xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sluta skriv att det ska låsas. Vill ni rapportera den vet ni hur man gör. (Rapportera den för vad? För att ni tycker att den är tråkig?) Nej, för att den inte leder nånstans... Samma sak hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Nej, för att den inte leder nånstans... Samma sak hela tiden... Det finns ett flertal trådar som inte leder någonstans. Anledningen till att ni vill ha den här låst är: a) Ni VET att Tupac är död, och ni vill absolut inte bli ifrågasatta. B ) Ni hatar hiphop och tycker naturligtvis att alla andra ska tycka likaså, annars skall åsiktsfriheten tas bort från dom som gillar hiphop. Redigerad 4 mars, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Det finns ett flertal trådar som inte leder någonstans. Anledningen till att ni vill ha den här låst är: a Ni VET att Tupac är död, och ni vill absolut inte bli ifrågasatta. Ni hatar hiphop och tycker naturligtvis att alla andra ska tycka likaså, annars skall åsiktsfriheten tas bort från dom som gillar hiphop. Jag har aldrig sagt att JAG hatar hiphop... Och jag bryr mig inte om andra tycker om det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sluta skriv att det ska låsas. Vill ni rapportera den vet ni hur man gör. (Rapportera den för vad? För att ni tycker att den är tråkig?) Jaghar rapporterat den flera ggr... Många gånger för att det har varit bråk och svordomar, för att den inte leder någonstans, och för att ämnet är så jäkla utnött! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jag har aldrig sagt att JAG hatar hiphop... Och jag bryr mig inte om andra tycker om det... Det gäller naturligtvis inte alla... Redigerad 4 mars, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag vet att många tycker det är omöjligt att gömma sig så länge. Men en sicilansk maffiaboss vid namn nåt jag glömt har hållt sig gömd i över 40 år, och beräknas nu vara vid åldern 72. Så ja, det går att hålla sig undangömd lång tid med rätt kontakter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag vet att många tycker det är omöjligt att gömma sig så länge. Men en sicilansk maffiaboss vid namn nåt jag glömt har hållt sig gömd i över 40 år, och beräknas nu vara vid åldern 72. Så ja, det går att hålla sig undangömd lång tid med rätt kontakter. Men tänk om tupac håller är vid liv och håller sig gömd i hela sitt liv för allt och alla... Det är ju typ lika som att vara död Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag vet att många tycker det är omöjligt att gömma sig så länge. Men en sicilansk maffiaboss vid namn nåt jag glömt har hållt sig gömd i över 40 år, och beräknas nu vara vid åldern 72. Så ja, det går att hålla sig undangömd lång tid med rätt kontakter. Någon maffia boss som heter något som några vet... Tupac är något mycket mer känd än någon maffia boss.... Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Någon maffia boss som heter något som några vet... Tupac är något mycket mer känd än någon maffia boss.... Tror jag. Medlem av en av de största maffiafamiljerna, och det stog dessutom om det i tidningen idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ok, ingen aning, chansar bara på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Haha lol Men men.. Om ni vill ha bort tråden (vilket jag vill) så skriv inte i den då! (kommer inte att funka men iaf..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Haha lol Men men.. Om ni vill ha bort tråden (vilket jag vill) så skriv inte i den då! (kommer inte att funka men iaf..) Om du vill ha bort den så är det ju jäkligt bra av dig att skriva i den precis när den faktiskt håller på att försvinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 NEJ HAN LEVER INTE. jag har också kollat på varenda fakta, han skulle ju återuppstå 13 september 2003 kom han eller? Jag har sett en snuff bild på honnom för ett tag sen när han var död han var inte så fräch om man säger så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har sett en snuff bild på honnom för ett tag sen när han var död han var inte så fräch om man säger så... Skulle inte tro att det var en snuff bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Här är en obuktionsbild på Tupac, för alla er som tror att han lever. Klicka på eget behåg. Det är den riktiga från sjukhuset, ingen jävla fejk. Låt tråden vila nu... http://www.2pac-online.20m.com/images/autopsy.jpg Redigerad 21 mars, 2005 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Här är en obuktionsbild på Tupac, för alla er som tror att han lever. Klicka på eget behåg. Det är den riktiga från sjukhuset, ingen jävla fejk. Låt tråden vila nu... http://www.2pac-online.20m.com/images/autopsy.jpg Men det är ju den som är den omtalade obduktionsbilden, snälla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Här är en obuktionsbild på Tupac, för alla er som tror att han lever. Klicka på eget behåg. Det är den riktiga från sjukhuset, ingen jävla fejk. Låt tråden vila nu... http://www.2pac-online.20m.com/images/autopsy.jpg Där ser man hur mycket du läser andras poster. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om han nu lever, om han nu gömmer sig, är han för feg att möta sina fiender? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om han nu lever, om han nu gömmer sig, är han för feg att möta sina fiender? Så om du hade en massa fiender som skulle göra nästan vad som helst för att döda dig skulle du vilja träffa dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts