Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, för att den inte leder nånstans...

Samma sak hela tiden...

Det finns ett flertal trådar som inte leder någonstans. Anledningen till att ni vill ha den här låst är: a) Ni VET att Tupac är död, och ni vill absolut inte bli ifrågasatta. B ) Ni hatar hiphop och tycker naturligtvis att alla andra ska tycka likaså, annars skall åsiktsfriheten tas bort från dom som gillar hiphop.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ett flertal trådar som inte leder någonstans. Anledningen till att ni vill ha den här låst är: a Ni VET att Tupac är död, och ni vill absolut inte bli ifrågasatta. :( Ni hatar hiphop och tycker naturligtvis att alla andra ska tycka likaså, annars skall åsiktsfriheten tas bort från dom som gillar hiphop.

Jag har aldrig sagt att JAG hatar hiphop... Och jag bryr mig inte om andra tycker om det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta skriv att det ska låsas. Vill ni rapportera den vet ni hur man gör.

(Rapportera den för vad? För att ni tycker att den är tråkig?)

Jaghar rapporterat den flera ggr... Många gånger för att det har varit bråk och svordomar, för att den inte leder någonstans, och för att ämnet är så jäkla utnött!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att många tycker det är omöjligt att gömma sig så länge. Men en sicilansk maffiaboss vid namn nåt jag glömt har hållt sig gömd i över 40 år, och beräknas nu vara vid åldern 72.

Så ja, det går att hålla sig undangömd lång tid med rätt kontakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att många tycker det är omöjligt att gömma sig så länge. Men en sicilansk maffiaboss vid namn nåt jag glömt har hållt sig gömd i över 40 år, och beräknas nu vara vid åldern 72.

Men tänk om tupac håller är vid liv och håller sig gömd i hela sitt liv för allt och alla...

Det är ju typ lika som att vara död ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon maffia boss som heter något som några vet... Tupac är något mycket mer känd än någon maffia boss.... Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha lol :angry:

Men men.. Om ni vill ha bort tråden (vilket jag vill)

så skriv inte i den då! (kommer inte att funka men iaf..)

Om du vill ha bort den så är det ju jäkligt bra av dig att skriva i den precis när den faktiskt håller på att försvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...