Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En sak att säga till dig CRICE din jävla bög om du förolämpar mitt hemspråk en gång till så åker du på så jävla mycket stryk att du kommer att få joina Tupac i den jävla böghimlen han bor i, så du kan vara han lilla biatch.

*Varning*

Edit: *Hybernatad i en vecka*

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem är omogen här egentligen, du heter ju för helvete weener. Jag skriver bara en massa dumma saker om er för att ni sprider en massa rykten om att någon som egentligen är död är levande utan några som helst troliga bevis. Ni använder er bara av en massa teorier som kan vara en ren slump.

Jag skiter i vad fan ni säger om G-unit och det tror jag att de också gör. De får bara mer och mer pengar på sådana kommentarer som ni kommer med. Dagens HIP HOP handlar bara om pengar nuförtiden och det har den handlat om ända sedan 80-talet. HIP HOPEN under 70-talet är sann HIP HOP, men ni fanns inte på den tiden så ni har inte kunnat uppleva den enda ljusa och sanna sidan av HIP HOPEN.

I rest my case. Den här konversationen är avslutad och jag avslutar den nu innan det går riktigt illa och för att någon här måste visa den vuxna sidan.

Tack för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhh det finns inget härligare att påminnas om 70 talets fantastiska rapscen, mm ett helt årtionde innan det utvecklades också, fantastiskt. Hip hop fanns inte på 70talet lilla vän, kan tänkas att underground rapscenen utvecklades nån gång på slutet av 70talet, men sann hip hop från 70 talet som du nu kallar det existerar inte.

Men det e bra grabben jag tycker om dig du är korkad, och det gillar jag, du kommer först ut och säger att G-unit är världens bästa grupp, sen får du för dig att du är emot den kommersialism dem står för, HA!!! du har säkert g-gunit sneakers på dig, ge upp pojkspoling du är väldigt korkad, och jag blir förvånad om du ens kan äta med gaffel och kniv.

Biggie smalls kan inte mätas med Tupac på någon slags nivå, men du har rätt han är död, och 50 cent borde ha dött den där dagen han fick nio kulor i sig, så att vi hade sluppit den här jävla hysterin han skapat.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skiter i vad fan ni säger om G-unit och det tror jag att de också gör. De får bara mer och mer pengar på sådana kommentarer som ni kommer med. Dagens HIP HOP handlar bara om pengar nuförtiden och det har den handlat om ända sedan 80-talet. HIP HOPEN under 70-talet är sann HIP HOP, men ni fanns inte på den tiden så ni har inte kunnat uppleva den enda ljusa och sanna sidan av HIP HOPEN.

Om du tycker alla snackar skit om G-unit och dig kan du ju lägga ner det eftersom du snackar skit om Tupac och Weener och Crice.

Ville bara få det sagt... ska sluta snacka nu!

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att borde ta reda på mer om HIP HOP innan du kan jämföra dig med mig. Att HIP HOP inte fanns på 70-talet är lika sant som att jorden är platt. så var inte barnslig nu, och du jag tycker inte om när ni tonåringar använder er av sådant språk.

PS I fortsättningen välj dina fiender lite mer försiktigare.

Jag försöker bara skapa fred nu så att det inte spårar ur. så jag tycker nog att det är bäst att du håller dig undan, allvar!!!

En sista sak låt alla tro på vad de vill att bråka leder ingen vart krig föder bara nytt krig och tro mig jag vet vad krig är jag har varit med om det i verkligheten, jag har förlorat många vänner i onödan på grund av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att borde ta reda på mer om HIP HOP innan du kan jämföra dig med mig. Att HIP HOP inte fanns på 70-talet är lika sant som att jorden är platt. så var inte barnslig nu, och du jag tycker inte om när ni tonåringar använder er av sådant språk.

Jag försöker bara skapa fred nu så att det inte spårar ur. så jag tycker nog att det är bäst att du håller dig undan, allvar!!!

En sista sak låt alla tro på vad de vill att bråka leder ingen vart krig föder bara nytt krig och tro mig jag vet vad krig är jag har varit med om det i verkligheten, jag har förlorat många vänner i onödan på grund av det.

Hiphop kom till 70/80tal, så plugga din hiphop lite bättre nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YO,YO,YO....Asså till att börja med så tyckte jag att du sa att du sket i 2pac,nån timme senare så skyddar du 2pac igen, och så håller du på hela tiden??!!! >_<

Och jag måste säga att jag e ett fan av 50cent & G-unit, men dom e inte super bra, dom har väl nån bra låt( min åsikt )...

och vad fan e det med att du hotar folk, du e 16 bast, bor på rosengård och beter dig som nån FAKE ASS BIATCH, som kaxar sig väldigt mycket, och jag e inte rädd för dig, så börja inte hota mig...jag vet din sort; eehh killen, du dissa maj, jag ska skicka min släkt på daj!!....tro mig, jag har kontakter, jag kan ta reda på allt om dig, så passa dig....jag tycker att du borde bli bannad för gott....

och väx upp för fan, som 2pac sa: Keep your faith and your mind, when we're continue growing, one day at a time...

PS.oohh...just det:titta bakom dig när du e ute, och sov med ena ögat öppet :blink:

//Shady_4_life

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första så kommer jag inte från nån jävla rosengård. För det andra så borde du gissa på en högre ålder och för det tredje så har inte du tid att lyssna på g-unit eller några andra artister för att du är så jävla förälskad i whiteboy eminem, som du säkert har bilder på i hela ditt rum och som du runkar till varje kväll.

PS du kan ta din jävla familj och köra upp den i din röv så du har lite underhållning i några timmar.

Redigerad av The General
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad fan är det där för grabb?

The General: Snälla fortsätt skriv, humor förgyller natten:)

Eller blev han hybernatad? Skitsamma, låt han kunna skriva. Mer humor åt folket=)

Håller med! Detta var kul. >_<

Jaja, bråka inte med The General, han är cool. (INTE)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är omogen här egentligen, du heter ju för helvete weener. Jag skriver bara en massa dumma saker om er för att ni sprider en massa rykten om att någon som egentligen är död är levande utan några som helst troliga bevis. Ni använder er bara av en massa teorier som kan vara en ren slump.

I rest my case. Den här konversationen är avslutad och jag avslutar den nu innan det går riktigt illa och för att någon här måste visa den vuxna sidan.

Tack för mig

"HipHop" av en nära vän till mig som är väldigt inne i "hipop"

Jag har efter mycket studerande och funderande listat ut

att ordet hiphop inte betyder någonting.

Ordet kom till när nån journalist såg att folk

dansade häftigt på gatan, och bestämde sig för att

skriva om det. Han refererade till dansen som "a hip hop",

vilket betyder "en häftig dans". Sen missuppfattade folk

det och började få för sig en massa olika saker om vad

hiphop var, medan de som levde enligt filosofin (pyssla

med kultur istället för brottslighet och battla istället

för att slåss) inte hade någonting med ordet att göra.

Ordet fick fäste, och det var bara lite glappt i början.

Sedan kom G-funken. Gangsterrapparna förespråkade våld med

en typ av musik som lät som vad som hade kallats hiphop.

Ordet förlorade den logik som hade funnits i och med att

musiken delades från filosofin. Nuförtiden bryr sig ingen

om filosofin och logiken, och slänger med ordet hursomhelst.

Sist jag kollade stod Sean Paul med på hiphop-singellistan.

Sean Paul har inget med filosofin att göra, och inte musiken heller,

då han gör dancehall. Sedan finns det folk som säger "hiphop är den

musikstil som man rappar i". Det kan inte heller stämma, eftersom det

är som att säga att all musik man sjunger i är opera. Det är ju helt

befängt. Man rappar i otroligt många musikstilar. Skillnaden mellan

Seron och 50 Cent är ungefär lika stor som skillnaden mellan Rage

Against the Machine och Ultima Thule. Skillnaden mellan Ugly

Duckling och The Latin Kings är ungefär lika stor som skillnaden

mellan The Beatles och Metallica. Det är ingen idé att säga hiphop

längre, eftersom ingen förstår vad man menar. Om någon kallar

mig hiphoppare, så rättar jag dem och säger at jag är

.... Om du som läser har några invändningar,

så skulle jag gärna vilja höra dem.

Annan intressant tanke, på sidan om (fast under):

Om en gitarrist plagierar ett solo av en annan gitarrist,

och den sistnämnde gitarristen utmanar den andre på ett battle

i gitarrspel... Är han en hiphoppare då?

// ...

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I sanningens namn får jag väl slå ett slag för Cortez som är den enda som faktiskt bidrar något till den generellt sett väldigt meningslösa tråden. Kommentarer som "Tupac är död! MUAHAHAHA!", "Hoppas du också dör, precis som Tupac!!" och liknande får er bara att se löjliga ut. Eftersom ett flertal i trådens början gick emot Cortez idéer (jag inkluderad) så fick tydligen vissa för sig att Cortez satt i något slags utsatt situation, och går nu emot honom med kommentarer som inte kan klassas som annat än irrelevant spam.

Lås, snälla.

Spa...ja det kanske det var, men det var ju som jag sagt ett skämt så jag ser inte att jag skunkit nå lägre alls! Tvärtom ni som hittar på att det jag skrev var lågt tycker jag är rätt låga själva....det står ju faktiskt att det var ett skämt! Och jag kan inget annat än skämta när det gäller tupac, jag vet ju liksom inte nåt om honom! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första så kommer jag inte från nån jävla rosengård. För det andra så borde du gissa på en högre ålder och för det tredje så har inte du tid att lyssna på g-unit eller några andra artister för att du är så jävla förälskad i whiteboy eminem, som du säkert har bilder på i hela ditt rum och som du runkar till varje kväll.

PS du kan ta din jävla familj och köra upp den i din röv så du har lite underhållning i några timmar.

Snacka inte skit om Eminem.Han är bra.Och inga rasistiska ord eller förnedringar annars kommer alla få varningar och jag kommer reporta er som snackar skit om varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen en smart person! :)

Vad vet du om smarta personer? Du verkar ju superkorkad själv. Och du verkar inte kunna nåt om hiphop heller. Och du, du är inte cool med dina "ööh kör upp den i din mammas röv"-kommentarer. Vi vet alla att du har problem i din skalle, så sluta lek cool och uppkäftig över internet.

Och sluta prata om folk du inte vet nåt om. Du har inte ens hört en enda låt från Tupac,

så prata inte om nåt du inte vet nåt om. Speciellt inte döma nån. Jag kan döma dig.

Du är en liten snorunge som leker cool bakom din skärm, och babblar en massa skitsnack om att dina polare blivit dödade. Du är liten och ynklig, och har inga muskler, och aldrig ens hållit i en mick. Du lyssnar på G-unit och tycker dom är det bästa som finns inom hiphopen(det är väl typ den enda gruppen du kan?), med andra ord kan du inget om hiphop.

Edit: Och ja, en annan sak. Du skulle lämna den här tråden sa du ju? Och du skulle uppföra dig "vuxet". Hmm jo, du. Kommentarer som hota andra utan anledning, och slänga skit på artister du inte vet nåt om. Och vad har du emot Eminem? Han har tagit sig från absolut botten till toppen. Folk dömer honom bara för han är känd. Han började

sin karriär i en husvagn tillsammans med sin dotter och en galen morsa(påminner om 8 mile va? Mjo, för den är baserad på hans riktiga liv. Det finns bevis på detta.), och tog sig till toppen.

Eminem var och är en bättre människa än vad du nånsin kommer bli. Och ja, han har sina skämtvideos, men vad är det för fel på det? De får en att skratta.

Ajuste. Du gillade 50cent va? Vill du veta en sak? Det var Eminem som tog upp 50cent från slummen och gav han skivkontrakt. Så utan Eminem skulle inte din s.k favoritgrupp kallad g-unit inte finnas.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...