Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men plz ge mig ett seriöst bevis på att han skulle leva? Allt jag har sett hitils är löjliga sifferteorirer som inte stämmer skulle han inte komma tillbaka varje år typ ^_^

Jag tror eller bryr mig inte heller om siffer teorin men de finns mer än de så, börja tvivla .. :huh:

[EDIT]: råkade göra några fel, rättade bara >_<

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst mer än 20 sidor hade kanske läst 10 innan. Det är ju samma jävla smörja ni snackar om, och cortez värkar ju avguda tvåpac mer än allt annat. Och det finns ju mer seriösa bevis på att "förintelsen" aldrig ägde rum än att tvåpac skulle leva. Och ja det finns massa experter som påpekar att förintelsen är bluff. Men man får antagligen inte länka till sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst mer än 20 sidor hade kanske läst 10 innan. Det är ju samma jävla smörja ni snackar om, och cortez värkar ju avguda tvåpac mer än allt annat. Och det finns ju mer seriösa bevis på att "förintelsen" aldrig ägde rum än att tvåpac skulle leva. Och ja det finns massa experter som påpekar att förintelsen är bluff. Men man får antagligen inte länka till sånt här.

No affence men jag tycker synd om dig ...! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...