Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men LÅT TRÅDJÄVELN DÖ DÅ FÖR F*N! Den leder ändå ingenstans! Ni kan inte bevisa att tupac är död, efterssom cortez vägrar inse det! Cortez kan inte heller bevisa att han lever, för ni är lika tröga!

Den leder ara åt ett håll, åt helvete!

Låt den dö nu, SNÄLLA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och om han visar sig där, så följer de som vill döda honom efter, yee vad smart. Det är vad man kallar ond cirkel, och denna kan bara ta slut på det på ett sätt. Flera personers död.

Onda cirkeln kan väl sluta om man blir sams? Eller just det, det är ju "thug life" vi snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men säg inte det då :'(.

Nu kommer Cortez att skälla ut mig B).

Stå för vad du säger :)

YEAH!!

EDIT:

" Jag vet. Jag var inte seriös i min senaste post."

Tänkte det annars hade det blivit :P smilisen ^_^

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, du skulle säkert vilja bli sams med nån som viljat döda dig och fortfarande vill det.

Bli sams betyder att båda slutar vara arga på varandra.

Så bli sams med nån som fortfarande vill döda en verkar inte så logiskt.

Förresten, har du markerat min post?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Varför blev dom så arga på varran från början? Slår vad om att det var om något HELT onödigt...

Jepp, nog var det onödigt alltid. Av Biggie. Biggie kunde inte tåla att Tupac var så himla mycket bättre än han, så istället för att bli bättre försökte han göra sig av med konkurrensen. Han försökte döda honom. Men han vågade inte göra det själv personligen, utan han skickade folk han kände för att göra det.

Men de misslyckades ju, då vid denna tidpunkt var året 1994. Först efteråt, visste inte Tupac vem som hade försökt döda honom. Men han fick reda på det senare vem som gjort det, hur kan du höra i Tupac: Resurrection.

Och det som var ännu ruttnare var det att Biggie förnekade att han hade gjort nåt. Men sen började han babbla om att Tupac dissat nån av hans polare eller nåt...

Och detta gjorde alltså Biggie åt sin barndomsvän. Utan Tupac skulle ingen ens vetat vem Biggie var. Biggie gjorde det trots han fick sova på Tupac's soffa när han inte hade nånstans att bo. Detta gjorde Biggie trots att Tupac fått brudar att vara tillsammans med honom, för utom honom skulle ingen ens viljat ha Biggie. Inte ens endaste brud. Han skulle varit kvar där nere i rännstenen, i slummen, i detta nu om inte Tupac hjälpt honom. Biggie skulle ingen vetat vem det var utan Tupac. Och denna person försökte han döda p.g.a. pengar. Hur lågt kan man sjunka?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Skrivet (redigerad)
Oj. Jag trodde att det var riktigt.

Förlåt.

På sätt och vis är den riktig, bara det att han har intervjuats och så igår stämmer inte så bra... ;)

Och visst, nyheten skulle mycket väl kunna finnas. Och missförstå mig inte, om det verkligen hade varit sant, hade jag varit onekligen varit så himla glad så det finns inte ord till att beskriva det.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...