Jump to content

Tupac - Lever han?

Cortez
 Share

Tupac - Tror du han lever efter alla dessa år?  

620 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du Cortez jag var nyss ute och gick till statoil för jag skulle lämna tillbax en VHS som jag hyrde. Gissa vad jag ser?? En VHS film med Tupac som håller upp *det långa fingret*, Tupac och *"hans kompis"* morden står det. Läser lite, står lite info om den, det är en dokumäntär, Om han vekligen dog osv. :D

Jag kan ta en bild på den om du vill... B)

Du Sikorka, tack för erbjudandet. Men jag har redan hela fodralet plus filmen. Men tack...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • Inlägg 2k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu när tråden ändå är uppe igen kan jag säga att i remixen av

Fair Xchange med Jazze Pha och Tupac, innan Tupac börjar rappa, så säger nån som jag inte är helt säker på namnet på, "Still breathin'..." innan Tupac börjar rappa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när tråden ändå är uppe igen kan jag säga att i remixen av

Fair Xchange med Jazze Pha och Tupac, innan Tupac börjar rappa, så säger nån som jag inte är helt säker på namnet på, "Still breathin'..." innan Tupac börjar rappa.

Och? Och?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är nog få utom cortez som inte vill att denna topic ska låsas..

Förövrigt är de väl bara cortez och hans "thug life" polare som fortfarande tror att tupac lever..

Själv är jag "har aldrig lyssnat på tupac" stolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan, släng tråden åt helvete.

Vi vet alla att Tupac är död.

Det är likadant som att jag skulle påstå att Cliff Burton, föredetta basisten i Metallica lever, han bara fejkade den feta bussolyckan.

Man har ju hört talas om önsketänkande men detta är ju löligt, och det där med siffrorna kan ju vem som helst göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...