Master_sage Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag menar att Posner inte är någon Amatör.. Men tupac är typ ganska död. Aha! Jag får be om ursäkt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tupac kommer när ni minst anar det, och Maholo, Dra från topicen. Varför ska Mahalo dra? Är detta en debatt-topic eller en tupac-lever-och-är-absolut-inte-död-topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Tupac kommer när ni minst anar det, och Maholo, Dra från topicen. Huh? Mahalo äger den här topicen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Huh? Mahalo äger den här topicen! Näe, sorry. Det var Cortez som startade den, så det är han som äger den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Näe, sorry. Det var Cortez som startade den, så det är han som äger den. Okej om jag uttrycker mig så här. Det vettigaste som skrivs i den här topicen, skrivs av Mahalo. Edit: Enligt mig åsikt. Så hacka inte på den. Redigerad 28 april, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 http://media.livingwithstyle.com/files/1/8/1/3/1813-tupac-shakur_thumb.jpg haha hittar större senare men LOOK ALIVE BITCH! han såver nog bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Han kanske lever, han kanske är stendöd. Vad gör det för skillnad om han lever, när han (om han nu lever) tydligen vill leva ett liv i hemlighet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Han kanske lever, han kanske är stendöd. Vad gör det för skillnad om han lever, när han (om han nu lever) tydligen vill leva ett liv i hemlighet HAHA, detta e nog det vettigaste jag läst i denna topic hitills!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 HAHA, detta e nog det vettigaste jag läst i denna topic hitills!!!!!!!! Kunde du inte riktigt bestämma vilken smiley du skulle ta där eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Mahalo, han diskuterar som en kruka Både han och hans familj är nog sjuka Man tycker han bara skämmer ut sig på forumet, när ska han sluta? Man känner för att honom i huvudet skjuta Aa, av det skulle man njuta Han har inte tillräckligt i huvudet för att kunna rita en ruta Man kanske ska sätta ögonbindel på honom, sätta honom i en skuta Med en sjöman ska man pruta Sjömannen hann inte tveka Han och hans män var inte veka Slängde ut Mahalo i havet på en eka Och i den var det hål Den läckte som ett såll Nu upptäcker Mahalo att han är bunden, och detta är inget spratt Han sjunker mot sin död, medans han tänker "Var är min hatt?!" Hahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaha Jag måste ge dig beröm för att du kunde komma på något så dåligt, det här var utan tvekan det dåligaste jag nånsin hört. Jag ser att du hämtar dina rimkunskaper från gamla Fresh Prince repriser, good job, verkligen Redigerad 28 april, 2005 av Mahalo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Tupac kommer när ni minst anar det, och Maholo, Dra från topicen. Okej jag ska dra, snälla skada mig inte stick pajas, du känner dig bara förvirrad för att sakerna jag säger känns rimliga och du börjar tveka på att Tupac skulle vara vid liv. Håll fast vid dem känslorna så får du se att du kommer må mycket bättre. Same goes for you Cortez din lilla twigga, istället för att försöka diskutera som en normal människa så vill du få bort mig från den här tråden, bara för att på en depraverad nivå så förstår du att det jag säger är förnuftigt och att dem här 35 sidorna har bara varit fögäves. PS: verbalt munhugg innebär att vi diskuterar genom skrift och inte mun mot mun, och ja, mun mot mun, skärm mot skärm, i vilket fall som helst så finns det inget du kan säga som kan mätas gentemot mig, och med tanke att jag har majoriteten på min sida ( Mademan, Funny, Spanky, och R2D2) så borde du förstå detta. Din vän Mahalo. Redigerad 28 april, 2005 av Mahalo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Inte bara dom... mahalo YOU ROCK!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Har alltid haft den uppfattningen att Cortez har varit en som står för sin åsikt trots kritik. Men nu sjunker han till en riktigt låg nivå. Go Maholo, your opinion is my opinion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 PS: verbalt munhugg innebär att vi diskuterar genom skrift och inte mun mot mun, och ja, mun mot mun, skärm mot skärm, i vilket fall som helst så finns det inget du kan säga som kan mätas gentemot mig, och med tanke att jag har majoriteten på min sida ( Mademan, Funny, Spanky, och R2D2) så borde du förstå detta. Du har mig med dig. Och...dra inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 http://media.livingwithstyle.com/files/1/8/1/3/1813-tupac-shakur_thumb.jpg haha hittar större senare men LOOK ALIVE BITCH! han såver nog bara Postats ett antal ggr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaha Jag måste ge dig beröm för att du kunde komma på något så dåligt, det här var utan tvekan det dåligaste jag nånsin hört. Jag ser att du hämtar dina rimkunskaper från gamla Fresh Prince repriser, good job, verkligen Vem skrev den där quoten? jag orkar inte leta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vem skrev den där quoten? jag orkar inte leta Maholo kanske? Hoppas att du var ironisk annars så är du trög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Cortez; Vilken låt tycker du är den bästa tupac låten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Själv....så tror jag att Tupac lever,och att han kommer dyka upp igen på något speciellt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Cortez; Vilken låt tycker du är den bästa tupac låten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts