Weener Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lyssnar alla på forumet på hiphop det värkar så Klart det verkar så för dig eftersom du enbart hänger i denna tråden och klankar ner på hip-hopen. Och nej, jag är inte hip-hopare så skippa massa dumma kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 tupac 2 För alla som vet sanningen.tupac 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 tupac 2 För alla som vet sanningen.tupac 1 Haha lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Såklart snubben e stendöd om han fakeat sin död så borde det kommit fram för eller senare!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Klart det verkar så för dig eftersom du enbart hänger i denna tråden och klankar ner på hip-hopen. Och nej, jag är inte hip-hopare så skippa massa dumma kommentarer. Varför skulle jag komma med dumma kommentarer för? Undrade bara en sak ju =P Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x "För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Såklart snubben e stendöd om han fakeat sin död så borde det kommit fram för eller senare!! Mmm.. men de värkar som senare .. ? [EDIT]:Varför skulle jag komma med dumma kommentarer för? Undrade bara en sak ju =P Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x "För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D Hmm.. du kommer BARA med dumma komentarer och.. nope när man menar "taskig uppväxt" så är det mer ghetto grejjen och det är mer den gangstah stilen man vill ha för att värka cool som nårra inte gör .. Redigerad 24 augusti, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Varför skulle jag komma med dumma kommentarer för? Undrade bara en sak ju =P Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x "För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D Håll dina tankar för dig själv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hmm.. du kommer BARA med dumma komentarer och.. nope när man menar "taskig uppväxt" så är det mer ghetto grejjen och det är mer den gangstah stilen man vill ha för att värka cool som nårra inte gör .. Har du dyslexi eller har ni inte börjat med rättstavning på lågstadiet än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har du dyslexi eller har ni inte börjat med rättstavning på lågstadiet än? Ey jag behöver showa mig här, det behöver jag bara i skolan .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Varför skulle jag komma med dumma kommentarer för? Undrade bara en sak ju =P Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x "För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D Tycker verkligen att du e en tragisk människa. mupp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Tycker verkligen att du e en tragisk människa. mupp Hihi [EDIT]: Spankdogg Fuck friendz ..! Redigerad 26 augusti, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte riktigt men, ploppade bara upp för mig. I alla fall, Tupacs fordon blev träffat av 12 skott, varav Tupac blev träffad av 5. Och så klart så återstår det 7 skott. (hans lycko nr) Redigerad 28 augusti, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hmmm tveksamt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte riktigt men, ploppade bara upp för mig. I alla fall, Tupacs fordon blev träffat av 12 skott, varav Tupac blev träffad av 5. Och så klart så återstår det 7 skott. (hans lycko nr) Vart han träffad 4 eller 5 gånger för jag har för mig att de var 4 .. ? så säger dom i alla fall i nån av hans filmer eller har jag hört fel .. det va ju därför jag tyckte att de va ett sammanträffande att både 50cent och 2pac vart träffade 9 skott .. [EDIT]: 50cent vart ju träffad 9 skott alla direkt medans 2pac vart först träffad av 5 sen 4 va jag vet så man undrar, men när 2pac skulle komma tillbaka i nån grej så kom 50cent istället ? så man undrar ... Redigerad 28 augusti, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Tycker verkligen att du e en tragisk människa. mupp Varför är jag tragisk? För att jag inte går på dumma teorier om en död rappare? Skulle säkert gå att komma på typ 50 likadana teorier för både elvis och hilter också. Eller inte hitler kanske för han hade varit ungeför 116 år gammal men. Slår vad om att ni skulle säga samma sak då. Nää han är stendöd åå vad löjligt baah. Men men skulle itne 2pac återuppstått typ 5 ggr redan =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Varför är jag tragisk? För att jag inte går på dumma teorier om en död rappare? Skulle säkert gå att komma på typ 50 likadana teorier för både elvis och hilter också. Eller inte hitler kanske för han hade varit ungeför 116 år gammal men. Slår vad om att ni skulle säga samma sak då. Nää han är stendöd åå vad löjligt baah. Men men skulle itne 2pac återuppstått typ 5 ggr redan =P Varför skulle jag komma med dumma kommentarer för? Undrade bara en sak ju =P Jag tycker iaf hiphop är den mest värdelösa "musik"stil man kan tänka sig :x "För musik krävs talang för hiphop krävs taskig uppväxt" Fniss =D jag tror inte att nån i den här topicen menar bara grejen me 2pac's återuppstående ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Vart han träffad 4 eller 5 gånger för jag har för mig att de var 4 .. ? så säger dom i alla fall i nån av hans filmer eller har jag hört fel .. det va ju därför jag tyckte att de va ett sammanträffande att både 50cent och 2pac vart träffade 9 skott .. [EDIT]: 50cent vart ju träffad 9 skott alla direkt medans 2pac vart först träffad av 5 sen 4 va jag vet så man undrar, men när 2pac skulle komma tillbaka i nån grej så kom 50cent istället ? så man undrar ... Vad jag vet så blev han och Suge beskjuten av 12 skott, och Tupac träffades av 5? Aja, jag har skrivit lite om Tupac på fuska.se Han har gjort en del brott. http://forum.fuska.se/tupac_Vem_Vet_Han_Ka...erl-t49553.html Redigerad 29 augusti, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vad jag vet så blev han och Suge beskjuten av 12 skott, och Tupac träffades av 5? Aja, jag har skrivit lite om Tupac på fuska.se Han har gjort en del brott. http://forum.fuska.se/tupac_Vem_Vet_Han_Ka...erl-t49553.html Han har troligtvis aldrig gjort ett brott som han inte "behövt" göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Två pack dog 1996, hejdå.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Två pack dog 1996, hejdå.. Ja, jag står fast vid att jag tror att Tupac lever. Redigerad 29 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts