Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Död. förresten så vill jag påpeka att Brian lever. Jag tänker inte ta fram nå siffror men jag vet Redigerad 29 juli, 2005 av Brian_Griffin_Te_Dog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Död. förresten så vill jag påpeka att Brian lever. Jag tänker inte ta fram nå siffror men jag vet Menar du hunden du har på bilden ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) *Bläddrade från sida 1 hit så det som jag skriver kan ha blivit skrivet innan* Jag tänkte direkt på SA, gängsplittringen där.. bästa kompisen som sedan går med poliserna och fienderna.. föresten så tycker jag att Carl har lite "2pac" drag i ansiktet, tycker inte ni? Kan SA vara en order från 2pac?, ganska långsökt men varför inte? STOR EDIT!: En låt på K Rose, All my ex's live in texas(hoppas ni vet vilken jag menar) han sjunger, nåt med Everybody think I died, but I'm alive (glömt den rätta texten) men men där har man ju en sak till! Redigerad 1 augusti, 2005 av Nimdor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Så du menar att 2pac var en elak diktator som kunde ge order till spelbolag att göra spel om honom som skulle hjälpa hans onda plan om fejkad död? (:!!! EDIT: spelföretag;) Redigerad 1 augusti, 2005 av Rooobin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) På nått sätt, ja (:!!! :) Redigerad 1 augusti, 2005 av Nimdor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 ok say what ? What. (Härmade bara Ebeeto.) Prata svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 What. (Härmade bara Ebeeto.) Prata svenska? Ok.. Vadå ?? haha ne skojja bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja vill bara säga de här: han lever ... för att... han lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tupac är död. Lika död som en vägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tupac är död. Lika död som en vägg. Det har ju inte blivit sagt förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Tupac lever Dom har bara skapat ett falskt rykte, så dom inte ska skjuta honom igen. Redigerad 5 augusti, 2005 av okändsoldat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tupac är död. Lika död som en vägg. En vägg har aldrig levt så den kan inte ha dött ? så tänk efter nu .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En vägg har aldrig levt så den kan inte ha dött ? så tänk efter nu .. Han menar ju bara att han Tupac e lika död som ett dött föremål. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Han menar ju bara att han Tupac e lika död som ett dött föremål. Nått som e dött måsta ha levt innan.. ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vote: Nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det har ju inte blivit sagt förut. Men det tåls att sägas igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men det tåls att sägas igen! Sa han inte "Det har ju inte blivit sagt förut." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Sa han inte "Det har ju inte blivit sagt förut." Har du någonsin stött på ordet ironi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har du någonsin stött på ordet ironi? Aa men varför inte svara i ironi.. ? som, "men det tåls ju aldrig att sägas igen.." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Aa men varför inte svara i ironi.. ? som, "men det tåls ju aldrig att sägas igen.." Jaa du, fråga inte mig det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts