Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Du Cortez jag var nyss ute och gick till statoil för jag skulle lämna tillbax en VHS som jag hyrde. Gissa vad jag ser?? En VHS film med Tupac som håller upp *det långa fingret*, Tupac och *"hans kompis"* morden står det. Läser lite, står lite info om den, det är en dokumäntär, Om han vekligen dog osv. Jag kan ta en bild på den om du vill... Du Sikorka, tack för erbjudandet. Men jag har redan hela fodralet plus filmen. Men tack... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Du Sikorka, tack för erbjudandet. Men jag har redan hela fodralet plus filmen. Men tack... Haha Redigerad 2 mars, 2005 av Kung Food Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Haha Nödvändigt att dra upp en tråd för att säga Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vad tänkte du säga egentligen?? Eller vad du nu gjorde när du editade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nu när tråden ändå är uppe igen kan jag säga att i remixen av Fair Xchange med Jazze Pha och Tupac, innan Tupac börjar rappa, så säger nån som jag inte är helt säker på namnet på, "Still breathin'..." innan Tupac börjar rappa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 NEJ HAN LEVER INTE. jag har också kollat på varenda fakta, han skulle ju återuppstå 13 september 2003 kom han eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 NEJ HAN LEVER INTE. jag har också kollat på varenda fakta, han skulle ju återuppstå 13 september 2003 kom han eller? Vilket redan har diskuterats i tråden... Om att han skulle återuppstå 2003. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Nu när tråden ändå är uppe igen kan jag säga att i remixen av Fair Xchange med Jazze Pha och Tupac, innan Tupac börjar rappa, så säger nån som jag inte är helt säker på namnet på, "Still breathin'..." innan Tupac börjar rappa. Och? Och? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Att ni orkar fortsätta denna konversationen. Han är DÖD DÖD DÖD! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Att ni orkar fortsätta denna konversationen. Han är DÖD DÖD DÖD! Håller med till 100%!... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Bara jag som FORTFARANDE tycker att denna ska låsas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Bara jag som FORTFARANDE tycker att denna ska låsas? Nej, jag vill också att den ska låsas, den har haft sina stunder... Bra och dåliga... Let the topic die! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag gillar inte tupac, men måste erkänna att såvitt jag har märkt så finns det nästan mer bevis för att han lever än att han är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 De är nog få utom cortez som inte vill att denna topic ska låsas.. Förövrigt är de väl bara cortez och hans "thug life" polare som fortfarande tror att tupac lever.. Själv är jag "har aldrig lyssnat på tupac" stolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Men för fan, släng tråden åt helvete. Vi vet alla att Tupac är död. Det är likadant som att jag skulle påstå att Cliff Burton, föredetta basisten i Metallica lever, han bara fejkade den feta bussolyckan. Man har ju hört talas om önsketänkande men detta är ju löligt, och det där med siffrorna kan ju vem som helst göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Snälla ngn kom och lås skiten ur tråden?? HAN ÄR DÖD! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ni har skrivit det 34 gånger nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ni har skrivit det 34 gånger nu... Ja? Folk vill ju inte acceptera det, så vi blir ju tvunga att pränta in det i deras skallar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ja? Folk vill ju inte acceptera det, så vi blir ju tvunga att pränta in det i deras skallar. Ord.... alla som tycker att den ska låsas räcker upp en hand så blir inte Urachez sur Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Sluta skriv att det ska låsas. Vill ni rapportera den vet ni hur man gör. (Rapportera den för vad? För att ni tycker att den är tråkig?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts