Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tupac Amaru Shakur, född 1971 i Brooklyn, New York, död 1996, amerikansk västkustrappare som sköts 7 september och avled 13 september 1996.

Så här står det på alla sidor som jag har vart inne på så jag tror inte han lever!!

Oj va konstigt, då det är mediaversionen av det hela. Och folk som hängt med tillräckligt länge här i världen vet redan att media inte direkt är den säkraste källan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde nyligen på en Snoop Dogg-låt (kommer inte ihåg namn) där några skjuter och en radio sprakar i bakgrunden. OCH OMMAN LYSSNAR NOGA PÅ RADION SÅ SÄGS: the ressurection! The ressurection! 2005! pac be back! :rolleyes: Detta är sant!

Hur gick låten? Minns du refrängen? När gjordes låten? Vet du på vilket album den är på? Känd eller mindre känd låt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha Cortez the uppslagningbok  :D

Haha L.O.L :lol:

[EDIT]: Men allvarligt skojjar du vilken radio kanal hörde du det för jag vill verkligen veta om de sant så e jag SKIT GLAAAAAAAAADDDDD :):P

[EDIT2]: Thug angel filmen gör så man börjar gråta :rolleyes::lol: den e skit sorglig i slutet ..

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis va in på mitt login och skrev det där med snoop-låten! DET VA FAKE SÅ ATT NI VET!

Förövrigt så tycker jag att alla som kommer hit och klagar på att vi tror pac lever kan fara åt helvete. är tröttpå vinögda horor som kommer och skriver bara för att dom ogillar hiphop. (nu blir jag säkert bannad för att jag säger som jag tycker)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis va in på mitt login och skrev det där med snoop-låten! DET VA FAKE SÅ ATT NI VET!

Förövrigt så tycker jag att alla som kommer hit och klagar på att vi tror pac lever kan fara åt helvete. är tröttpå vinögda horor som kommer och skriver bara för att dom ogillar hiphop. (nu blir jag säkert bannad för att jag säger som jag tycker)

Sen är ju frågan var gränsen för att klaga går.

Ibland när nån säger nånting i stil med.....

Vote: Nej.

Han lever inte. Tror inte på sifferteorier och sånt skit.

...så har man tydligen klagat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du nån verkligshetsuppfattning och nån förmåga överhuvudtaget att tänka själv?

@R2D2: Har Du några bevis på att han funnits? :lol:

Har du nån hjärna att fatta att han hjälper dig? :huh: . Skojade :D .

Kolla här. Det finns dom som tror att han finns och det finns dom som inte tror att dom finns (död alltså). Sedan finns det dom som inte bryr sig om vilket men tycker det är enormt jobbigt när det blir bråk för hur människor tror, tycker och känner. Där är jag :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Castro? ;)

Nej nej. Det var inte tomten.

Har lite fler bevis:

Hans närmaste vänner säger att han lever.

När man hittade en död tomte på cuba det året, hade den inte den tatueringen som den riktiga tomten har. Till och med hans mamma såg det.

På radio gick denna låt, framförd av tomtemor:

Hej tomtegubbar lyft på huvan

och borsta dammet ur skägget.

Nu ska vi ta och bota snuvan

med extra påtårstillägget.

En liten smutt upp på en hutt

den kan på livsandan sätta sprutt.

Hej tomtegubbar öppna slussen

för nu går hutten med bussen.

Lyssnar man i bakgrunden hör man tomten säga ho ho. Man hör det på hans röst.

Den var inspelad för ett halvår sen, alltså måste han leva.

Jag har mer fakta om nån vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej. Det var inte tomten.

Har lite fler bevis:

Hans närmaste vänner säger att han lever.

När man hittade en död tomte på cuba det året, hade den inte den tatueringen som den riktiga tomten har. Till och med hans mamma såg det.

På radio gick denna låt, framförd av tomtemor:

Lyssnar man i bakgrunden hör man tomten säga ho ho. Man hör det på hans röst.

Den var inspelad för ett halvår sen, alltså måste han leva.

Jag har mer fakta om nån vill ha.

ok say what ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...