Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) I en låt sjunger han "You'll think I'm dead but you'll se me in Jamaica" och en gång rapporterade 500 människor att dom hade sett honom, gissa var? Vill bara förtydliga detta lite. Det var 1000 vittnen som såg Tupac på Jamaica, och alla under tiden av 1 timme ringde in till ett radioprogram. Ren fakta, stog i tidningar. Sen för att denna post inte ska bli alltför kort, så i låten "Picture Me Rollin", så säger Tupac: "My niggaz looks mad... haha... It looks like you want me to stay, old bustas...". För övrigt i en annan låt, jag ej kommer ihåg namnet på säger Tupac: "Mama, dont cry, I'm am alright", nåt liknande. Flummigt, men det var ett tag sen jag hörde den låten. Redigerad 12 februari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote Naj, han är nog ganska stendöd nu Men visst kom med bevis på att han lever så tror jag er! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (Offtopic) @Cortez: har du sätt (dokumentär?)filmen om biggie & 2pac? så nämligen en sådan film som hanlade om 2pacs och biggies död. Såg den i en videobutik, ska nog hyra den någon gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Om tupac lever eller inte lever spelar det ju ingen roll!! Den som bara grävar efter döda personer, borde skaffa sig ett liv. Om han nu skulle leva då hade man naturligtvis sätt honom nånstans, men det visar ju sig att ingen kan ha sätt honom på sju år, så han är död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Om tupac lever eller inte lever spelar det ju ingen roll!! Den som bara grävar efter döda personer, borde skaffa sig ett liv. Om han nu skulle leva då hade man naturligtvis sätt honom nånstans, men det visar ju sig att ingen kan ha sätt honom på sju år, så han är död. 1000 personer såg han på Jamaica och alla ringde in till ett radioprogram under en timme. Så, att ingen har sett honom, vad grundar du det på...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag läste exakt samma sak för typ 2 år sen i nån fjoris dagbok på lunarstorm och nej, ja tror inte att han lever. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag läste exakt samma sak för typ 2 år sen i nån fjoris dagbok på lunarstorm och nej, ja tror inte att han lever. Vad gjorde du på lunarstorm överhuvudtaget? Usch och blä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vad gjorde du på lunarstorm överhuvudtaget? Usch och blä. De va för 2 år sen , ja var 13 år då, en minifjortis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Lunarstorm , haha , aja jag tror att Tupac lever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 1000 personer såg han på Jamaica och alla ringde in till ett radioprogram under en timme. Så, att ingen har sett honom, vad grundar du det på...? De såg väl någon som liknande honom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 De såg väl någon som liknande honom? Mm, 1000 personer såg fel, högst troligt. För övrigt, lite lyrics från 2pac - Starin Trough My Rearview. Som är en låt jag rekommenderar starkt. "Staring at the world through my rearview Just looking back at the world, from another level yaknowhatImean?" "Now you see him, now you don't, some niggaz be here for the moment, and then they gone, what happened to em? Well let's see, it seems to be a mystery But all I know I never let the money get to me" "Thug Life until I check out this bitch, I thought you knew this " "Hahahaha, you ain't knowin what we mean by starin through the rearview So since you ain't knowin what we mean let me break down understandin The world, the world is behind us Once a motherfucker get an understanding on the game and what the levels and the rules of the game is Then the world ain't no trick no more The world is a game to be played So now we lookin at the world, from like, behind us Niggaz know what we gotta do, just gotta put our mind to it and do it It's all about the papers, money rule the world Bitches make the world go round Real niggaz do they wanna do, bitch niggaz do what they can't " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tunisian_boy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ska nog börja tro att Tupac lever, Cortez har så många troliga förklarningar . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men inse! Snubben är död, finns inget annat svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Men inse! Snubben är död, finns inget annat svar. Gäsp... Och det grundar du på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Har du sett Biggie & Tupac eller Thug Angel? Jag tycker det är solklart att han är död, dock tyckte jag det var mer spännande att tro att han fake'at sin död när jag var yngre. Allt stämmer ju överens, specielt 7 dagars teorin, men ändå har jag svårt att tro att Tupac skulle kunna hålla tyst i 9 år! Tupac var aldrig tyst. Däremot tror jag att det var polisen och Suge som döda honom, finns starka bevis om det i Biggie & Tupac tycker jag (eller så hämnades Orlando). Där får man även se Tupac på obduktionsbordet. Jag tycker det är helt onödigt att disskutera om Tupac är död eller inte, man kommer aldrig någonstans. Dom som tror på att han lever vägrar tro något annat och tvärtom. Dock så tycker jag det finns alltför starka bevis som tyder på att han är död, men sånt som jag inte orkar ta upp... Han lever fortfarande kvar i sin musik, men Tupac är död! Låt honom vila i frid! Redigerad 19 februari, 2005 av Eternal Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ojojoj råkade se att den här tråden har varit igång i ett år! Skrevs 12 februari 2004! Grattis i efterskott tråden... Ojdå kanske skulle skriva någonting som faktiskt rör tråden också :"> ... Hmm... Oj kan inte komma på något som inte redan skrivits (10 gånger) Eller jo... Borde det inte finnas någon preskiberingstid på sånna här trådar? Inte för att jag tycker någon av sidorna har fel ( Cortez vs. resten?) men det verkar inte komma någonvart... Jag menar det har ju gått ett år sedan tråden startades Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (Offtopic) @Cortez: har du sätt (dokumentär?)filmen om biggie & 2pac? så nämligen en sådan film som hanlade om 2pacs och biggies död. Såg den i en videobutik, ska nog hyra den någon gång. Den heter typ Biggie & Tupac Sanningen Bakom Morden.. Den är faktiskt riktigt bra... Också om man inte är insatt i tupac och så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Låt tråden dö! Detta är det sista jag skriver i tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Låt tråden dö! Detta är det sista jag skriver i tråden! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Du Cortez jag var nyss ute och gick till statoil för jag skulle lämna tillbax en VHS som jag hyrde. Gissa vad jag ser?? En VHS film med Tupac som håller upp *det långa fingret*, Tupac och *"hans kompis"* morden står det. Läser lite, står lite info om den, det är en dokumäntär, Om han vekligen dog osv. Jag kan ta en bild på den om du vill... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts