Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Näe, sorry. Det var Cortez som startade den, så det är han som äger den.

:P

Okej om jag uttrycker mig så här. Det vettigaste som skrivs i den här topicen, skrivs av Mahalo.

Edit: Enligt mig åsikt. Så hacka inte på den. :(

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mahalo, han diskuterar som en kruka

Både han och hans familj är nog sjuka

Man tycker han bara skämmer ut sig på forumet, när ska han sluta?

Man känner för att honom i huvudet skjuta

Aa, av det skulle man njuta

Han har inte tillräckligt i huvudet för att kunna rita en ruta

Man kanske ska sätta ögonbindel på honom, sätta honom i en skuta

Med en sjöman ska man pruta

Sjömannen hann inte tveka

Han och hans män var inte veka

Slängde ut Mahalo i havet på en eka

Och i den var det hål

Den läckte som ett såll

Nu upptäcker Mahalo att han är bunden, och detta är inget spratt

Han sjunker mot sin död, medans han tänker "Var är min hatt?!"

Hahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaha

Jag måste ge dig beröm för att du kunde komma på något så dåligt, det här var utan tvekan det dåligaste jag nånsin hört. Jag ser att du hämtar dina rimkunskaper från gamla Fresh Prince repriser, good job, verkligen >_<

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tupac kommer när ni minst anar det, och Maholo, Dra från topicen.

Okej jag ska dra, snälla skada mig inte :(

>_< stick pajas, du känner dig bara förvirrad för att sakerna jag säger känns rimliga och du börjar tveka på att Tupac skulle vara vid liv. Håll fast vid dem känslorna så får du se att du kommer må mycket bättre. Same goes for you Cortez din lilla twigga, istället för att försöka diskutera som en normal människa så vill du få bort mig från den här tråden, bara för att på en depraverad nivå så förstår du att det jag säger är förnuftigt och att dem här 35 sidorna har bara varit fögäves.

PS: verbalt munhugg innebär att vi diskuterar genom skrift och inte mun mot mun, och ja, mun mot mun, skärm mot skärm, i vilket fall som helst så finns det inget du kan säga som kan mätas gentemot mig, och med tanke att jag har majoriteten på min sida ( Mademan, Funny, Spanky, och R2D2) så borde du förstå detta.

Din vän

Mahalo.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS: verbalt munhugg innebär att vi diskuterar genom skrift och inte mun mot mun, och ja, mun mot mun, skärm mot skärm, i vilket fall som helst så finns det inget du kan säga som kan mätas gentemot mig, och med tanke att jag har majoriteten på min sida ( Mademan, Funny, Spanky, och R2D2) så borde du förstå detta.

Du har mig med dig.

Och...dra inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaha

Jag måste ge dig beröm för att du kunde komma på något så dåligt, det här var utan tvekan det dåligaste jag nånsin hört. Jag ser att du hämtar dina rimkunskaper från gamla Fresh Prince repriser, good job, verkligen ^_^

Vem skrev den där quoten?

jag orkar inte leta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...