Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Vänta jag fattar inte.

Har 2Pac gjort låtar efter han blev "skjuten"???

Och den bilden på Tupac bland människor har ju nån säkert bara lagt in ett huvud på Tupac, och det var ju massa människor(ögonvittnen) där så hur kunde inte dom känna igen han? :)

Och en sak till...var kommer tupac ifrån? Namnet är ju inte amerikanskt ;P

Ja, han har gjort låtar efter "döden", det släpps fortfarande album med hans namn ju. Har du inte hängt med? =)

Men visst, de mesta på senare album är remixes, och låtar han spelade in innan "döden". Dock så hör man på vissa låtar om man lyssnar på rösten och texten att det inte är mixxat, och han nämner saker som inte fanns/ingen pratade om på den tiden.(Gjort med mening för att lämna ledtrådar för den som lyssnar, eller ett misstag enbart?)

Ett exempel på en sån låt är

Tupac ft. Obie Trice - Hennesey

Nope, huvudet är inte inklistrat. Och ja, säkerhetsvakterna såg honom och det gjorde vissa åskådare också. De sa det ett tag efter det hänt.

Hans namn kommer från inkaspråket(indiander?), och "Tupac Amaru" betyder "Skinande stjärna" och "Shakur" betyder "Tacksam till Gud".

@Perlan: Han trodde inte på nån religion, dock så trodde han starkt på Gud.

@T-Ryder: För mig spelar det roll. Att världshistoriens bästa rappare fortfarande andas.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Get off gtasajten ffs om du ska ha den där jävla attityden, om du skulle läsa allt Cortez skrivit så skulle det nog inte låta lika.

Varför skulle jag läsa allt han skrivit när det har tjatats och diskuterats på olika sidor och forum i flera år redan.

@Cortez, Sluta rid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yea, cuz we're like the biggest wiggez on the internet reppin thug life avatars n' shit.

Och världshistoriens sämsta skämt priset ska nu delas ut...

*dum dum dum*

MR_Nitty!

*klapp klapp klapp*

- (MR_Nitty)Jag vet inte vad jag ska säga... antar att jag suger på skämt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Då ska jag upplysa dig om att det inte var ett skämt. Vilket leder till att du har dålig humor som trodde att det var ett skämt.

Visst, whatever you say.(Antar att du vet vid denna tidpunkt att du beter dig som en skitunge.)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
May be so. Men det var fortfarande inget skämt ärligt talat. Mer en reflektion. Seriöst nu, om det visar sig att 2 Pac lever med konkreta bevis så svär jag att jag ska göra vad fan du vill åt dig. Deal?

Jasså så om han dyker upp igen så fixar du 100 horor åt mig som stannar hos mig hela livet? Jag ser fram emot det.

Btw om man resonerar som dig: =)

Visste du att World Trade Center rasade igår?

Nej, inte en chans

Jo, det rasade, araber körde in i det med ett flygplan.

Nej, det stog i förra veckan, då står det idag.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå om man resonerar som jag? Dålig jämnförelse som inte är relevant över huvud taget.

Visste du att World Trade Center rasade igår?

Nej, inte en chans <-- Här är personen i fråga omedvetande

Jo, det rasade, araber körde in i det med ett flygplan.

Nej, det stog i förra veckan, då står det idag.

Samma sak som jag skulle säga till folk att Eminem hade dött, men ingen skulle ju tro mig så klart. Just för att det är så chockerand. Klart folk skulle tycka jag var förståndshandikappad som säger något sådant. Eller att Bush har bombat sönder Frankrike till nån helt omedvetande person som inte kollat på nyheterna senast timmen och råkat missat det, han skulle ju aldrig tro mig förän han har sett det på nyheterna själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå om man resonerar som jag? Dålig jämnförelse som inte är relevant över huvud taget.

Samma sak som jag skulle säga till folk att Eminem hade dött, men ingen skulle ju tro mig så klart. Just för att det är så chockerand. Klart folk skulle tycka jag var förståndshandikappad som säger något sådant. Eller att Bush har bombat sönder Frankrike till nån helt omedvetande person som inte kollat på nyheterna senast timmen och råkat missat det, han skulle ju aldrig tro mig förän han har sett det på nyheterna själv.

Ja, men jag menade att du läst det för flera år sen. Det kan liksom komma nya saker som bevis du vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...