Crouching.tiger Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Undrar var Tupac är just nu om han lever.. i samma hemliga lyxvilla som Jim Morrison, John Lennon, Jimi Hendrix, Janis Joplin och Elvis eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Elvis lever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Elvis lever! Ja det var ju någon tant i London (tror jag) som sa att hon hade sett honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Asså de läskigaste e ju faan det här: If you rearrange the letters in the album title Makaveli The Don Killuminati The 7 Day Theory You can make the sentence "Ok on tha 7th u think I'm dead yet I'm really alive". testa själva, jag ahr inte testat själv så jag ska nog de men men men jag önskar att 2pac lever för han e en stor inspiration för mig, och om han lever så blir jag så --> ...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tupac kallade eller kallar sig machiavelli men han ändrade stavningen till makaveli och om man slänger om bokstäverna "k am alive" ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tupac kallade eller kallar sig machiavelli men han ändrade stavningen till makaveli och om man slänger om bokstäverna "k am alive" ... Eller kamavlie. det har ingen betydelse. folk får bara för sig sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan ni inte fixa lite mer bilder på han? Minns knappt hur han såg ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kan ni inte fixa lite mer bilder på han? Minns knappt hur han såg ut... http://images.google.se/images?biw=&q=Tupa...S%C3%B6k+bilder Use google. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Eller kamavlie. det har ingen betydelse. folk får bara för sig sånt. ... eller så var det planerat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag tror att de var planerat han ville ju bli av me allt skit som att va G (gangsta) och rappare för de innebar bara död och skit han ville inte sånt .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Http://www.2pac-online.20m.com/images/ autospy.jpg( obduktionen är så jävla äcklig) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Http://www.2pac-online.20m.com/images/ autospy.jpg( obduktionen är så jävla äcklig) Ledsen, den har redan visats i tråden förut. Och den är fortfarande lika falsk som den var förut. Vilket den kommer fortsätta att vara till Afeni Shakur säger nåt annat(vilket hon inte kommer). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Http://www.2pac-online.20m.com/images/ autospy.jpg( obduktionen är så jävla äcklig) Funkar inte för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Funkar inte för mig Det är för att det är ett stort H i början av länken, du måste ändra det till ett litet. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Http://www.2pac-online.20m.com/images/ autospy.jpg( obduktionen är så jävla äcklig) Okej den e ÄCKLIG men den e falsk och alla vet de .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 *Stor bokstav* http://www.prylguiden.se/?d=10&a=915 Nu blev du glad Cortez? Vote: Nej men jag skulle vilja ha en kanske knapp.. Intressant som fan är det dock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Älskar såna här exempel, tydligt hur våran hjärna fungerar, vi ser mönster där det inte finns. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Om Tupac hade levt(eller om han fortfarande lever!), tänk så kunde han ha blivit president! The First Black American President, one of the most greatest hiphopers Hade nog fört svarta och vita närmare varann( ni fattar vad jag menar) Tror iallafall att Tupac Shakur skulle ha varit en mycket bättre president än Bush Redigerad 27 juni, 2005 av Mr Wise Guy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 *Stor bokstav* http://www.prylguiden.se/?d=10&a=915 Nu blev du glad Cortez? Vote: Nej men jag skulle vilja ha en kanske knapp.. Intressant som fan är det dock Jadå.. ska köpa på releasedagen eller om jag inte kan vänta fixa ännu tidigare och köpa ett exemplar senare. @Mikolan: Och vissa mönster existerar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja det var ju någon tant i London (tror jag) som sa att hon hade sett honom. Skulle varit skumt om han gick runt i london och det bara skulle varit en tant som reagerade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts