både 50cent och 2pac vart träffade 9 skott ..

[EDIT]: 50cent vart ju träffad 9 skott alla direkt medans 2pac vart först träffad av 5 sen 4 va jag vet så man undrar, men när 2pac skulle komma tillbaka i nån grej så kom 50cent istället ? ;) så man undrar ... ;)

50 cent är 2pac! ^_^

Ärligt talat så vet jag inte vad jag tror, röstade ja och hoppas verkligen han lever! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac är/var Världens bästa Artist enligt mig ;) Han gör den bästa musiken jag nånsin har hört  ^_^ ...

Det bästa sättet att lokalisera en fjortis är att kolla efter fåniga och onödiga smileys i texten. Var det du just skrev ett skämt, eller kom du bara åt smileyknappen av misstag två gånger?

Förresten verkar Cortez, på det här forumet, ha skapat en våg av nya och okunniga 2-Pac-fans utan kött på benen. 14-åringar som har hört en eller två låtar av 2-Pac (oftast Hit Em' Up) och sedan är fullt inbillade att de är ett äkta 2-Pac-fan. Därmed inte sagt att denna person är en av dessa... :rolleyes:

Edit: Ps. Coolt att ha en pistol i avataren Crille. Verkligen.

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag vill inte att han ska vara 50cent gillar inte honom så mycket .. gillar 2pac mer .. ?

Inte jag heller 50cent är inte bra... Jag stör mig verkligen på när man är hiphopare så tror alla att man lyssnar på 50 cent och G-unit och sånt skit...

Ontopic , jag tror han lever :rolleyes: ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bästa sättet att lokalisera en fjortis är att kolla efter fåniga och onödiga smileys i texten. Var det du just skrev ett skämt, eller kom du bara åt smileyknappen av misstag två gånger?

Förresten verkar Cortez, på det här forumet, ha skapat en våg av nya och okunniga 2-Pac-fans utan kött på benen. 14-åringar som har hört en eller två låtar av 2-Pac (oftast Hit Em' Up) och sedan är fullt inbillade att de är ett äkta 2-Pac-fan. Därmed inte sagt att denna person är en av dessa...  ^_^

Edit: Ps. Coolt att ha en pistol i avataren Crille. Verkligen.

Nej jag vet inte varför jag gjorde dom ;P ;P ;):D;):rolleyes: ...

Men om du syftar på mig så kan jag skriva att jag har hört betydligt mer låtar än 2, Jag har Nästan alla hans album och har lyssnat på dom i flera år nu.

EDIT: Sry för dubbel post...

EDIT 2: Jag har pistolen för att jag inte kunde komma på något annat och jag ville inte ha någon som redan fanns. Men om du har ett bättre förslag så kan jag byta.

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hip-hopen är ju större nu än vad någon annat har varit!

Betyder det atomatiskt att den är meningsfull?

Finns mycket meningslös hiphop..

50 Cent är ett bra exempel.. Låtar som "Just a little bit"..

Tar man däremot ett exempel på meningsfull rapp är "Ett brev" med Timbuktu..

Jaja.. nog med offtopic för min del...

Ontopic: Nej jag tror inte han lever.. pågrund av att jag tvivlar att någon så känd skulle kunna hålla sig gömd så länge..

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker hiphop är värdelös. Jag har väldigt många vänner utifall du undra. Jag komm inte in i topicen och skrev att hiphop sög. Utan jag börja argumentera mot er som tror 2pac lever och då blev ni ägd och började grina. Tycker det är ni som är tragiska jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten verkar Cortez, på det här forumet, ha skapat en våg av nya och okunniga 2-Pac-fans utan kött på benen. 14-åringar som har hört en eller två låtar av 2-Pac (oftast Hit Em' Up) och sedan är fullt inbillade att de är ett äkta 2-Pac-fan. Därmed inte sagt att denna person är en av dessa...  :blink:

Slipknot, någon?

Ungefär samma sak.

Pratade med nån tjej på msn:

Hon: SLIPKNOT äger!!!

Jag: Vilken låt gillar du mest då?

Hon: Duality!!

Jag: Jaha, nån mer då?

Hon: jag vet inte med dualitty är bäst!!

Jag: Så du har inte hört nåt annat av Slipknot?

Hon: jo typ left bihind fast den är inte så bra!

Blä.¨

EDIT: jak är nicht das Slipknot-fan. Men jag tycker inte att man ska säga "SLIPKNOT ÄGER!!!!!!!!" när man bara hört en-två låtar

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slipknot, någon?

Ungefär samma sak.

Pratade med nån tjej på msn:

Hon: SLIPKNOT äger!!!

Jag: Vilken låt gillar du mest då?

Hon: Duality!!

Jag: Jaha, nån mer då?

Hon: jag vet inte med dualitty är bäst!!

Jag: Så du har inte hört nåt annat av Slipknot?

Hon: jo typ left bihind fast den är inte så bra!

Blä.¨

EDIT: jak är nicht das Slipknot-fan. Men jag tycker inte att man ska säga "SLIPKNOT ÄGER!!!!!!!!" när man bara hört en-två låtar

Samma sak hände mig igår fast istället för slipknot handlade det om Tupac.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...