Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte om jag har skrivit det här tidigare, men i så fall skriver jag det igen. Så nu vet ni det.

Jag såg för en stund Hail Mary videon - och i den ser man en gravsten med namnet Makaveli på - efter en stund spräcks gravstenen i 2 bitar. Som om den var falsk, för inget direkt hände så att den skulle gått sönder. I alla fall, ännu en stund senare in i videon spräcks jorden upp framför graven. Nåt går upp ur graven, men man får aldrig se vad, för man får se personen ur ögonvinkel.

Senare i videon får man se hur personer i ett hus blir anfallna av nåt, men man får aldrig se det. Bara att de är livrädda, jag är inte riktigt säker på om de människor ska reflektera till nån riktig människa som finns på riktigt. Och de verkar som de alla blir avrättade på olika sätt, 3 stycken. Kan det symbolisera 3 av Tupac's fiender? Det är möjligt.

Slutet av videon är jag inte så säker på vad de ska symbolisera. I alla fall, är det 2 människor som står och gräver vid Makaveli's grav, och den är inte öppen. De försöker uttala det, men de lyckas inte, och står sen bara och skrattar. Förstår inte riktigt vad det ska betyda, om något.

Well, den här posten blev väl ganska fin.

Edit: Dessutom står det ett dödsdatum på gravstenen. 1996. Och videon släpptes innan han var död! Tänk på det.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag har skrivit det här tidigare, men i så fall skriver jag det igen. Så nu vet ni det.

Jag såg för en stund Hail Mary videon - och i den ser man en gravsten med namnet Makaveli på - efter en stund spräcks gravstenen i 2 bitar. Som om den var falsk, för inget direkt hände så att den skulle gått sönder. I alla fall, ännu en stund senare in i videon spräcks jorden upp framför graven. Nåt går upp ur graven, men man får aldrig se vad, för man får se personen ur ögonvinkel.

Senare i videon får man se hur personer i ett hus blir anfallna av nåt, men man får aldrig se det. Bara att de är livrädda, jag är inte riktigt säker på om de människor ska reflektera till nån riktig människa som finns på riktigt. Och de verkar som de alla blir avrättade på olika sätt, 3 stycken. Kan det symbolisera 3 av Tupac's fiender? Det är möjligt.

Slutet av videon är jag inte så säker på vad de ska symbolisera. I alla fall, är det 2 människor som står och gräver vid Makaveli's grav, och den är inte öppen. De försöker uttala det, men de lyckas inte, och står sen bara och skrattar. Förstår inte riktigt vad det ska betyda, om något.

Well, den här posten blev väl ganska fin.

Edit: Dessutom står det ett dödsdatum på gravstenen. 1996. Och videon släpptes innan han var död! Tänk på det.

Jo, detta har du sagt några gånger....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, detta har du sagt några gånger....

Nja, inte om dödsdatumet på gravstenen. Jag har kollat. Och du kanske kan säga mig varför 1996 stog som dödsdatum på en gravsten med hans namn, innan han "dött". Dessutom i videon döljs Tupac födelsedatum. Som om den personen aldrig funnits, och istället finns Makaveli.

@Sikorka: Du har uppenbarligen inte ens brytt dig om vad jag skrivit i den här tråden. Så därför kan du lämna den här tråden nu för att inte komma tillbaka, bättre så för alla.

Ey btw!

Cortez du kommer aldrig att ge upp va?

Va snabbtänkt man kan vara! Nej, jag slutar inte förrän det finns äkta bevis på att han är död. Vilket det inte finns.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laugh out loud...

Fan var mobbat... :rolleyes:

Biggie is teh n00b... :P

Försöka skriva som vanligt folk och inte något "cs-språk" eller som vissa kallar "haxxor-språk".

Fantastiskt irriterande att se sådanna oseriösa och fjantiga inlägg (förrutom osammanhängande och oförståeliga).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez åkt till hans grav och gräv upp kistan och kolla efter... förutsatt att han inte blev kremerad...

1. Han har ingen grav, för han är inte död.

2. Svårt att kremera nån som inte är död.

De som säger han är död, säger att han blev kremerad. Well, var är urnan då? Jag har inte sett nån urna, och det har ingen annan heller. För det finns ingen urna där Tupac ligger i.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, inte om dödsdatumet på gravstenen. Jag har kollat. Och du kanske kan säga mig varför 1996 stog som dödsdatum på en gravsten med hans namn, innan han "dött". Dessutom i videon döljs Tupac födelsedatum. Som om den personen aldrig funnits, och istället finns Makaveli.

Jag svarade bara på din fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Död, Död, Död och åter DÖD.

varför tror folk att han lever för?

@ :P om du läser Cortez argument kanske du fattar varför vissa tror att han lever...

@ Cortez - Jag förstår att du inte tror att han är död. Om vi nu båda två går med på att tro på att han lever så kan man ju tänka sig att en gravplats skulle vara ett bra sätt att luras... Men om dom påstår att han har blivit kremerad så är det givetvis svårt att bevisa att han är död.

Edit: Ni som hatar tråden skriv inte i tråden! Då håller ni ju den vid liv! Idioter... ^_^

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...