Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu tycker jag att vi ska lägga ner denna tråd och låta Tupac

vila i frid! R.I.P

Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... >_<

Antagligen skulle man höra av honom i media!

Redigerad av EBBA_GRÖN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vila i frid! R.I.P

Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... >_<

Hmm, jo...

Men om han fakat sin död så är det ju inte så konstigt om han inte hör av sig.

Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss en video på MTV. 'Ghetto Gospel'. Såg ut som Afeni var med i videon, och videon visade ett liv i USA's getto. Jag tror dom visar 2Pac's liv och dom hedrar som 2Pac i den videon. Känns som om dom vill visa att han är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss en video på MTV. 'Ghetto Gospel'. Såg ut som Afeni var med i videon, och videon visade ett liv i USA's getto. Jag tror dom visar 2Pac's liv och dom hedrar som 2Pac i den videon. Känns som om dom vill visa att han är död.

Läskigt, såg också den!

Onödigt inlägg? Mjähähähä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den J*vla obduktions bilden e så fake den kan bli....till & med 2pac's egen mamma

säger att den e fake....man får ju inte ens se ansiktet....PLUS så e det den ända Obduktins bilden som e släppt....och varför släppa ut en obduktions bild och inte en dödsförklaring???

ett desperat "MOVE" för att folk ville se hans dödsförklaring,men den fanns inte..

så dom fake'ade en bild för att folk skulle bli tysta.....och dom kan också ha fake'at att hon var med när han dog...och klart det bara finns dokumentärer om att han e död..FÖR DET E JU MENINGEN ATT FOLK SKA TRO DET DITT PUCKO!!!

annars hade det varit såhär: Nu kommer en dokumentär om 2pac's död, men vi alla vet att han lever, men vi vill inte göra en dokumentär om det, för det är ju inget intressant!!!

//Shady_4_life

Jaha din jävla besserwisser fel o tagga ner lite...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vila i frid! R.I.P

Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... :angry:

Håller nog med.

Kan rappare (eller om det nu är hip-hopare man ska säga för att inte bli halshuggen) med sina stora käftar hålla tyst i 11 år eller vad det nu är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller nog med.

Kan rappare (eller om det nu är hip-hopare man ska säga för att inte bli halshuggen) med sina stora käftar hålla tyst i 11 år eller vad det nu är?

Kanske det? ^_^

det är klart man kan gömma sig i 11 år .. ? och varför skulle det tas upp i media? Jo, för att han är "död"! :angry:

jag hoppas att han lever :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄH. lever 2pac lever elvis. :P

(och båda är stendöda)

om 2pac levde skulle han väll ändå vara typ 100 år?

ej insatt i rap eller hiphop eller va de nu va som han HÖLL på med.

så. hur dog han? stjuten eller nå shit eller? var e kroppen? :unsure:

Han skulle inte ha varit 100 år?

fråga cortez han kan datumen :)

"dog" inte han typ 1994 eller nåt? Tupac kanske var i 30-års åldern och 30+11 = 41 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...