Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om nu så många människor har sett honom så varför har det aldrig sagts något om det eller varit på nyheterna eller i tidningar? Det är bara bullshit att de har sett honom, då är alltså Elvis också vid liv eller hur? För människor säger hela tiden att de har sett Elvis överallt, men det det är inte sant. Samma sak med tupac, End Of The Mutherfucking Story. :(

Lägg ner det med Tupac nu för helvete!!!

Om inte så kan ni ge mig er adress så kommer jag hem till er och så kan vi lösa det här personligen? Tro mig jag menar allvar så håll inte på med sånt här jävla bögskit för ni kan inte vinna, det är bara så det är. Dessutom så är det G-Unit som regerar nu.

PS om ni hade varit några som helst fans av Tupac så hade ni låtit han vila ifred och ändå om han har "FEJKAT" sin död vilket ni verkar tro bara så att han kan komma ur rampljuset. Vad hjälper det han att ni skriver om att han lever så att alla babblar om det och börjar sprida massa rykten så han inte kan vara ifred?

Jag varnar er börja bara inte snacka skit om G-Unit nu för då är det över för er del. Jag kommer dessutom inte att svara på några av era replays längre för jag har tröttnat på ert eviga tjat om att Tupac lever. Då är det lika bra att tro på de människorna som säger att andra världskriget aldrig hände.

post-24-1114025446_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag varnar er börja bara inte snacka skit om G-Unit nu för då är det över för er del.

G-Unit är ett gäng hip-hoppare som pumpar ut kommersiell hiphop fylld med halvnakna brudar och kass musik. Att 50 Cent ser ut som en gorilla i ansiktet gör inte det hela mycket bättre. Oh, och så tycker jag de drygar ut hela "jag-blev-skjuten-men-överlevde"-grejen, enbart för att Tupac drog in pengar efter det första försöket på hans liv.

The end is nigh for me, eh?

EDIT: Adressen vill jag inte ge ut såhär, PM:a mig så kan vi komma fram till en överenskommelse. Bor i Stockholm kan jag dock säga.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte så kan ni ge mig er adress så kommer jag hem till er och så kan vi lösa det här personligen? Tro mig jag menar allvar så håll inte på med sånt här jävla bögskit för ni kan inte vinna, det är bara så det är. Dessutom så är det G-Unit som regerar nu.

Jag varnar er börja bara inte snacka skit om G-Unit nu för då är det över för er del.

Du kan bespara oss dina barnsliga hot. Det blir varning för din del.

*Varning*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najbolja odbrana je atak, jebo te picka materina! ;)

Översett om du kan asshole eller ge mig din adress.

Antar att det betyder något sådant här; "Jag känner mig underlägsen och drar därför till med något på *insert språk here*". Rätt? :(

Sedan, angående "Never give your enemy the chance to read your weknecess, but im afraid that you have blown your chance my friend."

Det stavas "Never give your enemy the chance to read your weakness, but I'm afraid that you have blown your chance my friend." och är rena rappakaljan då grammatiken är helt fel. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om nu så många människor har sett honom så varför har det aldrig sagts något om det eller varit på nyheterna eller i tidningar? Det är bara bullshit att de har sett honom, då är alltså Elvis också vid liv eller hur? För människor säger hela tiden att de har sett Elvis överallt, men det det är inte sant. Samma sak med tupac, End Of The Mutherfucking Story. :(

Lägg ner det med Tupac nu för helvete!!!

PS om ni hade varit några som helst fans av Tupac så hade ni låtit han vila ifred och ändå om han har "FEJKAT" sin död vilket ni verkar tro bara så att han kan komma ur rampljuset. Vad hjälper det han att ni skriver om att han lever så att alla babblar om det och börjar sprida massa rykten så han inte kan vara ifred?

Jag varnar er börja bara inte snacka skit om G-Unit nu för då är det över för er del. Jag kommer dessutom inte att svara på några av era replays längre för jag har tröttnat på ert eviga tjat om att Tupac lever. Då är det lika bra att tro på de människorna som säger att andra världskriget aldrig hände.

Hehe, jag kan svara på det där också. =)

Det HAR varit på nyheterna(amerikanska nyheter that is. + svenska MTV, när det var aktuellt när han setts), det har även varit i svenska tidningar, som Aftonbladet. Även Expressen har tagit upp det här ämnet förut, dock då skrev de om Biggie i samma

artikel.

Och för att avsluta den här posten. Tupac vinner över G-unit med hästlängder. Ledsen om jag sårar dina känslor, men så är det. G-unit har inte en chans mot Tupac. Han ensam skulle kunna freestyla ut hela gruppen. Now you know.

Edit: Detta blev lite offtopic. Aja, glider iväg och letar nya bevis.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har alla så rätt och påven sitter här med mig och spelar schack. Ni känner er bara hotade det är därför som ni har gett er på mig. Alla mot en, väldigt moget.

Förresten hur gamla är ni för sånt skit som ni har skrivit här kan inte ens jämföras med en femåring utöver att en femåring lätt har större IQ än all ni tillsammans.

PS B.I.G har alltid varit en bättre rappare än Tupac.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tips: Håll ihop. Men det kommer ändå inte att hjälpa er för jag krossar er hur lätt som helst, ni har bara inte lyckats irritera mig tillräckligt.

PS Vad har Tupac med GTA att göra?

When you begin a destroy you should destroy completely

Redigerad av The General
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten hur gamla är ni för sånt skit som ni har skrivit här kan inte ens jämföras med en femåring utöver att en femåring lätt har större IQ än all ni tillsammans.

Jo, du har helt rätt. Det enda som låter konstigt med det du sa är att det kom från killen som nyss skrev "Najbolja odbrana je atak, jebo te picka materina!" då hans ordförråd sinat. Men, jo, du har helt rätt, jag är en intelligensbefriad individ. Sedan att din meningsbyggnad i meningen "Förresten hur gamla är ni för sånt skit som ni har skrivit här kan inte ens jämföras med en femåring utöver att en femåring lätt har större IQ än all ni tillsammans." är väldigt konstig har ju inte med saken att göra. Ska jag vara ärlig har jag inte lyckats dechiffrera hälften av vad du skrev, måste vara IQ:n. =/

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni känner er bara hotade det är därför som ni har gett er på mig. Alla mot en, väldigt moget.

Du låter som en väldigt paranoid ung man. Ingen har gett sig på dig. Du riktade ett hot mot oss i din post, därav varningen.

btw: Jag tror inte att Tupac lever. Däremot suger G-Unit liksom 50cent.

Men det kommer ändå inte att hjälpa er för jag krossar er hur lätt som helst

>_<:blink:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS Vad har Tupac med GTA att göra?

Det finns en Tupac låt med i San Andreas, det du. Om du tycker Tupac inte har något med GTA att göra kan man ju lägga ner hela Musik, Film och Grafik forumet, eller??.

Kanske Allmänt också för den delen eller varför inte forumet med dom andra spelan (Mafia och de). Tänk lite innan du säger nått.

----------------------------

Edit: jag tycker nästan någon kan låsa denna tråd någon gång, för det blir inte så mycket bra diskussion om Tupac mest bråk eller annat >_<

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak att säga till dig CRICE din jävla bög om du förolämpar mitt hemspråk en gång till så åker du på så jävla mycket stryk att du kommer att få joina Tupac i den jävla böghimlen han bor i, så du kan vara han lilla biatch. För det bverkar vara det enda han sjunger i sina jävla låtar. Plus att NWA äger alla.

PS Tupacs rhymes är så missbildade att till och med Vanilla Ice hade haft en överlägsen chans att vinna i en battle mot honom.

Min teori verkade funka ni håller ihop som ett gäng fega smygbögar men ändå så

klarar ni alla fega jävlar inte av mig, en enda människa. Förnedring i stor skala.

Newbs

Redigerad av The General
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak att säga till dig CRICE din jävla bög om du föroläpar mitt hemspråk en gång till så åker du på så jävla mycket stryk att du kommer att få joina Tupac i den jävla böghimlen han bor i, så du kan vara han lilla biatch. För det bverkar vara det enda han sjunger i sina jävla låtar. Plus att NWA äger alla.

PS Tupacs rhymes är så missbildade att till och med Vanilla Ice hade haft en överlägsen chans att vinna i en battle mot honom.

Min teori verkade funka ni håller ihop som ett gäng fega smygbögar men ändå så

klarar ni alla fega jävlar inte av mig, en enda människa. Förnedring i stor skala.

Newbs

Yeah, du är coola killen från coola landet med coola språket och coola musikstilen?

Lägg ner, G-unit suger, du är en tönt,jag gillar dig inte och Crice är 1000 gånger mognare än dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak att säga till dig CRICE din jävla bög om du föroläpar mitt hemspråk en gång till så åker du på så jävla mycket stryk att du kommer att få joina Tupac i den jävla böghimlen han bor i, så du kan vara han lilla biatch. För det bverkar vara det enda han sjunger i sina jävla låtar. Plus att NWA äger alla.

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.

Det märks att du har fått en varning >_< . För man brukar bli lite sur efteråt

Edit: hoppas du lämnar forumet

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla verkar ju ha aktier i "alla" då både NWA och G-Unit "äger". Sedan, förolämpar jag ditt hemspråk? Önskar att jag ens visste vad ditt hemspråk var, men men...

Keep it real, som Pico sade. Kul att se dig använda alla fyra hjärnceller till att skriva svärord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...