Topp3 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Sant där dibel. Varför kan ni inte acceptera att ingen av er kommer ha rätt sålänge några konkreta bevis kommer upp? Sluta vara så jävla bombsäkra på att ni har rätt ifall han är död eller inte, ingen vet. Möjligtvis Tupac, men han kommer troligtvis inte berätta att han lever, och han kommer sannerligen inte berätta att han är död. Gah, barn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Som sagt innan, den tråden leder ingenstans, vi bara slåss av oss vad vi tror, om ena sidan kommer med bevis, säger den andra att det där inte är något bra bevis etc. etc. etc.... Tråden har inget syfte, lås den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) För att han är död... Det är väl ganska logiskt... Han är inte död... DET är ganska logiskt.. Om jag ska säga vad jag tycker, har ni inte lagt ett enda bevis på att att han är död. Förutom att media säger det. Det är fan i mig inte ett bevis. Media påstår en jävla massa skit. Med andra ord leder jag. Stort. Med fler andra ord, har jag bevisat mer att Tupac lever, än ni kommit med motsatsen... Redigerad 31 januari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hej det är jag som är tupac. Jag är död, så jag sa det. Så gå och lägg er nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hej det är jag som är tupac. Jag är död, så jag sa det. Så gå och lägg er nu. JÄVLIGT kass humor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 JÄVLIGT kass humor. Din är inte mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Din är inte mycket bättre. Och din är ju den bästa, kanske? Nä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Min humor är ändå bäst! LÅS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hej det är jag som är tupac. Jag är död, så jag sa det. Så gå och lägg er nu. Skämta inte om sådant, det finn faktiskt folk som tror att tupac lever. Jag vet, det låter sjukt, men så är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) "My memories they can die, my -Makaveli- lives on You think the industry is fun, and no pity with guns And when your money is up, thats when your enemies come So if he died and came back, would he try to save rap We needin a change, the drama remains" Tupac - One day at a time ft. Eminem och Outlawz(Remix dvs...Eller är det...? Tupac på riktigt? Men iofs remix p.g.a. att Eminem är med, men men...) Men kolla på stycket. Redigerad 3 februari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag trodde att du hade fattat att ingen av oss (som jag vet) bryr sig om hans låttexter, och om dom kan tolkas på ett sätt som kan betyda att han lever. Ta fram bevis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) Jag trodde att du hade fattat att ingen av oss (som jag vet) bryr sig om hans låttexter, och om dom kan tolkas på ett sätt som kan betyda att han lever. Ta fram bevis. Ingen tvingar dig att läsa... För övrigt finns det folk som är intresserade. Och jag har t.o.m. gett er bildbevis, men det ville ni inte godta. Vad ska ni ha? Att jag får honom att knacka på din dör kanske, R2D2? Redigerad 3 februari, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Ingen tvingar dig att läsa... För övrigt finns det folk som är intresserade. Och jag har t.o.m. gett er bildbevis, men det ville ni inte godta. Vad ska ni ha? Att jag får honom att knacka på din dör kanske, R2D2? Jo, det är bra att du lägger upp texter och sånt det är ju ganska intressant Ingen tvingar nån att läsa så kommentera inte då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Tysta nu alla som klagar. Tycker fan det är intresant att läsa Cortezs posts. Mycket roligare än alla "nej, har är död så håll käften alla andra som inte håller med". Jag personligen tror att han är död, men vad vet jag? Men "död"? Vad är död? Om han "inte finns", som har inte gör just nu, så räknar jag det som död - även om det inte finns någon som vet. Redigerad 4 februari, 2005 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) ^Cortez våta dröm... Redigerad 6 februari, 2005 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 ^Cortez våta dröm... Din dröm är ju att jag kommer att knulla alla dina brudar du nånsin kommer att få, men det är lugnt, det har jag redan gjort. För du kommer aldrig att få nån brud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 @Cortez: Varför gör du en topic där ingen får säga sin åsikt om att han är död? Du vill bara bevisa att han lever hela tiden. Du är ju nästan som såna psychos som säger att Elvis "The King" Presley lever! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 @Cortez: Varför gör du en topic där ingen får säga sin åsikt om att han är död? Du vill bara bevisa att han lever hela tiden. Du är ju nästan som såna psychos som säger att Elvis "The King" Presley lever! Heh... Ännu en dumskalle som inte läser vad folk skriver. Tråden hade inte samma mening, när den drogs upp. Den andra grejen tänker jag inte svara på, för den har jag svarat på typ 4 ggr innan i tråden. Det är stor skillnad på Tupac's "död", och Elvis's död. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Okej okej, men bara för det behöver du inte tro att Tupac lever när han är död(!) när ska han komma tillbaka då va det tänkt? Var det inte en teori där han skulle komma tillbaka 2003 på någons konsert? Händet det? Naaah skulle inte tro det va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Ehm vad skulle tupac tjäna på att vara borta? Dessutom om han lever ligger han instängd i en låda uppe på en vind. Eller åker han runt i en svart limo med svarta glasrutor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts