BroDD Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) 2pac e ANTAGLIGEN död.. tills han visar sig... då ändrar ja uppfattning.. de här "grejset" med nummer 7 doesn't make any sense då kan ja lika gärna säga att djävulen kommer komma år 2345 för om man lägger ihop 2,3,4 o 5 så blir e år 2345.. så då kommer han tillbaka de året... så då blir de så.. mmm... fattar du hur dåligt de låter... de.. öh... doesn't make any sense at all EDIT: min 1000 post Redigerad 28 juni, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har aldrig läst eller något om tupac och hans död. Orkar inte läsa igenom alla 40 sidor, men läste det första inlägget och måste säga att inget som står med där tyder på att han lever, inget. Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? Och om han levde, borde inte någon sett honom, kanske tagit ngn bild osv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har aldrig läst eller något om tupac och hans död. Orkar inte läsa igenom alla 40 sidor, men läste det första inlägget och måste säga att inget som står med där tyder på att han lever, inget. Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? Och om han levde, borde inte någon sett honom, kanske tagit ngn bild osv? Here it goes again. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Here it goes again. Hahaha yepp it does Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men när ni säger att han lever betyder de inte att han inte gör de men bara för andra säger att han gör de betyder de inte att han lever men de finns stuff that doesent make any sense that his alive men de finns fortfarande grejer som visar att han lever men inte direkt lever .. so don´t be so sure any of you ..? jag säger: he wanted out of the shit like beeing a G and killing and stuff so don´t pull him back in let him be alone as he wanted ? or ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har aldrig läst eller något om tupac och hans död. Orkar inte läsa igenom alla 40 sidor, men läste det första inlägget och måste säga att inget som står med där tyder på att han lever, inget. Däremot finns det massa frågor, som varför han inte begravdes, men inte gör det honom levande? Och om han levde, borde inte någon sett honom, kanske tagit ngn bild osv? Han har fastnat på bild, och massvis med människor har rapporterat att de sett honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mm och jag såg astrid lindgren igår.. INTE! Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mm och jag såg astrid lindgren igår.. INTE! Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död. I think you should get the fuck out of here, jag bryr mig inte om han lever men han är dubbelt so bättre en alla andra jävla rappare .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död. Ska han skaffa sig ett nytt fan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ska han skaffa sig ett nytt fan? Hahahahha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Två då? tio spänn på att cortez är yoosho!hahaha "thug life, Yoo shoo!" Redigerad 29 juni, 2005 av Nix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mm och jag såg astrid lindgren igår.. INTE! Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död. I saw her on tv .. man kan se alla var som helst .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Precis, alltså är de cortez aäger; "Han har fastnat på bild, och massvis med människor har rapporterat att de sett honom. " bara roligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mm och jag såg astrid lindgren igår.. INTE! Jag tror cortez ska skaffa sig ett nytt fan.. Et levande. så han slipper tjaffsa med alla om han lever eller rä död. 1. En av dessa bilderna han fastnat på finns i den här tråden. Leta upp den om du vill se den. 2. Och ja, massvis med människor har rapporterat att de sett honom efter hans "död". Vilket också har diskuterats i tråden. Leta upp det om du vill också. 3. Och till sist... 10 spänn hitåt Nix! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Orka leta upp en bild? den kan lika gärna vara gammal som ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Två då? Vad ska han med fans till? Han är ju inte ens känd (eller?). Redigerad 29 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hahahah, okjedå. där klantade jag mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Orka leta upp en bild? den kan lika gärna vara gammal som ja... Ajo, kanske därför det står "Tupac alive?" i rubriken i texten relaterad till bilden, och hans huvud har zoomats in. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du vet att de tar typ... 4 sekunder att skriva något sådant i paint? Och vafan, Folk kan väl ha zommat in hans huvud när han levde.. Han hade ju fans ellerhur? ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du vet att de tar typ... 4 sekunder att skriva något sådant i paint? Och vafan, Folk kan väl ha zommat in hans huvud när han levde.. Han hade ju fans ellerhur? ... Du vet, det var i en tidning i New York. Och jag tror inte att han zoomades in i en stor folkmassa helt ensam förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts