Cortez Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Film på Tupac efter hans död? Det kan vara han! http://www.multi.fi/~spine/2pac/ Videoklippet pac2.wmv. Kolla, kolla, kolla!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nja... han såg väl lite väl benig ut där? Jämfört med andra bilder d.v.s. Och varför kunde inte kameramannen ställa in fokusen ordentligt? Tycker det verkar lite väl tillgjort det där, vilar lite sån't över hela filmen. Observera nu att jag varken tror att Tupac lever eller är död, det här är bara mina tankar om filmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nja... han såg väl lite väl benig ut där? Jämfört med andra bilder d.v.s. Och varför kunde inte kameramannen ställa in fokusen ordentligt? Tycker det verkar lite väl tillgjort det där, vilar lite sån't över hela filmen. Observera nu att jag varken tror att Tupac lever eller är död, det här är bara mina tankar om filmen. Man har inte kvar såna muskler som han hade 96' om man inte tränar du vet. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Man har inte kvar såna muskler som han hade 96' om man inte tränar du vet. =) Självklart inte, men bara för att man gömmer sig för allmänheten betyder det inte att man inte kan träna. =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Självklart inte, men bara för att man gömmer sig för allmänheten betyder det inte att man inte kan träna. =P Nej nej, men han kanske inte har haft lust med det de här åren. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Haha, lite skräck när dom där biffnegersarna börjar skrika och gå mot kameramannen måste säga att det var ganska likt, men tror ändå inte det är han... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker killen med kepsen säger "ey pac man" i slutet men visst det kan ju vara hur fejk som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Är inte det där Funkmaster flex som snackar i början? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Film på Tupac efter hans död? Det kan vara han! http://www.multi.fi/~spine/2pac/ Videoklippet pac2.wmv. Kolla, kolla, kolla!!!!! Om man går in på länken "dead.JPG" så finns en bild på tupac när han är död. väldigt äcklig bild . edit: när dom börjar chasa iväg kameramannen så står ju "tupac" bara kvar där, det är ju en aning mysko . Redigerad 18 april, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det var rätt likt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Dom där små 1min klippningarna varför ha med dom? Lite skumt? Jag tror att dom har klippt in något från dom tidigare åren och sen spelat in med kamera mannen som pratar i början. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker killen med kepsen säger "ey pac man" i slutet men visst det kan ju vara hur fejk som helst. Han säger "Hide pac, man", skulle man verkligen säga det om man inte ville att nån skulle veta att han lever? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Han säger "Hide pac, man", skulle man verkligen säga det om man inte ville att nån skulle veta att han lever? Onödigt å börja fejka att man e död, om han lever, vill väl bara ha uppmärksamhet Om han är död. Oj vad folk ska skämmas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Onödigt å börja fejka att man e död, om han lever, vill väl bara ha uppmärksamhet Om han är död. Oj vad folk ska skämmas WÖrd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Shit. Kolla när "2Pac" ler, jag ser en satans likhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Om man går in på länken "dead.JPG" så finns en bild på tupac när han är död. väldigt äcklig bild . edit: när dom börjar chasa iväg kameramannen så står ju "tupac" bara kvar där, det är ju en aning mysko . Ja, den bilden är ju den s.k fakade obduktionsbilden. @Wu Zi Mu: Smart du verkar vara. "Han vill bara ha uppmärksamhet". Mjo, därför han snart varit gömd i över 9 år. Edit: Ja, i början hör man hur killen säger att han nyss varit i studion och dissat eminem för hans senaste album. Och Eminem var inte känd 96', det vet vi alla. Och han säger "hide pac man", ja på slutet. Och ni ser ju has leende! Fett likt! Jag tror definitivt det är han, och detta är ett starkt bevis på hans överlevnad. Redigerad 18 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja, den bilden är ju den s.k fakade obduktionsbilden. @Wu Zi Mu: Smart du verkar vara. "Han vill bara ha uppmärksamhet". Mjo, därför han snart varit gömd i över 9 år. Edit: Ja, i början hör man hur killen säger att han nyss varit i studion och dissat eminem för hans senaste album. Och Eminem var inte känd 96', det vet vi alla. Och han säger "hide pac man", ja på slutet. Och ni ser ju has leende! Fett likt! Jag tror definitivt det är han, och detta är ett starkt bevis på hans överlevnad. Jo det stärker teorin om att han lever. Men vad är alla små klippningar för något då? Kan vara fejkat endå den som lever får se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 @Wu Zi Mu: Smart du verkar vara. "Han vill bara ha uppmärksamhet". Mjo, därför han snart varit gömd i över 9 år. Ursäkta en dum liten fråga, men varför har han då varit gömd i 9 år? For what reason? ...och att det nu har gått 9 år sedan hans "död" (citationstecken för er som vill) förstör väll hela 7-teorin eller iallafall gör den meningslös, eller? Ursäkta, du kan möjligtvis har sagt nått av dessa (iallafall det första) någon gång tidigare, men jag har verkligen inte fått det klart för mig... Fint klipp btw, det gör en osäker! =) Men vad skulle 2-pac hänga där för? Världens kändaste rappare står och snackar med sina kompisar utanför någonting som ser hyffsat lokalt ut efter att ha varit "död" x antal år, och filmandes kommer någon för en b-TV-station (om man går efter loggan, tihi)...hela grejen känns otrolig, men likt var det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jo det stärker teorin om att han lever. Men vad är alla små klippningar för något då? Kan vara fejkat endå den som lever får se Ja, det kan vara. Men jag tror stensäkert på att det är äkta. @okka: De där citationstecknena förtjänar att vara där. Visst, det har gått 9 år, och det spräcker den s.k 7-teorin. Men vem har sagt att han ska börja rappa igen? Jag tror knappast han arrangerade att de där 2 killarna skulle filma honom och hans vänner. Sen kan 7-teorin fortfarande funka. T.e.x. 14 år efter hans död - 7 = 7. Ja, man kan leka hur man vill med de där siffrorna. Men de flesta inblandade i diskussionen vet ju redan om 7-teorin. Varför han varit "borta" i 9 år snart, jadu, lite svårt för mig att säga. Det vet han nog bara själv. Varför han hänger där? Han måste ju äta, och få frisk luft han med, eller hur? Han är ju "bara" en människa. Och enligt mig är det mer än likt, det ser ut som Tupac, vilket bara stärker mina tankar, som går nu upp till 99,9% chans att han lever. Och det räcker bra för mig, för att jag ska bli glad och få glada tankar i huvudet. Ni får väl tro vad ni vill, jag tvingar er inte att tro som jag, jag säger bara hur jag tror och vad jag har för saker som kan styrka mina ord. Jag vill bara upplysa er om det som är sanningen. Ni borde vara glada. =) Aa, jag glömde en sak. De där killarna som är med Tupac, de påminner om folk som jag såg i en Tupac freestyle video-klipp som jag såg en gång. Var en tid sen jag såg det, men jag har för mig att det gick under namnet: "Thug Angel - Tupac freestyle" Och om jag har en korrekt minnesbild liknar de killarna vid Tupac lite dom i studion i det klippet. Ni kan nog hitta det på vissa speciella program och på de rätta ställena. Ni vet nog vad jag snackar om. Redigerad 18 april, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja, det kan vara. Men jag tror stensäkert på att det är äkta. @okka: De där citationstecknena förtjänar att vara där. Visst, det har gått 9 år, och det spräcker den s.k 7-teorin. Men vem har sagt att han ska börja rappa igen? Jag tror knappast han arrangerade att de där 2 killarna skulle filma honom och hans vänner. Sen kan 7-teorin fortfarande funka. T.e.x. 14 år efter hans död - 7 = 7. Ja, man kan leka hur man vill med de där siffrorna. Men de flesta inblandade i diskussionen vet ju redan om 7-teorin. Varför han varit "borta" i 9 år snart, jadu, lite svårt för mig att säga. Det vet han nog bara själv. Varför han hänger där? Han måste ju äta, och få frisk luft han med, eller hur? Han är ju "bara" en människa. Och enligt mig är det mer än likt, det ser ut som Tupac, vilket bara stärker mina tankar, som går nu upp till 99,9% chans att han lever. Och det räcker bra för mig, för att jag ska bli glad och få glada tankar i huvudet. Ni får väl tro vad ni vill, jag tvingar er inte att tro som jag, jag säger bara hur jag tror och vad jag har för saker som kan styrka mina ord. Jag vill bara upplysa er om det som är sanningen. Ni borde vara glada. =) Har jag påstått att han ska börja rappa? Det har ingenting med 7-teorin att göra, det bevisar bara att den är långsökt, och då du påstår att man kan "leka hur man vill med dom där siffrorna" tyder väll på att du själv är ganska medveten om det... ------------ Om vi nu säger att han lever så borde han väll ändå inte fara omkring med sina kompisar i en stadsjeep och käka på burgerking. Eller? Det borde väll spräcka hela grejen med att gömma sig från omvärlden? Jag tror nog att rätt många mer än några på jamaica skulle reagera på att han lever om så var fallet...eller? ----------- ...angående själva filmklippet och att dom inte "planerade" att han skulle bli filmad - ja själv skulle jag då reagera om några stod och filmade mig från ett hörn - jag har inte sett på klippet särskilt grundligt men det verkar som om dom är någelunda medvetna om filmarens närvaro from time to time... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts