Funnylin Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 om 2pac levde skulle han väll ändå vara typ 100 år? Smart. Många rappare som är födda 1905. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Naej, han var 25 när han "dog". (Tror jag...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ÄH. lever 2pac lever elvis. Jo, de var ju verkligen kompisar och så, så de gjorde nog upp stora konspirationer tillsammans. För att ni dumskallar (mm, jag menar just dig) ska förstå att detta är ett skämt så ska det väl tilläggas att jag mycket väl vet att Tupac Shakur föddes under 70-talet, under vilket decennium Elvis kolade. *dansar bort till tonerna av Funky President... listen to the MAN, yeah...* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tupac - Ghost: "I'mma come back... and take back what's mine..." "Do you believe in ghosts, mothafucka'?" F'låt om nån redan har skrivit det. Tack till Crice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Här är en film som bär postade i sin nya, men låsta, topic! http://www.multi.fi/~spine/2pac/pac2.wmv Och den länken har jag tyvärr redan skrivit ett par sidor bak i topicen. Han kanske fick den från den här topicen? Men det är bra att du deltar. =) Han föddes 1971 16 juni i Brooklyn. Han "dog" den 13 september 1996 på sjukhus i Las Vegas om jag minns rätt. @pottzork: Han är/skulle inte vara 100 år, han skulle vara/är 33, 34 i juni. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Och den länken har jag tyvärr redan skrivit ett par sidor bak i topicen. Han kanske fick den från den här topicen? Men det är bra att du deltar. =) Han föddes 1971 16 juni i Brooklyn. Han "dog" den 13 september 1996 på sjukhus i Las Vegas om jag minns rätt. @pottzork: Han är/skulle inte vara 100 år, han skulle vara/är 33, 34 i juni. Vet di registreringsnummret på hans bil innan han dog också? eller kanske hans post samt hemadress. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vet di registreringsnummret på hans bil innan han dog också? eller kanske hans post samt hemadress. Jag tror inte direkt att han bor kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Vet di registreringsnummret på hans bil innan han dog också? eller kanske hans post samt hemadress. Nja, jag vet i alla fall att han åkte i en vit limo. Och sen åkte Suge Knight "1 mile"(inte säker på vad det är i svenska mil/km) åt andra hållet. Jag har sett bilder på hans hus i alla fall. Eller det som var hans hus. Finns bilder på tupacfans.com Kolla "His House". Eller ja, öhm... Så där tror jag det var i alla fall. Jag fick en osäker känsla precis. Redigerad 26 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Nja, jag vet i alla fall att han åkte i en vit limo. Och sen åkte Suge Knight "1 mile"(inte säker på vad det är i svenska mil/km) åt andra hållet. Jag har sett bilder på hans hus i alla fall. Eller det som var hans hus. Finns bilder på tupacfans.com Kolla "His House". Eller ja, öhm... Så där tror jag det var i alla fall. Jag fick en osäker känsla precis. Flott trädgård. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Angående videon så ser d ju som 2pac.. men ja tror inte han skulle va så oförsiktig att han visa sig så.. han skulle va lite mer skygg typ bära huva eller nåt.. d e va ja tro bara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Angående videon så ser d ju som 2pac.. men ja tror inte han skulle va så oförsiktig att han visa sig så.. han skulle va lite mer skygg typ bära huva eller nåt.. d e va ja tro bara. Vem säger att han står på gatan? Han kanske är hemma hos någon polare så komemr det lite papparazzi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vem säger att han står på gatan? Han kanske är hemma hos någon polare så komemr det lite papparazzi! Tycker det är lite skumt att alla ser att det är nån som står med kamera om jag vore tupac skulle jag typ skrika "oh fuck! get that dude and his camera!" han vill ju att folk ska tro att han är död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Tycker det är lite skumt att alla ser att det är nån som står med kamera om jag vore tupac skulle jag typ skrika "oh fuck! get that dude and his camera!" han vill ju att folk ska tro att han är död Kanske han gjorde? Men man kan ju ha en kamera som sänder till en bil som i sin tur spelar in. Redigerad 26 april, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tycker det är lite skumt att alla ser att det är nån som står med kamera om jag vore tupac skulle jag typ skrika "oh fuck! get that dude and his camera!" han vill ju att folk ska tro att han är död Och nu har vissa sett videon, men enligt dom är han ändå död. Han kanske har förstått att han inte behöver gömma sig nåt vidare längre, för folk tror ändå inte att det är han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hahahahah, det där var ju seriöst, verkligen. TUPAC LEVER!!! och han står ute på gatan nånstans i Los Angeles och röker en gås med en bunt nollor, ja så kan det gå. Jag har lite svårt att tro att en tidskrift som heter "Holla Back" producerar något annat än smörja. Jävla kapitalistiska svin försöker bara kränga sin vidriga tidning , det är sorgligt, låt mannen vila i frid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Hahahahah, det där var ju seriöst, verkligen. TUPAC LEVER!!! och han står ute på gatan nånstans i Los Angeles och röker en gås med en bunt nollor, ja så kan det gå. Jag har lite svårt att tro att en tidskrift som heter "Holla Back" producerar något annat än smörja. Jävla kapitalistiska svin försöker bara kränga sin vidriga tidning , det är sorgligt, låt mannen vila i frid. Mjo, bunt nollor. Långa killen i videoklippet återfinns i flera av Tupac's videos. De andra är medlemmar i The Outlawz. Var vänlig och inte yttra dig om saker du inte vet nåt om. Och Grand Master är nog inte nån som "sprider massa smörja" du. Redigerad 26 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Cortez kan du inte lägga upp nån Ny och Fräsh bild på Tupac så livar det upp tråden lite mer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vem säger att han står på gatan? Han kanske är hemma hos någon polare så komemr det lite papparazzi! Ingen säger att han står på gatan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Och en sak till.. ifall d e fejk d där så e d en jävulsk lik look-a-like.. kanske darför dom heter look-a-like Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Outlaws och en lång kille i Tupac videos, hahah vilka storfräsare hörru. Jag ska inte yttra mig om saker jag inte förstår minsann, jasså du var nog ett riktigt stort fan av Tupac innan han dog? hahaha knappast, du kan inte varit mer än 7-8 år när han dog. Så kom inte med dina idiotiska antydningar om att jag inte skulle förstå vad snackas om här. Till skillnad från dig är jag ett stort fan av Tupac och inte en av dessa dårar som fått för sig att han fortfarande är vid liv. Tro mig jag har varit i precis samma tankebana som dig en gång i tiden men det har inte lett till något vettigt, visst var jag lite fundersam ett tag, men då han misslyckades att dyka upp på den planerade återkomsten från döden på en viss Snoop Dogg konsert för 2 år sen, så kan man lugnt säga att det inte finns mycket att hoppas efter. Ja nu till lite annat, om Tupac skulle vara vid livet, så skulle han inte vara dum nog att stå mitt på gatan där vem somhelst kan se honom, och om Tupac skulle vara i livet så tycker jag att Grand Master förtjänar en spark på fittan för att avslöjat detta bara för att sälja en sketen tidning. Lite mer respekt för mannen borde han ha. Lurendrejeri är vad detta är. Han är smart nog att veta att människor går på vad somhelst. Så tills den dag Tupac hoppar fram i tvrutan och säger: tjingeling allihopa jag skojade bara i 9 år ganska kul va? så kan jag lugnt säga att mannen är stendöd. Deal with it! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts