Mr.Magic Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Nej det tror jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Går det fortfarande nånstans? Damöb altså. Går det inte på svt1 eller svt2, osäker . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Går det inte på svt1 eller svt2, osäker . Eller typ barnkanalen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) EDIT: Felquotat, doh Redigerad 21 april, 2005 av Ando Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Nu tycker jag att vi ska lägga ner denna tråd och låta Tupac vila i frid! R.I.P Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... Antagligen skulle man höra av honom i media! Redigerad 22 april, 2005 av EBBA_GRÖN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Nu tycker jag att vi ska lägga ner denna tråd och låta Tupac vila i frid! R.I.P Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... Antagligen skulle man höra av honom i media! Hmm, jo... Men om han fakat sin död så är det ju inte så konstigt om han inte hör av sig. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Hmm, jo... Men om han fakat sin död så är det ju inte så konstigt om han inte hör av sig. Eller? Det förstås..han kanske var så känd så han inte orkade mer.. så han fejkar sin död så han kan bo HELT ensam! Redigerad 22 april, 2005 av EBBA_GRÖN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Såg nyss en video på MTV. 'Ghetto Gospel'. Såg ut som Afeni var med i videon, och videon visade ett liv i USA's getto. Jag tror dom visar 2Pac's liv och dom hedrar som 2Pac i den videon. Känns som om dom vill visa att han är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Han är död det är bara att acceptera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Låten som han skulle ha spelat in skulle kunnat vara Fuck Dre. Låter onekligen som han är med i den men det kan lika gärna vara inklippt. Låter som eminem kör refrängen så. Men kolla upp låten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Såg nyss en video på MTV. 'Ghetto Gospel'. Såg ut som Afeni var med i videon, och videon visade ett liv i USA's getto. Jag tror dom visar 2Pac's liv och dom hedrar som 2Pac i den videon. Känns som om dom vill visa att han är död. Läskigt, såg också den! Onödigt inlägg? Mjähähähä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Låten som han skulle ha spelat in skulle kunnat vara Fuck Dre. Låter onekligen som han är med i den men det kan lika gärna vara inklippt. Låter som eminem kör refrängen så. Men kolla upp låten. Fuck Dre lyrics: http://www.ohhla.com/anonymous/rap_comp/2G...uck_dre.2g4.txt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Den J*vla obduktions bilden e så fake den kan bli....till & med 2pac's egen mamma säger att den e fake....man får ju inte ens se ansiktet....PLUS så e det den ända Obduktins bilden som e släppt....och varför släppa ut en obduktions bild och inte en dödsförklaring??? ett desperat "MOVE" för att folk ville se hans dödsförklaring,men den fanns inte.. så dom fake'ade en bild för att folk skulle bli tysta.....och dom kan också ha fake'at att hon var med när han dog...och klart det bara finns dokumentärer om att han e död..FÖR DET E JU MENINGEN ATT FOLK SKA TRO DET DITT PUCKO!!! annars hade det varit såhär: Nu kommer en dokumentär om 2pac's död, men vi alla vet att han lever, men vi vill inte göra en dokumentär om det, för det är ju inget intressant!!! //Shady_4_life Jaha din jävla besserwisser fel o tagga ner lite... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Nu tycker jag att vi ska lägga ner denna tråd och låta Tupac vila i frid! R.I.P Och dessutom...vart skulle han hålla hus nu OM han levde? Tror ni verkligen att ingen skulle höra av honom? Jag tror faktiskt inte att Tupac bara skulle hålla käften nu... Antagligen skulle man höra av honom i media! Håller nog med. Kan rappare (eller om det nu är hip-hopare man ska säga för att inte bli halshuggen) med sina stora käftar hålla tyst i 11 år eller vad det nu är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Håller nog med. Kan rappare (eller om det nu är hip-hopare man ska säga för att inte bli halshuggen) med sina stora käftar hålla tyst i 11 år eller vad det nu är? Kanske det? det är klart man kan gömma sig i 11 år .. ? och varför skulle det tas upp i media? Jo, för att han är "död"! jag hoppas att han lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Tupac is alive Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Här är en film som bär postade i sin nya, men låsta, topic! http://www.multi.fi/~spine/2pac/pac2.wmv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ÄH. lever 2pac lever elvis. (och båda är stendöda) om 2pac levde skulle han väll ändå vara typ 100 år? ej insatt i rap eller hiphop eller va de nu va som han HÖLL på med. så. hur dog han? stjuten eller nå shit eller? var e kroppen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 ÄH. lever 2pac lever elvis. (och båda är stendöda) om 2pac levde skulle han väll ändå vara typ 100 år? ej insatt i rap eller hiphop eller va de nu va som han HÖLL på med. så. hur dog han? stjuten eller nå shit eller? var e kroppen? Han skulle inte ha varit 100 år? fråga cortez han kan datumen "dog" inte han typ 1994 eller nåt? Tupac kanske var i 30-års åldern och 30+11 = 41 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 30+11 = 41 ÄH. som ni säkert sätt i nån annan tråd så är jag meningslös på matte. BTW visste jag ej när han dog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts