P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nää men en massa annat som värkar grymt osanolikt. Tyvär inse er lilla ganstah böy är död. Höhöhöhö, du är tuff!!!!! "Vår lilla ganstah böy"? grow up, kid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Höhöhöhö, du är tuff!!!!! "Vår lilla ganstah böy"? grow up, kid. Menade det inte så. Okej eftersom alla värkar bli skitsura så fort man ifrågasätter Tupacs död så skriver jag väl inte nå mer i denna topic. Men jag är rätt säker på att tupac är död och att förintelsen har ägt rum. Och ja det finns mer bevis för att den inte ägt rum än att tupac skulle vara vid liv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men stick o explodera då din mes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inget om hans död, ända jag vet e att han har bra musik. Vote: Ja, för att jag hoppas att han lever. Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men stick o explodera då din mes Typiskt exempel på er som fösöker övertyga folk att tupac lever sen när ni får slut på argument börjar ni med person angrepp. Väx upp och inse att 2pac antagligen är rätt död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det var ett par som pratade om Tupac på tv idag och då sa dom att det var fyra skot han avled utav och inte fem. Men svaret på frågan är då klart att han är död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det var ett par som pratade om Tupac på tv idag och då sa dom att det var fyra skot han avled utav och inte fem. Men svaret på frågan är då klart att han är död Du sa tv va? Bra, då är det inte sanning. Synd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag är helt säker på att han fakeade sin död, Men han kanske dog när han gömde sig? Jag lyssnar på Tupac hela dagarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan du ge mig en anledning till att det skulle vara synd om mig? Du säger att vi som tror på att 2pac lever är besatta eller nått, vi får inte ens tro nått, elelr ha nått hopp, medans du är besatt på att tvinga in oss på att 2pac är död..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Typiskt exempel på er som fösöker övertyga folk att tupac lever sen när ni får slut på argument börjar ni med person angrepp. Väx upp och inse att 2pac antagligen är rätt död. Har vi slut på argument?! Menkolla då in t.ex. www.tupacfans.com och se alla punkter som övertygar oss och får oss att hoppas på att 2pac lever! Om du e så emot oss så kan du väl göra som jag sa åt dig: Stick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har vi slut på argument?! Menkolla då in t.ex. www.tupacfans.com och se alla punkter som övertygar oss och får oss att hoppas på att 2pac lever! Om du e så emot oss så kan du väl göra som jag sa åt dig: Stick Haha Yeah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Han får väl va död om han vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Detta är en freestyle som sägs vara Tupac, den ska vara från 2003. http://rapidshare.de/files/4015832/2pac_fr...e_2003.mp3.html Ni kan ju bedöma själva. Inget skivbolag har gjort anspråk på freestylen, och ingen enskild person heller. Om ni vill ha filen uppladdad på annan ftp, så kan jag fixa det om ni säger var ni hellre vill ha den uppladdad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Detta är en freestyle som sägs vara Tupac, den ska vara från 2003. http://rapidshare.de/files/4015832/2pac_fr...e_2003.mp3.html Ni kan ju bedöma själva. Inget skivbolag har gjort anspråk på freestylen, och ingen enskild person heller. Om ni vill ha filen uppladdad på annan ftp, så kan jag fixa det om ni säger var ni hellre vill ha den uppladdad. Riktig kass kvalitet, men mjo. Man hörde att det var pac, men kan någon bevisa att det där är från 2003 och inte bara nåt un-released han har gjort för länge sen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Är det nån här som har sett nån av filmerna i Tupac 3-Pack DVD? Isf, så är dom bra? Min farsa är i london och han frågade om han skulle köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mm__91 Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote : nej bryr mig inte om en fattig gammal rappare ändå. så han kan va död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote : nej bryr mig inte om en fattig gammal rappare ändå. så han kan va död Fattig? Tror du Tupac är fattig? Då vet du nog inte mycket om honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmmm tycker att det börjar bli dags att skriva i denna topic... Jag har egentligen aldrig spekulerat i om han lever eller inte, Men jag har älskat hans musik sedan jag var en liten knatte och är som uppväxt med hans musik. Men hoppet finns ju dock alltid där att han ska komma tillbaka och då när alla minst anar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lyssnar alla på forumet på hiphop det värkar så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Lyssnar alla på forumet på hiphop det värkar så Hiphop är Livet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts