krull Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tupac Amaru Shakur, född 1971 i Brooklyn, New York, död 1996, amerikansk västkustrappare som sköts 7 september och avled 13 september 1996. Så här står det på alla sidor som jag har vart inne på så jag tror inte han lever!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tupac Amaru Shakur, född 1971 i Brooklyn, New York, död 1996, amerikansk västkustrappare som sköts 7 september och avled 13 september 1996. Så här står det på alla sidor som jag har vart inne på så jag tror inte han lever!! Oj va konstigt, då det är mediaversionen av det hela. Och folk som hängt med tillräckligt länge här i världen vet redan att media inte direkt är den säkraste källan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Oj va konstigt, då det är mediaversionen av det hela. Och folk som hängt med tillräckligt länge här i världen vet redan att media inte direkt är den säkraste källan. Haha Yeah .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hörde nyligen på en Snoop Dogg-låt (kommer inte ihåg namn) där några skjuter och en radio sprakar i bakgrunden. OCH OMMAN LYSSNAR NOGA PÅ RADION SÅ SÄGS: the ressurection! The ressurection! 2005! pac be back! Detta är sant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hörde nyligen på en Snoop Dogg-låt (kommer inte ihåg namn) där några skjuter och en radio sprakar i bakgrunden. OCH OMMAN LYSSNAR NOGA PÅ RADION SÅ SÄGS: the ressurection! The ressurection! 2005! pac be back! Detta är sant! Hur gick låten? Minns du refrängen? När gjordes låten? Vet du på vilket album den är på? Känd eller mindre känd låt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hur gick låten? Minns du refrängen? När gjordes låten? Vet du på vilket album den är på? Känd eller mindre känd låt? Hahahahaha Cortez the uppslagningbok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Hahahahaha Cortez the uppslagningbok Haha L.O.L [EDIT]: Men allvarligt skojjar du vilken radio kanal hörde du det för jag vill verkligen veta om de sant så e jag SKIT GLAAAAAAAAADDDDD [EDIT2]: Thug angel filmen gör så man börjar gråta den e skit sorglig i slutet .. Redigerad 19 juli, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Min kompis va in på mitt login och skrev det där med snoop-låten! DET VA FAKE SÅ ATT NI VET! Förövrigt så tycker jag att alla som kommer hit och klagar på att vi tror pac lever kan fara åt helvete. är tröttpå vinögda horor som kommer och skriver bara för att dom ogillar hiphop. (nu blir jag säkert bannad för att jag säger som jag tycker) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Min kompis va in på mitt login och skrev det där med snoop-låten! DET VA FAKE SÅ ATT NI VET! Förövrigt så tycker jag att alla som kommer hit och klagar på att vi tror pac lever kan fara åt helvete. är tröttpå vinögda horor som kommer och skriver bara för att dom ogillar hiphop. (nu blir jag säkert bannad för att jag säger som jag tycker) Sen är ju frågan var gränsen för att klaga går. Ibland när nån säger nånting i stil med..... Vote: Nej. Han lever inte. Tror inte på sifferteorier och sånt skit. ...så har man tydligen klagat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Oj va konstigt, då det är mediaversionen av det hela. Och folk som hängt med tillräckligt länge här i världen vet redan att media inte direkt är den säkraste källan. Tror du på jultomtmen med eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror du på jultomtmen med eller? Har du några bevis för att han är död? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror du på jultomtmen med eller? Har du nån verkligshetsuppfattning och nån förmåga överhuvudtaget att tänka själv? @R2D2: Har Du några bevis på att han funnits? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du nån verkligshetsuppfattning och nån förmåga överhuvudtaget att tänka själv? @R2D2: Har Du några bevis på att han funnits? Har du nån hjärna att fatta att han hjälper dig? . Skojade . Kolla här. Det finns dom som tror att han finns och det finns dom som inte tror att dom finns (död alltså). Sedan finns det dom som inte bryr sig om vilket men tycker det är enormt jobbigt när det blir bråk för hur människor tror, tycker och känner. Där är jag . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har du nån verkligshetsuppfattning och nån förmåga överhuvudtaget att tänka själv? @R2D2: Har Du några bevis på att han funnits? Jag och 35 andra såg honom på Cuba förra året Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag och 35 andra såg honom på Cuba förra året Bildbevis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Bildbevis? Han och 2pac var där, så när Cortez visar dom bilderna så får du se. Detta var absolut ingen fake Man såg på skägget att det var han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Han och 2pac var där, så när Cortez visar dom bilderna så får du se. Detta var absolut ingen fake Man såg på skägget att det var han. Jaja, jag tror dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Man såg på skägget att det var han. Castro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Castro? Nej nej. Det var inte tomten. Har lite fler bevis: Hans närmaste vänner säger att han lever. När man hittade en död tomte på cuba det året, hade den inte den tatueringen som den riktiga tomten har. Till och med hans mamma såg det. På radio gick denna låt, framförd av tomtemor: Hej tomtegubbar lyft på huvan och borsta dammet ur skägget. Nu ska vi ta och bota snuvan med extra påtårstillägget. En liten smutt upp på en hutt den kan på livsandan sätta sprutt. Hej tomtegubbar öppna slussen för nu går hutten med bussen. Lyssnar man i bakgrunden hör man tomten säga ho ho. Man hör det på hans röst. Den var inspelad för ett halvår sen, alltså måste han leva. Jag har mer fakta om nån vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Nej nej. Det var inte tomten. Har lite fler bevis: Hans närmaste vänner säger att han lever. När man hittade en död tomte på cuba det året, hade den inte den tatueringen som den riktiga tomten har. Till och med hans mamma såg det. På radio gick denna låt, framförd av tomtemor: Lyssnar man i bakgrunden hör man tomten säga ho ho. Man hör det på hans röst. Den var inspelad för ett halvår sen, alltså måste han leva. Jag har mer fakta om nån vill ha. ok say what ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts