pKz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 .hahaha cortez. Så du tropr fortfarande på att han lever.. men dhu! get a life Du tror ju liksom på att han är död, så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Ja, men jag menade att du läst det för flera år sen. Det kan liksom komma nya saker som bevis du vet? Jo jag förstod det men "bevisen" du talar om är bara långsökta konspirationsteorier. Men du Cortez ska vi säga att der räcker såhär för den här gången? För vi spammar och går lite offtopic här o där =P Redigerad 6 juni, 2005 av Mr_Nitty Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Cortez du frågar om han lever på topicens namn. Men vi MÅSTE tro som du eller? Tjaaa, de värkar som de iaf. Så. Topicen kunde likagärna ha hetat "TUPAC LEVER, DE VET JAG (Cortez)" så hade vi kunnat garva lite till åt dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Cortez du frågar om han lever på topicens namn. Men vi MÅSTE tro som du eller? Tjaaa, de värkar som de iaf. Så. Topicen kunde likagärna ha hetat "TUPAC LEVER, DE VET JAG (Cortez)" så hade vi kunnat garva lite till åt dig Hur mår du egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Tupac är död. Sen får alla töntar tycka vafan de vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 .Håller med till 100%!. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Tupac är död. Sen får alla töntar tycka vafan de vill. Hej smartskalle, vad har defineringen "tönt" att göra med om vad man tror på för saker? Smart kan man vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ingen får ju tro annat än vad du tror. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
August Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nix, take a chill-pill. Du verkar ju försöka få Cortez att tro på det du tror? Dubbelmoral? Ja, kanske det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Sitt och mögla framför datorn och vänta på 2 Pac och fortsätt hjärntvätta 12-åringar med ditt propagerande på detta forum. Hej då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nix, take a chill-pill. Du verkar ju försöka få Cortez att tro på det du tror? Dubbelmoral? Ja, kanske det. Jodå, men sålänge ingen kan BEVISA att han lever. Så är min åsikt rätt. Eftersom någon måste ju ha begravt honnom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Sitt och mögla framför datorn och vänta på 2 Pac och fortsätt hjärntvätta 12-åringar med ditt propagerande på detta forum. Hej då. Eh... vem snackar du med? @Nix: Ding-dong. Han är inte begravd. Han har ingen grav. Och hans grav har aldrig funnits. Även om han skulle ha dött(vilket han inte gjorde) så skulle han inte haft nån grav. Dessutom, nästan alla hans närmaste vänner säger att han lever. Redigerad 7 juni, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men öh, vadå. Vart tog hans kropp vägen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men öh, vadå. Vart tog hans kropp vägen då? Den springer väll omkring nånstans i USA? Cortez har fått mig att tro på att tupac lever nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den springer väll omkring nånstans i USA? Cortez har fått mig att tro på att tupac lever nu Mig med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag känner han Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) 2pac är stendöd men som en kompis han lever i mitt hjärta. Redigerad 15 juni, 2005 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Idag är det 2pac:s födelsedag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Idag är det 2pac:s födelsedag. Faktiskt... Grattis på födelsedagen Tupac...Eller ska jag säga Makaveli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Om jag ska börja tro på att han lever så vill jag gärna ta en kopp kaffe och en bulle med han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts