Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Höhöhöhö, du är tuff!!!!!

"Vår lilla ganstah böy"?

grow up, kid.

Menade det inte så. Okej eftersom alla värkar bli skitsura så fort man ifrågasätter Tupacs död så skriver jag väl inte nå mer i denna topic. Men jag är rätt säker på att tupac är död och att förintelsen har ägt rum. Och ja det finns mer bevis för att den inte ägt rum än att tupac skulle vara vid liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typiskt exempel på er som fösöker övertyga folk att tupac lever sen när ni får slut på argument börjar ni med person angrepp. Väx upp och inse att 2pac antagligen är rätt död.

Har vi slut på argument?! Menkolla då in t.ex. www.tupacfans.com och se alla punkter som övertygar oss och får oss att hoppas på att 2pac lever!

Om du e så emot oss så kan du väl göra som jag sa åt dig: Stick ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en freestyle som sägs vara Tupac, den ska vara från 2003.

http://rapidshare.de/files/4015832/2pac_fr...e_2003.mp3.html

Ni kan ju bedöma själva. Inget skivbolag har gjort anspråk på freestylen, och ingen enskild person heller. Om ni vill ha filen uppladdad på annan ftp, så kan jag fixa det om ni säger var ni hellre vill ha den uppladdad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en freestyle som sägs vara Tupac, den ska vara från 2003.

http://rapidshare.de/files/4015832/2pac_fr...e_2003.mp3.html

Ni kan ju bedöma själva. Inget skivbolag har gjort anspråk på freestylen, och ingen enskild person heller. Om ni vill ha filen uppladdad på annan ftp, så kan jag fixa det om ni säger var ni hellre vill ha den uppladdad.

Riktig kass kvalitet, men mjo. Man hörde att det var pac, men kan någon bevisa att det där är från 2003 och inte bara nåt un-released han har gjort för länge sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm tycker att det börjar bli dags att skriva i denna topic...

Jag har egentligen aldrig spekulerat i om han lever eller inte,

Men jag har älskat hans musik sedan jag var en liten knatte

och är som uppväxt med hans musik.

Men hoppet finns ju dock alltid där att han ska komma tillbaka

och då när alla minst anar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...