Ceone Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 4 posts i rad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 100 personer har röstat "ja!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 100 personer har röstat "ja!" Och de fattar jag inte varför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Va ? fattar ingenting ?? sorry att jag har skrivit för mycke men har inte vart inne po länge tycker jag Spelar väll ingen roll.. tryck edit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 4 posts i rad Haha sa ju att jag inte hade vart inne po länge Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Spelar väll ingen roll.. tryck edit Vad menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej men han kanshe bara sover... (spana in dödskalle taueringen på armen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Nej men han kanshe bara sover... (spana in dödskalle taueringen på armen Om du har tänkt po de so e den FAAAAAAKEEE ..!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Om du har tänkt po de so e den <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>FAAAAAAKEEE ..!?!?</span> Rättning: Om du har tänkt PÅ DET SÅ ÄR den FAAAAAAKEEE!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ehm, löjligt lång tråd med ett så simpelt svar - Tupac är lika död som kålmordens grundare! Alltså död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Om du har tänkt po de so e den <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>FAAAAAAKEEE ..!?!?</span> Jo vist fortsätt intala dig sj det så kommer det nog bli bra (ropar EY!! VI HAR EN TILL GALING HÄR!! tar fram en kramasej sj tröja i ett "kudd rum" Bild på den mysiga tröjan Redigerad 5 juli, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Jo vist fortsätt intala dig sj det så kommer det nog bli bra (ropar EY!! VI HAR EN TILL GALING HÄR!! tar fram en kramasej sj tröja i ett "kudd rum" Bild på den mysiga tröjan Ska jag dra historien igen? En kropp ska identifieras, vilken tros vara Tupac Shakur. Afeni Shakur, Tupac's mamma, kommer för att identifera kroppen. Hon säger att det inte är hennes son, eftersom att han saknar 2 tatueringar som Tupac hade. Vid detta tillfälle tas fotot. Redigerad 5 juli, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ska jag dra historien igen? En kropp ska identifieras, vilken tros vara Tupac Shakur. Afeni Shakur, Tupac's mamma, kommer för att identifera kroppen. Hon säger att det inte är hennes son, eftersom att han saknar 2 tatueringar som Tupac hade. Vid detta tillfälle tas fotot. Host* fått betalt av media för att tjäna massa pengar host* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Host* fått betalt av media för att tjäna massa pengar host* ...dock så säger hon själv att Tupac är död. Så jag skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 ...dock så säger hon själv att Tupac är död. Så jag skulle inte tro det. Jasså så har pratat med hans mamma personligen eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Rättning: Om du har tänkt PÅ DET SÅ ÄR den FAAAAAAKEEE!? Jag har vart i spanien kunde inte skriva å men nu i jag tillbaka MOTHERFU**ER haha im back .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vem är mest känd an 2pac och B.I.G?? Var det B.I.G spm mörda 2pac? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vem är mest känd an 2pac och B.I.G?? Var det B.I.G spm mörda 2pac? De bror på i eastside var de ju biggie westside 2pac men ananrs runt i världen så var det 2pac .. nej, de många som tror de men de va inte han .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 tha legend of tupac will never die!!! his kemikal body maybe rotten by now but his rap soul will all ways be there fore his fans!!! Like the wu tang clan says: tupac B.I.G we realy miss you so we realy love you so they know that tupac is still out there! LONG LIVE TUUUUUPAC!!!!!!!!! MY KIIING! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 tha legend of tupac will never die!!! his kemikal body maybe rotten by now but his rap soul will all ways be there fore his fans!!! Like the wu tang clan says: tupac B.I.G we realy miss you so we realy love you so they know that tupac is still out there! LONG LIVE TUUUUUPAC!!!!!!!!! MY KIIING! YaaaaaaaaY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts