Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte nog att han är död. nu ska du (cortez) spekulera om han lever... leave the poor man alone...siffran 7-teorin är inget annat än skit... då kan jag lika gärna sitta på ett j*vla forum och göra polls om självaste påven värkligen är död... eller vem vet. kanske Tommy Lee Jones teori om att elvis kanske bara åkte hem (är det är gömt budskap). -_-

edit: Tommy Lee Jones säger det in i filmen Men in Black

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaha

Jag måste ge dig beröm för att du kunde komma på något så dåligt, det här var utan tvekan det dåligaste jag nånsin hört. Jag ser att du hämtar dina rimkunskaper från gamla Fresh Prince repriser, good job, verkligen  -_-

Tackar. Jag bryr mig inte direkt om vad du tycker om vad jag skriver. Jag har passerat den nivån, och du verkar ju väldigt mycket äldre än mig och borde vara visare, och jag kan ge dig att du kan säkert diskutera på en normal nivå, men kan du visa det då? Diskutera utan förolämpningar, jag ville inte dra in förolämpningar här, det var du som drog upp det igen.

Hämtar mina rimkunskaper från Fresh Prince...? Förlåt...? Jag kollar knappt längre på serien. Och enda stället han rimmar på är i introt? Även fast jag kan erkänna att han låter bra i introt.

Mahalo, jag tror du skulle vinna väldigt mycket på om du agerade som en vänligare människa. Och om du nu har kunskaper, andvänd dom på ett bra sätt, istället för att klanka ner på andra utan anledning. Som du håller på nu. Okej, jag tar tillbaka. Du får gärna diskutera vidare i topicen om du har lust, men jag står fast vid min åsikt. Och den kan inte du, Gud(mjo sure att han finns), eller nån jävel på denna jord ändra. Jag dör hellre än att inte stå för min åsikt.

Sen hur man kan berömma en person för att klanka ner på en annan utan anledning är bakom min kunskap. Det enda svaret jag hittar är 14isar.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså, jag är ett jätte stort 2pac fan,

jag har faktigst 2pac kläder på mig just nu,

men tyvär tror jag att han är död :'( :'(

jag skulle kunna offra mitt liv för att få tillbaka honom...

:'( :'( :'(

Jasså .. Tupac-kläder? hmm.. där försvann all respekt jag hade för dig

"HipHop är ej kläderna som du bär" - Feven

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså .. Tupac-kläder? hmm.. där försvann all respekt jag hade för dig

"HipHop är ej kläderna som du bär" - Feven

Inget fel på såna kläder. Men bara för man bär kläder så är man inte hiphop, nej. Men om man ska köpa det, så kan jag rekommendera Homeboy nära PUB i stockholm, man kan t.e.x. köpa en 2pac tshirt och sen kan man få graffitimålat av ett proffs vad man vill på tröjan. T.e.x. "thug life" där magen är under tshirten. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget fel på såna kläder. Men bara för man bär kläder så är man inte hiphop, nej. Men om man ska köpa det, så kan jag rekommendera Homeboy nära PUB i stockholm, man kan t.e.x. köpa en 2pac tshirt och sen kan man få graffitimålat av ett proffs vad man vill på tröjan. T.e.x. "thug life" där magen är under tshirten. =)

Och det kostar? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det kostar? :P

Är inte helt säker. Men jag har hört att det går på 600 kr. Men det beror ju också på vilket klädesplagg man köper. Sen säljer de även skärp där man kan få vad man vill "skrivet" på det. Men för att vara säker på det, kanske man borde gå till affären in person. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...