Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 My Vote:Nej. Därför?: Han är död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) My Vote:Nej. Därför?: Han är död Aaa, du kan väll tro det om du vill .. we don't judge you because you're wrong .. [EDIT]: innan nån börjar snacka och säger att 2pac är död så lyssna på det här: på låten The realist killaz me 2pac och 50 cent så säger 50 cent på refrengen: 'Til Makaveli returns, it's +All Eyez On Me+ och vad kallade 2pac sig själv ? ja jusste Makaveli så jag tror att 50 cent menar att 2pac lever .. eller har jag fel ? hahaa Redigerad 7 juli, 2005 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Vote: Nej Because: Jag tror helt enkelt inte att nån så känd som Tupac skulle kunna hålla sig gömd så här länge EDIT: Yoosho: ehm.. fifty kanske inte vet om han lever men tror likadant som dig? kanske iaf... Redigerad 7 juli, 2005 av Korven Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vote: Nej Because: Jag tror helt enkelt inte att nån så känd som Tupac skulle kunna hålla sig gömd så här länge EDIT: Yoosho: ehm.. fifty kanske inte vet om han lever men tror likadant som dig? kanske iaf... Men på den tiden så va dom (2pac och suge night) ända som hade makten att göra det plus att han behöver inte vara i nån stor stad han lever i det kan lika gärna vara i en öde ö faan vet jag .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag e iallafall säker på att han lever... men d e synd att han fejkade sin död... han e ju den bästa rapparen som funnits. önskar att han dyker upp igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag e iallafall säker på att han lever... men d e synd att han fejkade sin död... han e ju den bästa rapparen som funnits. önskar att han dyker upp igen... Sant .. men jag tror att om inte han hade fake'at sin död hade han säkert fått skiten för biggies död .. som biggies fick för 2pacs alla trodde att det var att det var biggie då .. .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 After Tupac's death there were rumors that Biggie wanted to do a song called "Dig Him Up" dissing Pac by saying that if people really thought Tupac was alive they should dig him up. Whats that about ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) YooSho editera dina inlägg istället. Redigerad 9 juli, 2005 av emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 YooSho editera dina inlägg istället. Aa men den andra va om en helt annan sak .. ska göra det nästa gång sorry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cosmo10 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Kom in i denna tråden av en slump och har läst lite, Cortez du vet inte vad du snackar om, hur gammal var du när han började sin karriär, visste du ens vem han var när han blev mördad, Dessa skivbolagen är ute efter enbart en sak, PENGAR, 2pac hade aldrig blivit så stor ifall dom inte spridit alla rykten om att han är i liv, Kolla på hans senaste musik som släpps långt efter hans död, det är bara gamla inspelningar som dom mixat ihop och håller betydligt lägre klass än hans gamla musik. Skulle han vara vid liv så skulle dessa låtar aldrig släppts, en så pass känd person som han kan inte hålla sig gömd nånstanns. Finns alltid någon som skulle avslöja det, tror du att han sitter inlåst i en källare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kom in i denna tråden av en slump och har läst lite, Cortez du vet inte vad du snackar om, hur gammal var du när han började sin karriär, visste du ens vem han var när han blev mördad, Dessa skivbolagen är ute efter enbart en sak, PENGAR, 2pac hade aldrig blivit så stor ifall dom inte spridit alla rykten om att han är i liv, Kolla på hans senaste musik som släpps långt efter hans död, det är bara gamla inspelningar som dom mixat ihop och håller betydligt lägre klass än hans gamla musik. Skulle han vara vid liv så skulle dessa låtar aldrig släppts, en så pass känd person som han kan inte hålla sig gömd nånstanns. Finns alltid någon som skulle avslöja det, tror du att han sitter inlåst i en källare? De typ dom ända anledningar som finns att han inte lever, men de finns 10 gånger mer anledningar att han lever så vad ska man tro ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Cortez e du aldrig här inne längre eller ? bara så du vet jag har köpt thug angel som du sa har kommit ut, Tack att du sa det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Cortez e du aldrig här inne längre eller ? bara så du vet jag har köpt thug angel som du sa har kommit ut, Tack att du sa det Mjo då, jag hänger i bakgrunden utan att visa mig, precis som Tupac. cosmo10: Tack, jo, jag vet mycket väl vad jag pratar om. Jepp, jag visste vem han var innan han blev "mördad". Såg han på TV, och hörde hans musik redan när jag var liten. Även mina systrar vet vem han är, och de är runt 23-24, och de lyssnade på honom ibland, vilket ledde till att jag också hörde honom. Ja, skivbolag är ute efter pengar, det är inget nytt? Det vill alla ha. Inklusive Tupac. Tupac var världskänd långt innan han dog, All Eyez on Me-albumet gav han väldigt mycket i PR, och innan Tupac "dog" hade albumet redan sålt platinum 2 gånger om. Faktiskt ännu mer, efter albumet varit ute 7 månader, hade albumet sålt platinum 3 gånger. Inte stor innan hans död? Det är mycket säkert att det bara är gamla inspelningar de här låtarna(vem har påstått nåt annat? Jag säger bara att han är vid liv), men vissa få låtar kan lätt vara nyinspelade. Och den håller inte lägre klass än den förut, möjligtvis på albumet "Loyal to the Game" där inte mycket är som Tupac ville att allmänheten skulle höra det som. Om han varit vid liv, skulle aldrig dessa låtar släppts? Varför inte? Tupac har nog inget emot att folk fortfarande har kvar honom i sina hjärtan. "En så pass känd person kan inte hålla sig gömd nånstans", en sicialansk maffiaboss(av en av de mest kända familjerna) som alla poliser i hela landet letade efter(och fortfarande gör), har hittils hållt sig gömd i över 40 år, och han är vid liv. Han är idag 72 år. Tupac är bra mycket rikare än honom, så jag säger som Tupac: "Du kan få vad du vill, allt handlar om pengar." Dessutom har han setts oräkneliga gånger, och dessutom filmats. Men ingen verkar ju bry sig, så han kan ju lattja runt hur han vill, eftersom ingen tror på att han lever ändå. Skulle nån avslöja det? Ja, det har faktiskt redan vissa band gjort. Fast mer som i koder, t.e.x. "Tupac is still out there". Och flera av hans vänner har sagt att han lever. Media reagerar ju inte, så han kan göra vad han vill. Nej, han är inte i en källare, han går runt var han vill som sagt, ingen tror ju att det är han. Och vad har min ålder med den här saken att göra? Btw, man behöver inte 1 rads mellanrum mellan varje rad. Redigerad 14 juli, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jo ingen visste vem Tupac var innan hans död . Han var inte bara rappare han var ju även skådis, hur kunde han inte vara känd om hans album hade sålt platina? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Aja skitsamma cortez få tro vad han tror så tror vi andra nåt annat o nå mer vad d inte me d.. den här topicen har hållt på nog länge tycker jag personligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Aja skitsamma cortez få tro vad han tror så tror vi andra nåt annat o nå mer vad d inte me d.. den här topicen har hållt på nog länge tycker jag personligen Tro vad du vill du med .. du behöver inte kolla i den här topicen om du inte gillar den .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tro vad du vill du med .. du behöver inte kolla i den här topicen om du inte gillar den .. Ja d är precis vad ja gör.. vem har sagt att ja inte gillar den ja gav min åsikt sen är d inte upp till dig o säga vad ja ska göra o inte göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja d är precis vad ja gör.. vem har sagt att ja inte gillar den ja gav min åsikt sen är d inte upp till dig o säga vad ja ska göra o inte göra... Om du läser vad jag skrev så kanske du göra lite edits på vad du skrev .. och jag sa om du inte gillar den så tänk på ordet om ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om 2pac lever så var gömmer sig Elvis, Curt kobain m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om 2pac lever så var gömmer sig Elvis, Curt kobain m.m. I himlen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts