Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

2pac e ANTAGLIGEN död.. tills han visar sig... då ändrar ja uppfattning.. de här "grejset" med nummer 7 doesn't make any sense :wub:

då kan ja lika gärna säga att djävulen kommer komma år 2345 för om man lägger ihop 2,3,4 o 5 så blir e år 2345.. så då kommer han tillbaka de året... så då blir de så.. mmm... :P

fattar du hur dåligt de låter... de.. öh... doesn't make any sense at all :shifty:

EDIT: min 1000 post :wacko:

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har aldrig läst eller något om tupac och hans död.

Orkar inte läsa igenom alla 40 sidor, men läste det första inlägget och måste säga att inget som står med där tyder på att han lever, inget.

Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? :P

Och om han levde, borde inte någon sett honom, kanske tagit ngn bild osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte läsa igenom alla 40 sidor, men läste det första inlägget och måste säga att inget som står med där tyder på att han lever, inget.

Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? :shifty:

Here it goes again.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när ni säger att han lever betyder de inte att han inte gör de men bara för andra säger att han gör de betyder de inte att han lever men de finns stuff that doesent make any sense that his alive men de finns fortfarande grejer som visar att han lever men inte direkt lever ..

so don´t be so sure any of you ..?

jag säger: he wanted out of the shit like beeing a G and killing and stuff so don´t pull him back in let him be alone as he wanted ? or ? :teehee:(w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? :teehee:

Han har fastnat på bild, och massvis med människor har rapporterat att de sett honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm och jag såg astrid lindgren igår..

INTE! :teehee:

Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död.

I think you should get the fuck out of here, jag bryr mig inte om han lever men han är dubbelt so bättre en alla andra jävla rappare ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm och jag såg astrid lindgren igår..

INTE! :teehee:

Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död.

1. En av dessa bilderna han fastnat på finns i den här tråden. Leta upp den om du vill se den.

2. Och ja, massvis med människor har rapporterat att de sett honom efter hans "död". Vilket också har diskuterats i tråden. Leta upp det om du vill också.

3. Och till sist... 10 spänn hitåt Nix!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att de tar typ... 4 sekunder att skriva något sådant i paint?

Och vafan, Folk kan väl ha zommat in hans huvud när han levde.. Han hade ju fans ellerhur?

...

Du vet, det var i en tidning i New York. Och jag tror inte att han zoomades in i en stor folkmassa helt ensam förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...