YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jaa du, fråga inte mig det Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tupac är död så jävla död å. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tupac är död så jävla död å. Det som stör mig att du inte vet ett piss om 2pac och bara gissar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men plz ge mig ett seriöst bevis på att han skulle leva? Allt jag har sett hitils är löjliga sifferteorirer som inte stämmer skulle han inte komma tillbaka varje år typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men snälla inse. Han är död. Dom där teorierna verkar ju pålitliga. I en av dom så kom man fram till att han skulle komma tillbaka september förra året. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tycker fortfarande det där filmklippet är mysko. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tycker fortfarande det där filmklippet är mysko. Vad för filmklipp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad för filmklipp? Har du läst tråden?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har du läst tråden?? Klart han inte har. Han har knappast läst Cortez första inlägg heller, den fjanten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Klart han inte har. Han har knappast läst Cortez första inlägg heller, den fjanten. Haha ändå uttalar han sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Men plz ge mig ett seriöst bevis på att han skulle leva? Allt jag har sett hitils är löjliga sifferteorirer som inte stämmer skulle han inte komma tillbaka varje år typ Jag tror eller bryr mig inte heller om siffer teorin men de finns mer än de så, börja tvivla .. [EDIT]: råkade göra några fel, rättade bara Redigerad 9 augusti, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo jag har läst tråden men inte hela är ju ganska onödigt att läsa 45 sidor om en DÖD rappartist Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Uuurk, läste fel Redigerad 9 augusti, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo jag har läst tråden men inte hela är ju ganska onödigt att läsa 45 sidor om en DÖD rappartist Jasså, det säger du? Så cyniskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nu har jag läst mer än 20 sidor hade kanske läst 10 innan. Det är ju samma jävla smörja ni snackar om, och cortez värkar ju avguda tvåpac mer än allt annat. Och det finns ju mer seriösa bevis på att "förintelsen" aldrig ägde rum än att tvåpac skulle leva. Och ja det finns massa experter som påpekar att förintelsen är bluff. Men man får antagligen inte länka till sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nu har jag läst mer än 20 sidor hade kanske läst 10 innan. Det är ju samma jävla smörja ni snackar om, och cortez värkar ju avguda tvåpac mer än allt annat. Och det finns ju mer seriösa bevis på att "förintelsen" aldrig ägde rum än att tvåpac skulle leva. Och ja det finns massa experter som påpekar att förintelsen är bluff. Men man får antagligen inte länka till sånt här. No affence men jag tycker synd om dig ...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 No affence men jag tycker synd om dig ...! Kan du ge mig en anledning till att det skulle vara synd om mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag sätter min fot på att om nån l33t nerd skulle sätta sej med alla siffror så skulle det finnas minst lika många siffteorier. Jag tycker ju om 2pac och så. Men han är död. fatta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men plz ge mig ett seriöst bevis på att han skulle leva? Allt jag har sett hitils är löjliga sifferteorirer som inte stämmer skulle han inte komma tillbaka varje år typ Läs första sidan första inlägget, Det är inte bara en massa sifferteroier Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nää men en massa annat som värkar grymt osanolikt. Tyvär inse er lilla ganstah böy är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts